Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 563

Viestit - Mopomies

Minkä ihmeen takia kakspyöräsiä ei pitäis katsastaa?

Kieltää pitäisi lailla. Tai ainakin verottaa niin että soi.

Kaksipyöräisillä ajetaan vain muutama kesäkuukausi vuodessa, autoilla ympäri vuoden.  Ja suurin osa motoristeista pitää pyöränsä paljon paremmassa kunnossa kuin autoilijat autonsa, jo oman turvallisuutensa takia.  Siksi katsastuspakko moottoripyörille on lähinnä rahastusta.
Moottoripyöristä maksetaan myös autoveroa aivan saman kaavan mukaan kuin autoistakin.

http://www.hs.fi/kotimaa/Europarlamentti+kannattaa+moottoripy%C3%B6rien+katsastuspakkoa/a1372732041164

Taas käsittämätön rahastus. Kukaan uskalla ajaa viallisella pyörällä, vaan renkaat ja jarrut pidetään kunnossa. Rasitti eilen paperihommat niin paljon että heitn muutaman sadan kilsan lenkin.

Otsikkona koneet, niin sen verran aiheeseen että traktorit seuraava työllisyyttä edistävä rahastuskohde.
Noi kakspyöräiset on melkonen riesa liikenteessä . Ohitetaan just keltasenviivankohdalla , ylinopeuksia ja sit toi yöllinen pärrääminen taajamissa .

Suomalaiset pärinäpojat ovat kovin lainkuuliaisia etelän poikiin verrattuna. Ranskan meininki ei sovi edes tähän avaukseen.
Ei ole . Ryhmissä monet aja tosi iisisti . Mutta yksikseen ajavat ajaa kevyenliikenteenväylää (mopotkin),keulivat ,kauppaliikkeitäympäri ,kovaa ylinopeutta

Kuuleppas sorkkis ja muut moottoripyörällä ajavia mollaavat!  Selvästikään kukaan teistä ei ole koskaan ajanut moottoripyörällä, tuskin ollut edes kyydissä, on sen verran paskapuhetta juttunne!  Kun suhteutetaan kaahareiden ja koheltajien määrä ajoneuvojen lukumäärään, niin autolijoiden joukossa on kahjoja vielä enemmän kuin motoristeissa.  Lisäksi kun kahjo bemari(audi-mersu-volvo-amiscorolla-ym.ym)kuski vetää kantatiellä kahtasataa auto täynnä porukkaa, ja sitten ei taidot riitäkään, tulee autolastillinen ruumiita, usein lisäksi myös syyttömistä vastaantulijoista voi tulla vainaita.  Kun motoristi vetää kahtasataa ulos tieltä, kuolee vain motoristi itse.
Ja vielä, suurin uhka motoristin terveydelle ovat tuollaiset itsekkäät, moottoripyöräilijöihin asenteellisesti, halveksuvasti ja vähättelevästi  suhtautuvat autoilijat, jotka tässäkin keskusteluosiossa ovat tuoneet asenteensa selvästi julki!!

Harva normi corolla kai yli kahtasataa kulkee, paitsi tietenkin Corolla AmisGT. Kyllähän se Pepe korollasta huolta pitää yhtä hyvin kuin Make mopostaan. Ainakin paria tuntia ennen katsastusta. ;D ;D ;D ;D ;D
HT-Enercon kattila Säätötulen tokerin perässä 10 vuotta. Näinä vuosia aprikoinnu, voisiko siinä keittää perunoita. ;D
Joku Sisun ritilä on hyvä vaihtoehto.
Yleisesti Kiinasta ei tule mitään muuta kuin täyttä P A S K A A. Mutta esim. xenon muutossarjoistakin löytyy varsin laadukkaita tuotteita. Itellä lisäpitkissä laittomat 50W:t senonit kestäneet jo neljättä vuotta.
Helvetti näitä kaivurimutasia syntyy kuin sieniä sateella. En oo kopioinu joo, suunnittelin sitä ennen mutasta.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Lavetti
: 27.06.13 - klo:18:53
Periaatteessa tuollasen kokoselle kippanalle voi tehdä tommosen lavetin. Ja voihan siihen väsätä jälkeenpäin irroitettavan ritilän.
Vähän on huono näin mututuntumalta sanoa kyllä mitään. Mites sulla ne nyt menee? Eli 4 kameraa kiinni ADSL modeemissa langattoman lähiverkon kautta. Tietsikka verkkopiuhan RJ-45:n kautta kiinni samassa pömpelissä, niinkö? Kaikki sillattuna, eli Pena Pihtiputaaltakin voi kahtella kuvaa helposti?

Vai menikö ihan mettään?
Ei oo kyllä mitään kokemusta noista vempeleistä, mutta noiden Dericamin kameroiden datalehtiä kahtellessa mietin, että onko sulla kiinteet osoitteet noille kameroille vai onko niissä DHCP:n kautta automaattisesti määriteltävät osoitteet. Ja mikä televelli sulla on? Millä on tietokone kiinni reitittimessä? Ja oletettavissa nuo kamerat ovat langattoman WLAN:n kautta. Ja tökkääkö virustorjunta?
Onhan niitä huippumalleja, huippuimureita, huippuvuoria, huippukokouksia ja sitten niitä *******ukkoja rajalla, jotka toitottavat "turvapaikka, turvapaikka". Eikä ne ossaa mittään muuta suomea ja heti ollaan sisällä. ;D
Höh, tjp TOS akselissa tänä keväänä 39,4 ja itävyys 97 %. Eihän se ollut lähimaillakaan tuollaista viime vuonna sertinä. Missä asfaltilla ne niitä säkkiin kasvattaa? :o :o :o
Lukittava apsi pistoke on hyvä. 7-napaisista varmaan alumiiniset. Sitä en tiedä saako mistään hyvää halvalla.
Milwaukeen akkukoneesta kokemusta. Tai oikeastaan AtlasCopcon viimeisimmistä Milwaukee merkillä. Ihan päteviä vehkeitä. Verkkovirtavibstaakeista puolentoista kilowatin 125mm "pikku" rälläkkä ja poravasara Milwaukeelta ovat pelanneet moitteettomasti.

Siilojen kasaukseen hommasin semmosen Makitan 18 V Li-ion mutterimopon. Sekin on toiminnu hemmetin hyvin. Dewaltin akkurälläkkästä on vähän huonoja kokemuksia. Oli aika tehoton vehe. Toisaalta se tais olla ihan ekoja lajissaan. Nykytekniikan Li-ion akkuilla on saatu voltteja ja amppeeritunteja sen verran paljon ilmoille, että varmaan moni ammattikone on hyvä työkalu.
Pitäisi rakennelmiin laittaa ohjaussähköt 7-napaisen perävaunupistokkeen kautta. Vaan tila on ahdas, normipistoke ei tahdo mahtua päälle tulevan kannen alle. Onko kukaan nähnyt extralyhyttä 7-napaista pistoketta tai jopa sellaista, josta johto lähtisi 90 asteen kulmassa eteenpäin? Näin saisin kannen helposti päälle eikä tarvitsisi johtoa (tai sitä kantta) alkaa customoimaan.

Petri

Kaippa tuon saa modifioitua, mutta mitä meinaat sillä ohjata. Aika huono pistokehan se muuten on.
Vapaa sana / Vs: Jätekierrätystä
: 20.06.13 - klo:10:42
Ei se huonoa hommaa ole. Kunhan vaan logistiikka toimii. Lopputuote pellolla nimelliseen hintaan ja arveluttavan korkeeta näyttää moni asia. Eikä yhtään euroa jaran pussiin.

No, tosiaan kokonaishyötysuhde saadaan paremmaksi kun energia saadaan metaanista ja loput ravinteiksi pellolle.
Sivuja: 1 ... 557 558 [559] 560 561 ... 563