Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lue: Irakista muuttaneen miehen tärkeä viesti rasismista !!!  (Luettu 2093 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
"Rasismista syytetään yleensä aina kantaväestöä, vaikka siihen syyllistyy yhtä lailla myös maahanmuuttajia.

Maahanmuuttajat voivat olla rasisteja esimerkiksi muista maista tulevia kohtaan ja halveksua erilaisia etnisyyksiä tai uskontoryhmiä. Taustalla voi olla jokin omalla alueella kytevä konflikti tai uskonnolliset erimielisyydet, kuten shiiojen ja sunnien välillä. Kivi saattaa jäädä hiertämään kenkää, vaikka siirtyy uudelle maaperälle.

Tämän lisäksi maahanmuuttajat voivat käyttäytyä rasistisesti myös vastaanottavaa maata kohtaan. Minusta tämä ilmenee sillä, että vaaditaan liiallista erityiskohtelua ja paikallisten täydellistä sopeutumista omiin toiveisiin. Tästä toimivat esimerkkinä omat uimavuorot hunnutetuille naisille tai vaihtoehtoisten “sharia-tuomioistuimien” ylläpitäminen moskeijoissa. Miksi yrittää tehdä Suomesta samankaltainen maa kuin se, josta on itse lähtenyt?

Usein tähän pieneen (mutta äänekkääseen) ryhmään kuuluvat maahanmuuttajat suhtautuvat halveksuvasti paikalliseen pukeutumis-, perhe- tai ruokakulttuuriin ja ajattelevat, että heidän omat tapansa ovat kaikkein parhaat. Olen huomannut, että tähän ryhmään lukeutuvat henkilöt heiluttavat herkästi rasismikorttia – he syyttävät kantaväestöä rasismista aina silloin, jos heidän erityistoiveisiinsa ei syystä tai toisesta taivuta.

Suomalainen, joka haluaa ylläpitää oman maansa tasa-arvoiset, demokraattiset ja historialliset kulttuuriperinteet, ei ole rasisti. Siinäkään tapauksessa, että edellyttää tänne tulevien sopeutuvan näihin periaatteisiin. "

 -Alan Salehzadeh-
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Onko suvakeilla jotain vastaansanomista ylläolevaan, maahanmuuttajan kirjoittamaan tekstiin?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

.Puuha-Pete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
  • Liittynyt:28.12.2006 Viestejä:12 763
Onneksi kun tällainen konservatiivinen muslimies tulee Suomeen, hän heti tajuaa että hänen kulttuurinsa suhde tasa-arvoon, eri uskontokuntien edustajiin, ateisteihin homoista puhumattakaan on täysin väärä ja hän hylkää uskonsa ja kulttuurinsa mihin hän on lapsuudestaan asti kasvanut ja alkaa fanittamaan liberaalia länsimaistä yhteiskuntaa.

Just joo.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393


 ::)



 : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Kannattais mennä töihin ja hommata tyttöystävä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Kannattais mennä töihin ja hommata tyttöystävä

It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Kannattais mennä töihin ja hommata tyttöystävä



Mulla ainakin on aina auttanut 😅😅😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
It ain't over till the fat lady sings

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580

Gruppen paint-spesialisti vois käsitellä ton kenkälankilla Black fridayn kunniaksi.  :D
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Gruppen paint-spesialisti vois käsitellä ton kenkälankilla Black fridayn kunniaksi.  :D

Tai tehdä "hessu-giffin"...
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580

Gruppen paint-spesialisti vois käsitellä ton kenkälankilla Black fridayn kunniaksi.  :D

Tai tehdä "hessu-giffin"...

It ain't over till the fat lady sings

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Kannattais mennä töihin ja hommata tyttöystävä

Mitä akkas siihen mahtaa sanoa ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos