Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vääderin ohjainboxin ongelma  (Luettu 7941 kertaa)

okuli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vääderin ohjainboxin ongelma
Onko raadilaisilla ollu koskaan ongelmia Vääderin kylvinkoneen ohjainboxin kanssa?Mulla kone on vuosimallia -98 eli viellä tällä vanhalla boxilla oleva Rapidi,ohjain täysin sekaisin ja buuttaus ei auta. :-\ Eli jos olette itse painineet kyseisen ongelman kanssa tai osaatte kertoa huoltomiehen joka on asiasta perillä otan tiedot kiitollisuudella vastaan.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Onko raadilaisilla ollu koskaan ongelmia Vääderin kylvinkoneen ohjainboxin kanssa?Mulla kone on vuosimallia -98 eli viellä tällä vanhalla boxilla oleva Rapidi,ohjain täysin sekaisin ja buuttaus ei auta. :-\ Eli jos olette itse painineet kyseisen ongelman kanssa tai osaatte kertoa huoltomiehen joka on asiasta perillä otan tiedot kiitollisuudella vastaan.

Ainakin noista menee ne näytöt järjestään paskaksi, ja yks firma niitä vaihtelee.
Oon vaatimaton!

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Onko raadilaisilla ollu koskaan ongelmia Vääderin kylvinkoneen ohjainboxin kanssa?Mulla kone on vuosimallia -98 eli viellä tällä vanhalla boxilla oleva Rapidi,ohjain täysin sekaisin ja buuttaus ei auta. :-\ Eli jos olette itse painineet kyseisen ongelman kanssa tai osaatte kertoa huoltomiehen joka on asiasta perillä otan tiedot kiitollisuudella vastaan.

Ainakin noista menee ne näytöt järjestään paskaksi, ja yks firma niitä vaihtelee.

Eiköhän tässä liene kuitenki kyseessä tuo vanhempi ohjainmalli, eli kuvassa vasemmanpuoleinen: http://www.vaderstad.com/ImageVaultFiles/id_717/cf_5/st_edited/rslux4t90pIHqrMJ50N4.jpg

Auttasko nyrkkisääntö ohjainlaitteiden korjauksessa, eli sähkönsyötön varmistus. + ja - johdot uusiksi ja riittävän suurilla piuhoilla suoraan akulta. Sitte jos ei toimi, ettiä vikaa poksin sisältä?
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
männä viikolla jsut oli puhetta... vanhan boxin oli tuttu jollain sepällä korjauttanna ja kuntoon oli tullu.. google vois auttaa.
oli pystyny kylvämään muttei selvää ollu saanu... kone joku 98 sileillä pyörillä

Nii se on...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Mää voin lainata tinaa ja kolvin :-D
Kui mää ain olen paras?

okuli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Juu tosiaan kone on tolla vanhemmalla peltipurkilla,eli sama kun tuo vasemmanpuoleinen Kaupoin linkissä. Sähköä saa ja muuten pelaa mutta änkee kokoajan ajouria päälle,pinta ja kierrosvahdit ei toimi eikä myöskään puolinosto.Tällä Päijät-Hämeessä kun noita koneita ei montaa ole niin ei myöskään huolto toimi :( Kiitoksia kaikille vastanneille ja jos nyt joku tietää kuka noita korjaa niin laittaa yhteystietoja tänne,jos vaikka sais huollettua ennen kevättä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Mää voin lainata tinaa ja kolvin :-D

Luulis ettet voi kuitenkaan lainata  pitkäksi aikaa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52012
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Mää voin lainata tinaa ja kolvin :-D

Tina:




Kolvi:

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Onko raadilaisilla ollu koskaan ongelmia Vääderin kylvinkoneen ohjainboxin kanssa?Mulla kone on vuosimallia -98 eli viellä tällä vanhalla boxilla oleva Rapidi,ohjain täysin sekaisin ja buuttaus ei auta. :-\ Eli jos olette itse painineet kyseisen ongelman kanssa tai osaatte kertoa huoltomiehen joka on asiasta perillä otan tiedot kiitollisuudella vastaan.

Ei sitten niin minkään moisia ole ollu ongelmia ei boksin eikä koneenkaan kanssa. Ei nääs ole kumpaakaan ;D :-[
pessimisti ei pety!

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Onko raadilaisilla ollu koskaan ongelmia Vääderin kylvinkoneen ohjainboxin kanssa?Mulla kone on vuosimallia -98 eli viellä tällä vanhalla boxilla oleva Rapidi,ohjain täysin sekaisin ja buuttaus ei auta. :-\ Eli jos olette itse painineet kyseisen ongelman kanssa tai osaatte kertoa huoltomiehen joka on asiasta perillä otan tiedot kiitollisuudella vastaan.

https://plus.google.com/103749807203306923076/about?gl=fi&hl=fi  kysys tuolta, on korjannu kaikenmoisia boxeja

leepu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Itellä juuri samat oireet rapidissa.Hajos keväällä ihan viime metreillä niin ajoin ilman sähköjä.Nyt pitäis muistaa korjata,epäilen kuitenkin boxin ja koneen välikaapelia.

jjj

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Minulla uudemmalla boxilla. Pari vuotta sitten näyttö viiruille. Ecakit Turusta vaihtoi uuden näytön.   Toisena keväänä näyttö taas paskana. Nyt kylvetty syyskylvöt uudelleen korjatulla. Täytyy varmaan keväällä taas hyvissä ajoin kokeilla toimiiko.

jaana30v

  • Vieras
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Minulla uudemmalla boxilla. Pari vuotta sitten näyttö viiruille. Ecakit Turusta vaihtoi uuden näytön.   Toisena keväänä näyttö taas paskana. Nyt kylvetty syyskylvöt uudelleen korjatulla. Täytyy varmaan keväällä taas hyvissä ajoin kokeilla toimiiko.

Tekikö ne uuden korjauksen takuuseen?

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
http://www.syscon.fi/
Täällä mulle korjattiin ja hyvin pelitti.
Agrimarketin hidas osatoimitus vaan pitkitti korjausta.

jjj

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: Vääderin ohjainboxin ongelma
Ei varmaan mennyt takuuehdotus kunnolla perille. Poika hoiteli asiat täällä päässä ja heinäkuussa kesälomatuuraaja firmassa. Maksoin laskun.