Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"  (Luettu 3180 kertaa)

nalle

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Karja lähti ja lietteelle tilaa. Eli, millaisilla  ehdoilla olette ottaneet  lietettä vastaan? Onko raha liikkunut ja kuka liikuttanut lietettä. Mulla jäi lietesäiliö ja levityskalusto. Joten niitäkin mahdollista hyödyntää. ???

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
no mun vastaanottaja ottaa "ilmaiseksi" (levitys sopimus kun jatkaa viljan viljelyä..)

antti-x

  • Vieras
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
Joku varmaan suostuu ainakin täyttämään sen säiliösi ilmaiseksi (liete jää käyttöösi), ehkä jopa maksaa vähän.

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
Minä suosittelisin pientä maksua siitä lietteestä,esim.kulujen verran.Se on kuitenkin hyvää lannoitetta.Täällä meilläpäin ei ole enää mitään tällaista,karjat ovat liki kadonneet.15km päässä on 4 lypsylehmätilaa ja 1 sikatila.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
Joku varmaan suostuu ainakin täyttämään sen säiliösi ilmaiseksi (liete jää käyttöösi), ehkä jopa maksaa vähän.

Puoliksi rahti kaivolle, siitä eteenpäin kaivon omistajan vastuulla.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
Joku varmaan suostuu ainakin täyttämään sen säiliösi ilmaiseksi (liete jää käyttöösi), ehkä jopa maksaa vähän.

Puoliksi rahti kaivolle, siitä eteenpäin kaivon omistajan vastuulla.
Kuivalantaa voisin luovuttaa tällaisella kuviolla, ei sillä ettei mahtuisi omiin maihin, mutta kun oon tullu niin laiskaksi kyntämisen suhteen  :-\

trakpa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Lietteen vastaanotto ja säiliön "vuokraus"
Meillä sikalan omistaja rakennutti etä säiliön minun vuokraamalle maa alalle ja toimittaa lietteen säiliöön, josta minä levitän sen omalla kustannuksella pelloilleni. ( vuokramaalle siksi että rakennuslupa meni sikalan ympäristöluvan piiriin )