Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pikalukitus traktorin rattiin (Lisätilaa penkinkäännölle)  (Luettu 10108 kertaa)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
jaa, tämmönen löytykin nettivaraosasta..

http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1623025

muutkin ideat tervetulleita.

MKR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 235
Snap Off on ruotsalainen tuote, jota maahan tuo kai Motoral. Tuota käytetään veneissä, kilpa-autoissa jne. Tuosta voisi saada sovellettua, ratin varmaan joutuu vaihtamaan johonkin tarvikkeeseen. Tuo on ainakin todella näppärä irrottaa, ja on käytettynäkin välyksetön koska toiminta perustuu kahteen kiilatappiin.

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
tommone olis kätevä omiin konttteihinhi useimmisa rattormalleissa...jos penki kääntymist aattwelit

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Ratti mukaan kun koneesta poistuu.

On varkaalle vaikeampaa touhuta. Mr Beanin minissäkin jo oli.

KemikaaliAli

  • Vieras
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Ruottalaine keksintö on ns. taittuva ratti. O muumuas uudes New Hollandi metsämallis, siis ruottalaises.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Ruottalaine keksintö on ns. taittuva ratti. O muumuas uudes New Hollandi metsämallis, siis ruottalaises.
Millanes hää o? Niiko lusikkahaarukka?
pessimisti ei pety!

KemikaaliAli

  • Vieras
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Ruottalaine keksintö on ns. taittuva ratti. O muumuas uudes New Hollandi metsämallis, siis ruottalaises.
Millanes hää o? Niiko lusikkahaarukka?

Melkke, mu Hackmani ja Sorsakoski ei ole tehty sitä. Mu täsä hiukka kuvia http://www.nilehnteknik.se/?p=24949

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Suattas sää mitään rattihässäkkää hommaat. Laihduta ;D ;D

Viimeksi muokattu: 09.09.13 - klo:07:39 kirjoittanut webmaster2L

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Suattas sää mitään rattihässäkkää hommaat. Laihduta ;D ;D

Äijä on takasi äijä on packki!, eli toinen alias joutaa hyllylle odottamaan seuraava bannia?

Viimeksi muokattu: 09.09.13 - klo:07:40 kirjoittanut webmaster2L

Oon vaatimaton!

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
mistä saa pikalukituksen traktorin rattiin? penkinkääntö hiukan ahdasta, ratin irroitus olis lähes välttämätöntä. semmoset ruuvattavat olen nähny jossain jontikassa, mutta eikö joissain ralliautoissa ole ihan napilla aukeava lukko?

Itelle riitti kiinteä ralliratti, hyvä ratkaisu.

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
kiitti vitust tostaki ehrotuksest  vuitu skänni  ;D ko on toto painooki sanoikl

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Onk tääl kaikk kännis vai harhittaako mun shilmät??


Mikä kone retkulla kaipaa ratin irrotusta? Monella mezzo valmetissa ei pelaa ratin säädöt, hyvin mahtuu kun kiskasee ratin täysin ylös jopa minä 88kg/185cm.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
fendt 724
---------

tämä ruotsalainen vaikuttas parhaalta.

http://www.lautamakimotorsport.fi/kuvat/pikairroituskeskio.jpg

vielä kun sais ratin irti fentistä niin sais mitattua boorit.
--------

pelkkä ralliratti ei riitä, eikä tuo keskeltätaittuva kiinnosta kun traktorilla ajetaan paljon muutakin ajoa.
--------

penkkiin pitää tehdä vielä melkoset muutokset että menee ympäri. eteen taakse kiskot penkin alle=penkki siirtyy kojetaulua kohti ja näin penkin taakse saa tilaa. penkiksi vaihtuu varmaan kapeempi grammer compacto, sitten on sivullakin hyvin tilaa kääntyä (n24cm) sivutilaa on jo vakiona enemmän kuin esim uudessa n/t valtrassa.ihan takse ei tarvi kääntyäkkään koska kone pyörittää hakkuria ja työskentely alue on traktorin oikella sivulla.
--------

maha ei oo vielä kasvanu. 98kg painoa, mutta lihas painaa.

Viimeksi muokattu: 07.09.13 - klo:07:52 kirjoittanut retku

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
simas vetäse ratin kattoon...no mää piänes haketta paloi nyt niin vähä et pupiin irrottaman satulajatrattii ..sori äljkää suuttuko