Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 3 turvapaikanhakijaa raiskasi 14-vuotiaan lapsen Raumalla  (Luettu 1375 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Mitäs ajatuksia uutinen herättää?

Ja en laitakaan nyt linkkiä...😁
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sivupersoona

  • Vieras
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201612302200047579_ul.shtml

Mut minä laitan linkin, afgaanipojat raiskasi alaikäisen pojan, ruotsissa, siinä taas suvakeille purtavaa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ihmettelinkin jo ettei kukaan ole linkittänyt uutista... suvakki-ylekin oli julkaissut.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Olen edelleen sitä mieltä että raiskaajille, väriin katsomatta, pitäs suorittaa sukupuolenvaihdosleikkaus, opetelkoon pissimään istualtaan..

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
  Olen edelleen sitä mieltä että raiskaajille, väriin katsomatta, pitäs suorittaa sukupuolenvaihdosleikkaus, opetelkoon pissimään istualtaan..

Kyylse kunnon niskalaukaus vaan onse paras keino. Ei varmasti uusi rikostaan ja. Tosin näitä raiskaajia ja lasten kiduttajia. Pitäis ennen ampumista kiduttaa oikein kunnolla viikko pari. Sitten eet vois polttaa elävältä mutta hitaasti!
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

navettapiika

  • Vieras
  Olen edelleen sitä mieltä että raiskaajille, väriin katsomatta, pitäs suorittaa sukupuolenvaihdosleikkaus, opetelkoon pissimään istualtaan..
Miksi pitää rangaista sitä toista sukupuolta tuollaisella? Sehän pääsee sen jälkeen tirkistelemään estoitta naisia/miehiä, kun on sen sukupuoli.. Tuo ei toimi, mutta kuohinta sonninkuohimisraudoilla ilman puudutteita on ihan sopiva rangaistus..luulenpa, että joku raiskaus ehkä jää tekemättä, kun tuo rangaistus pannaan käytäntöön vielä julkisesti.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Olen edelleen sitä mieltä että raiskaajille, väriin katsomatta, pitäs suorittaa sukupuolenvaihdosleikkaus, opetelkoon pissimään istualtaan..
Miksi pitää rangaista sitä toista sukupuolta tuollaisella? Sehän pääsee sen jälkeen tirkistelemään estoitta naisia/miehiä, kun on sen sukupuoli.. Tuo ei toimi, mutta kuohinta sonninkuohimisraudoilla ilman puudutteita on ihan sopiva rangaistus..luulenpa, että joku raiskaus ehkä jää tekemättä, kun tuo rangaistus pannaan käytäntöön vielä julkisesti.

  Jos sitten ympärileikkaus juurta myöten.. Ja voisihan se tirkisteleminenkin käydä osana rangaistusta kun tietää ettei ole enää mahiksia vaikka kuinka mieli tekis.. Eikä sitä nyt niin perusteellisesti, tarvis sisäkaluja rakentelemaan, kunhan siloittelee ulkoisen näkymän.