Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajosilppuri  (Luettu 31358 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Ajosilppuri



murtopultteja ;D
[/quote]

  Timanttiviilalla tai ehkä onnistuu tavan moottorisahaviilankin kanssa se reikä sellaiseksi että saa 6 mm.tavalliset pultit sopimaan,kovuudenhan voi sitten käytännössä kokeilla ettei tule laitettua liian kovaa normipulttia.
 Itse olen ainakin pärjännyt niillä,saatavuus ja hinta on vähän toista kuin noilla originaaleilla.

TTK

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Ajosilppuri
Saksalaisen huoltomiehen mukaan voi käyttää normaalia 10.9 pulttia. Ainakin omaan fx:ään 6 millinen pultti sopii suoraan ilman reiän suurentamista. Tuola kannattaa käydä kattomas, jos osaa muutaman sanan Englantia: http://www.thecombineforum.com/forums/15-forage-harvesting/. On aika paljon keskustelua silppureista.

Alfa-Alfa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 74
Vs: Ajosilppuri
En huomannut keskustelun tasoa tätä foorumia kummemmaksi. Eli mitä tavoittelit lukemisella?

Asia ei sinällään mulle kuulu, tullut vaan vastaan et tänne kirjoittelevat taitaa itse uskoa vain agronettia?  Vaikka sinällään täällä ei olla yhtämieltä mistään asiasta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ajosilppuri
Saksalaisen huoltomiehen mukaan voi käyttää normaalia 10.9 pulttia. Ainakin omaan fx:ään 6 millinen pultti sopii suoraan ilman reiän suurentamista. Tuola kannattaa käydä kattomas, jos osaa muutaman sanan Englantia: http://www.thecombineforum.com/forums/15-forage-harvesting/. On aika paljon keskustelua silppureista.
Tuohan vaikuttaa aivan kiinnostavalta. Pitääkin perehtyä kun ehtii niin oikein ajan kanssa. Tuota murtopulttia mietinkin että ei M6 pultti voi kovin paljon paksuudeltaan poiketa. Osat on joskus hiiletyskarkaistuja jolloin jonkun reiän suurentaminen vaikka viidellä satkulla voi tuon karkaisun poistaa mutta ei tuollaisen murtopultin kanssa ole kyllä väliä. :)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ajosilppuri
En huomannut keskustelun tasoa tätä foorumia kummemmaksi. Eli mitä tavoittelit lukemisella?

Asia ei sinällään mulle kuulu, tullut vaan vastaan et tänne kirjoittelevat taitaa itse uskoa vain agronettia?  Vaikka sinällään täällä ei olla yhtämieltä mistään asiasta.
Mitäs tarkoitat keskustelun tasolla? Mielipiteistähän noissa asioissa aina on osaksi kyse mutta kyllä täällä on taso ihan hyvä ja tässä viestiketjussa aivan ennennäkemättömän asiallinen :) :)

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Ajosilppuri
Löytyykö nyykkyyn muilta varaosantoimittajia kuin
http://www.en.abc-bruns.de/spare_parts.php ja Amerikasta pari.
Meni urakoitsian koneesta syötön vaihdeloota ja osiin tarvitaan niitä setelirahoja.
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

realisti

  • Vieras
Vs: Ajosilppuri
taitaa kuulemma bruns olla parhaita. Kannattanee kysyä myös virosta tatolilta.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3616
Vs: Ajosilppuri
taitaa kuulemma bruns olla parhaita. Kannattanee kysyä myös virosta tatolilta.


Bruns on varma ja luotettava toimittaja varaosille.....

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Ajosilppuri
..mutta kallis sellainen.  >:(
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Ajosilppuri
..mutta kallis sellainen.  >:(

Pitää paikkansa. Alle puolee hintaan tulee samat osat amerikasta tullin ja rahdin kanssa , alvihan on sitten läpikulku erä joka pitää maksaa tuotaessa unionin ulkopuolelta
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ajosilppuri
..mutta kallis sellainen.  >:(

Pitää paikkansa. Alle puolee hintaan tulee samat osat amerikasta tullin ja rahdin kanssa , alvihan on sitten läpikulku erä joka pitää maksaa tuotaessa unionin ulkopuolelta
Mistähän sieltä? Ei kuitenkaan nettikauppaa mahtane olla?

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Ajosilppuri
..mutta kallis sellainen.  >:(

Pitää paikkansa. Alle puolee hintaan tulee samat osat amerikasta tullin ja rahdin kanssa , alvihan on sitten läpikulku erä joka pitää maksaa tuotaessa unionin ulkopuolelta
Mistähän sieltä? Ei kuitenkaan nettikauppaa mahtane olla?

Kato @
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ajosilppuri
Kuinka nyykkäri mahtaisi hätätilassa vetää kärryä? ???   Sinänsä järjetöntä hommaa mutta tuollainen tilanne voi joskus olla mahdollinen. :)

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Ajosilppuri
Kuinka nyykkäri mahtaisi hätätilassa vetää kärryä? ???   Sinänsä järjetöntä hommaa mutta tuollainen tilanne voi joskus olla mahdollinen. :)

Taitaa kärryn perään laitto viedä enemmän aikaa kuin kuormanteko.
Mutta miksei onnistuisi ainakin neliveto veisi
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

Teroman

Vs: Ajosilppuri
En huomannut keskustelun tasoa tätä foorumia kummemmaksi. Eli mitä tavoittelit lukemisella?

Asia ei sinällään mulle kuulu, tullut vaan vastaan et tänne kirjoittelevat taitaa itse uskoa vain agronettia?  Vaikka sinällään täällä ei olla yhtämieltä mistään asiasta.
'

Minä luen myös Farmit ja mUrtolaa
,,,,,,,,,,,,Å