Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe peltikatto  (Luettu 3272 kertaa)

rommel

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24
peltikatto

PLANNJA onko kellään kokemusta kyseisestä pellistä ::)


Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: peltikatto
Juu on. Tommoista on yhdellä kylmän rakennuksen katolla ollut muutaman vuoden. Havunvihreä pinnoite on ainakin tähän asti pysynyt, mutta eivät ole pahimmassa auringon paahteessa. Pelti on malliltaan perinteistä siniaaltoa. Hieman liian loivaa minun makuuni.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: peltikatto
 Mä en ole 10 vuoteen mitään muuta käyttänytkään. 3kpl yht. 1000 m2 halleja on tehty ja yhdessäkään ei ole ollut mitään sanomista. Neliöhinta kuitenkin reilu 3 euroo alempi kuin Weckmanilla. Suosittelen.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: peltikatto
Peltirevolta Liperistä olen hakenut planjan peltejä ovipelleiksi ja varastojen seinäksi. Ensimmäiset ruskeat ovipellit taitaa olla n. viitisen vuotta olleet paikallaan ja hyvin ovat ainakin toistaiseksi kestäneet. En osaa noita moittia.

Parhaillaan tais maksaa priima pelti tuolla n 4 euron luokkaa neliö. Tää firma myy peltitehtaan loppurullista ajettuja pikkueriä määrämittasta levyä eri värejä ja profiileja, sekä 2-laadun peltiä. Pari kertaa on tullut tehtyä todella hyviä löytöjä tuolta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
Vs: peltikatto

Voltin peltiä on paljon käytetty, vaan talon kattoon tuli plannjaa. Vähintään oli yhtä hyvää, kuin vollttilainenkin, ellei parempaakin.