7610 on turbollinen 6610, tehoa on tehtaalla otettu 82 -> 98 hevosvoimaa. Siitä ehkä jotain osviittaa, mille mitoitukset riittävät. Poikkevatko nuo sitten perän/ulosoton rakenteeltaan toisistaan, en osaa sanoa...
Kyllä poikkeavat hiukan. Ainakin moottorissa on eroja, voimansiirrossa ajokytkin saattaa olla tiukempi, voimanottoakselin kytkimiä on erilaisia, jarrut erilaiset, perässä on muutamia pieniä eroja. Se, että osa osista menevät mekaanisesti paikalleen, eivät merkitse, että ne olisivat samat. Voimanottoakselin kytkimen paineet kannattaa ainakin säätää ylimpään mahdolliseen, ettei luista. Samoin 1000 kierroksen voimanotto olisi välttämätön, jos täyttä tehoa otetaan jatkuvasti.
Fordien suurista valmistusmääristä johtuen eroja on samankin mallin sisällä aivan liikaa, että voitaisiin sanoa kahden satunnaisen turboahdetun tai ahtamattoman Fordin sisältä löytyvistä eroista.
-SS-