Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokotila tarkistukset  (Luettu 12527 kertaa)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3146
Vs: kokotila tarkistukset
Onkos kellään käynyt koskaan niitä ylemmän tason "tarkastuksen tarkastajia" jotka ovat liikkeellä esim. komission mandaatilla?
On kuulemma sellainen lähetystö jonka vierailusta huumori on kaukana.

Tarkistaja kertoi muutama vuosi sitten että oli pikkubussilinen ympäri euroopasta porukkaa jotka oli mukana tarkkailemassa. Noi ylitarkat ei kestä työnsä kovin kauan, niin mulle on kerrottu.

Mulla oli pari vuotta sitten joku osa pelto tarkistus joka tuli postia kotiin, kaikki ok. Mutta huomasin että niiten papereiden mukaan ei mitään a tai b lohkoja otetu huomioon mitä ne oli kirjoitettu mitä ne näki mitä siinä kasvoi

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9817
Vs: kokotila tarkistukset
Onkos kellään käynyt koskaan niitä ylemmän tason "tarkastuksen tarkastajia" jotka ovat liikkeellä esim. komission mandaatilla?
On kuulemma sellainen lähetystö jonka vierailusta huumori on kaukana.

Tarkistaja kertoi muutama vuosi sitten että oli pikkubussilinen ympäri euroopasta porukkaa jotka oli mukana tarkkailemassa. Noi ylitarkat ei kestä työnsä kovin kauan, niin mulle on kerrottu.

Mulla oli pari vuotta sitten joku osa pelto tarkistus joka tuli postia kotiin, kaikki ok. Mutta huomasin että niiten papereiden mukaan ei mitään a tai b lohkoja otetu huomioon mitä ne oli kirjoitettu mitä ne näki mitä siinä kasvoi

Onko tämä samaa murretta, kuin agraarilla yleensä sunnuntaita vasten yöllä. Mä en jotenkin osaa hahmottaa, mitä siinä yritettiin sanoa :(

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3146
Vs: kokotila tarkistukset
Turkki kysyi Onkos kellään käynyt koskaan niitä ylemmän tason "tarkastuksen tarkastajia".

Minä vastasin että tarkistaja joka kävi mulla, kertoi että hän on ollut komission tarkailussa miten tarkistaja tekee työnsä.

Agraaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1022
Vs: kokotila tarkistukset
jaa tarkastajan tarkistajan tarkkailun tarkistaja.. :D

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5278
Vs: kokotila tarkistukset
jaa tarkastajan tarkistajan tarkkailun tarkistaja.. :D
Eli ken bongaa Jyrkin (se talouskomissaarimme, joka siis lopulta maksaa viulut...) peltonsa reunalta, tietää, että koko ketju on käyty läpi?

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8433
Vs: kokotila tarkistukset
Ja loppujen lopuksi heidän esimiehensä eli kansalaiset toteavat, että siinä se kasvaa. Eli isännät voisivat vähän kyykyttää tarkastajia. Vähän sulkeisharjoituksia.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: kokotila tarkistukset
Joskus vuoden 2000 paikkeilla meillä (tila silloin vanhempieni nimissä) kävi komission tarkstaja eli huipulle on siis päästy. Delegaatioon kuului neljä henkilöä, yksi ministeriöstä, yksi silloisesta TE-keskuksesta, komission edustaja (kreikkalainen) ja tulkki. Ensin luulin tulkkia (nainen) pääkihoksi, koskapa oli etelämaalaisimman näköinen. No ei, hiukan suomalaisen oloinen kaveri paljastuikin tarkastajaksi. Oli hupaisa tyyppi. Käväistiin muistaakseni yhdellä laidunlohkolla kattomassa lehmiä, muuten se etupäässä hiillosti TE:n ja ministeriön kavereita. Selittikin samalla, että lähinnä tässä tarkastellaan viranomaisten toimintaa. Kaveri puhui mukavasti englantia, joten aika paljon kerittiin jutella tulkin ohikin. Tuumasi muunmuassa, että eihän näitä tarkastuksia näin paljoa tarvittaisi suomalaisten takia, vaan lähinnä kreikkalaisten ja muiden etelä-eurooppalaisten takia.

hans

  • Vieras
Vs: kokotila tarkistukset
Joskus vuoden 2000 paikkeilla meillä (tila silloin vanhempieni nimissä) kävi komission tarkstaja eli huipulle on siis päästy. Delegaatioon kuului neljä henkilöä, yksi ministeriöstä, yksi silloisesta TE-keskuksesta, komission edustaja (kreikkalainen) ja tulkki. Ensin luulin tulkkia (nainen) pääkihoksi, koskapa oli etelämaalaisimman näköinen. No ei, hiukan suomalaisen oloinen kaveri paljastuikin tarkastajaksi. Oli hupaisa tyyppi. Käväistiin muistaakseni yhdellä laidunlohkolla kattomassa lehmiä, muuten se etupäässä hiillosti TE:n ja ministeriön kavereita. Selittikin samalla, että lähinnä tässä tarkastellaan viranomaisten toimintaa. Kaveri puhui mukavasti englantia, joten aika paljon kerittiin jutella tulkin ohikin. Tuumasi muunmuassa, että eihän näitä tarkastuksia näin paljoa tarvittaisi suomalaisten takia, vaan lähinnä kreikkalaisten ja muiden etelä-eurooppalaisten takia.
kuin hyvin syynäs paperit?