Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ala-Pertti hoi  (Luettu 3591 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ala-Pertti hoi
Onhan se... kun jossain on rallit kukkuloilla ...niin sitä pitää vielä lähteä porukalla katsomaan. Lääkärikäynti riittäis. ::)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

3070 E

  • Vieras
Vs: Ala-Pertti hoi
Kaikkein tyhmintä on harrastaa jotain esim. jalkapallo, juosta henkensä edestä jonkun pallon perässä ja maksaa kalliita licenssejä, kun energiansa voi käyttää hyödyllisesti töihin ja tienata, mikään muu ei minua sinällään enää kiinnosta kuin pullinki ja sitäkään ei enää näy kun urheilu kanava lopetettiin.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Ala-Pertti hoi
Kaikkein tyhmintä on harrastaa jotain esim. jalkapallo, juosta henkensä edestä jonkun pallon perässä ja maksaa kalliita licenssejä, kun energiansa voi käyttää hyödyllisesti töihin ja tienata, mikään muu ei minua sinällään enää kiinnosta kuin pullinki ja sitäkään ei enää näy kun urheilu kanava lopetettiin.

Sehän muutti vaan nimensä 4sportiksi ??? Kyllä sieltä pullinkia tuli tänäkin kesänä.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Ala-Pertti hoi
Paras ja hyödyllisin ralli on rappuralli. Eikö sitä melua voisi nauhoittaa vaikka cd-levylle ja kuunnella sitä vaikka kotona  ???

Häiritteekö ralli sinua jotenkin ?
Se on varmaan vähän sama ku sen yhen lihatehdas sulle.... ;D
Se kyllä häirittee koko kylää . SKN saapi sikatilan kylälleen .  ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Ala-Pertti hoi
Kaikkein tyhmintä on harrastaa jotain esim. jalkapallo, juosta henkensä edestä jonkun pallon perässä ja maksaa kalliita licenssejä, kun energiansa voi käyttää hyödyllisesti töihin ja tienata, mikään muu ei minua sinällään enää kiinnosta kuin pullinki ja sitäkään ei enää näy kun urheilu kanava lopetettiin.

Sehän muutti vaan nimensä 4sportiksi ??? Kyllä sieltä pullinkia tuli tänäkin kesänä.

Juu niin muutti, mutta Turun lähetin ei niitä ainakaan tänne asti näytä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ala-Pertti hoi
Kaikkein tyhmintä on harrastaa jotain esim. jalkapallo, juosta henkensä edestä jonkun pallon perässä ja maksaa kalliita licenssejä, kun energiansa voi käyttää hyödyllisesti töihin ja tienata, mikään muu ei minua sinällään enää kiinnosta kuin pullinki ja sitäkään ei enää näy kun urheilu kanava lopetettiin.

Sehän muutti vaan nimensä 4sportiksi ??? Kyllä sieltä pullinkia tuli tänäkin kesänä.

Juu niin muutti, mutta Turun lähetin ei niitä ainakaan tänne asti näytä.
Laita harava Tammelan suuntaan nii näkyy .
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159