Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Arvotaan seuraavat alvit  (Luettu 46676 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Alvi säilyy 23%:na.  MItä sanoo asiantuntija ?

Ihan hyvä juttu  :)

Vielä kaikille sama alviporosentti niin jo vot  8)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Tänään tuli ilouutinen ettei alvia nosteta .

Jos jotakin rutinaa tosta alvista vielä niin sovitaanpa et kaikille sama arvonlisä vero . *****ako muut pääsee helpommalla .

***Tällä lauseella taas todistat, että alvin perusteet on sulla vielä hakusessa.

Kp vois mennä alvitietoutta hakemaan yrittäjäkurssille .

**Olen käynyt ja sisäistänyt, sä taas et.

Toi kiinteistövero , eikös se ole poistettava kuluerä , ainakin mulla menee puolet poistoihin .  :D

***Eikö tämäkään ole sulle selvää.

Eikö yritys saa poistaa sen rakennuksen veron, jota yritystoiminnassa käyttää/tarvitsee.

Kesämökeistä ei saa puolta poistaa.

Paitsi ehkä Sorkkis.


sorkkis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Tänään tuli ilouutinen ettei alvia nosteta .

Jos jotakin rutinaa tosta alvista vielä niin sovitaanpa et kaikille sama arvonlisä vero . *****ako muut pääsee helpommalla .

***Tällä lauseella taas todistat, että alvin perusteet on sulla vielä hakusessa.

Kp vois mennä alvitietoutta hakemaan yrittäjäkurssille .

**Olen käynyt ja sisäistänyt, sä taas et.

Toi kiinteistövero , eikös se ole poistettava kuluerä , ainakin mulla menee puolet poistoihin .  :D

***Eikö tämäkään ole sulle selvää.

Eikö yritys saa poistaa sen rakennuksen veron, jota yritystoiminnassa käyttää/tarvitsee.

Kesämökeistä ei saa puolta poistaa.

Paitsi ehkä Sorkkis.



Meikäläisellä on puolet kiinteistäverosta poistokelpoista  8)

Jos kesämökki on firmalla edustuskäytössä saa kaikkikulut poistaa .  8)


Minkä kirjekurssin olet käynyt  ::) ::) ::) ::) ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....

Jos kesämökki on firmalla edustuskäytössä saa kaikkikulut poistaa .  8)

[/quote]

  Heh, sorkkis saa grillihiilistä ja-makkaroista sekä muista edustuskuluistakin alvit takaisin...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Tänään tuli ilouutinen ettei alvia nosteta .

Jos jotakin rutinaa tosta alvista vielä niin sovitaanpa et kaikille sama arvonlisä vero . *****ako muut pääsee helpommalla .

Kp vois mennä alvitietoutta hakemaan yrittäjäkurssille .

Toi kiinteistövero , eikös se ole poistettava kuluerä , ainakin mulla menee puolet poistoihin .  :D

asiakkaasi  saattavat silti suhtautua suopeammin  korkeampaan alviin laskussasi,,,,,
,,,sensiaan että yrität  heilta kohonneita poltoainekustannuksiasi  laskuttaa :P

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....

Jos kesämökki on firmalla edustuskäytössä saa kaikkikulut poistaa .  8)


  Heh, sorkkis saa grillihiilistä ja-makkaroista sekä muista edustuskuluistakin alvit takaisin...
[/quote]

Alvit takaisin ???????????

En itse ´poista edustuskuluja paljoa mitään mutta sellaisessa porukassa tulee joskus oltua joka niitä poistaa eivätkä taatusti saa alveja takaisin .  8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....

Jos kesämökki on firmalla edustuskäytössä saa kaikkikulut poistaa .  8)


  Heh, sorkkis saa grillihiilistä ja-makkaroista sekä muista edustuskuluistakin alvit takaisin...

Alvit takaisin ???????????

En itse ´poista edustuskuluja paljoa mitään mutta sellaisessa porukassa tulee joskus oltua joka niitä poistaa eivätkä taatusti saa alveja takaisin .  8)
[/quote]

kaikki  poistettavissa  oleva  saadaan takaisin jos tulopuolen alv   ei  niitä  kata 8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....

Jos kesämökki on firmalla edustuskäytössä saa kaikkikulut poistaa .  8)


  Heh, sorkkis saa grillihiilistä ja-makkaroista sekä muista edustuskuluistakin alvit takaisin...

Alvit takaisin ???????????

En itse ´poista edustuskuluja paljoa mitään mutta sellaisessa porukassa tulee joskus oltua joka niitä poistaa eivätkä taatusti saa alveja takaisin .  8)

kaikki  poistettavissa  oleva  saadaan takaisin jos tulopuolen alv   ei  niitä  kata 8)
[/quote]Pienyrittäjälle se merkitsee konkurssia koska alvi0 tuloja ei ole . Alvittomia menoja kyllä löytyy , vakuutusmaksut , pankkiin menevät maksut ym ym .

Jos ostojen alvi on 23% ja myynnissä pienempiverokanta niin ............  ;)

Naturalis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Pienyrittäjälle se merkitsee konkurssia koska alvi0 tuloja ei ole . Alvittomia menoja kyllä löytyy , vakuutusmaksut , pankkiin menevät maksut ym ym .

Jos ostojen alvi on 23% ja myynnissä pienempiverokanta niin ............  ;)
Niin mitä viljelijälle on yks ***** maku onko myyntien Alv.% 0, 13 tai 23! Tilikauden lopussa kuitenkin tasataan menojen ja tulojen Alv:t siten että tilien erotuson tasan nolla euroa!
Ja edelleenkin tilitettävä Alv. on verottajan rahaa joka sulla lainassa ja palautuva omaa rahaa joka verottajalla lainassa.
Tuloverotukseen Alv. ei vaikuta *****kaan vertaa!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Pienyrittäjälle se merkitsee konkurssia koska alvi0 tuloja ei ole . Alvittomia menoja kyllä löytyy , vakuutusmaksut , pankkiin menevät maksut ym ym .

Jos ostojen alvi on 23% ja myynnissä pienempiverokanta niin ............  ;)
Niin mitä viljelijälle on yks ***** maku onko myyntien Alv.% 0, 13 tai 23! Tilikauden lopussa kuitenkin tasataan menojen ja tulojen Alv:t siten että tilien erotuson tasan nolla euroa!
Ja edelleenkin tilitettävä Alv. on verottajan rahaa joka sulla lainassa ja palautuva omaa rahaa joka verottajalla lainassa.
Tuloverotukseen Alv. ei vaikuta *****kaan vertaa!
Verottaja seuraa alvilmoitusten perustella lähetetäänkö lisäennakko . Tämän otin verotoimistosta itse selvää .

Viljanviljeliälle voi olla *****maku mikä verokanta on mutta muilla on pikkusen erijuttu .

Jos peltoa on reilusti lypsykarjatilalla saa alvia takaisin mutta jos kulut ja tulos tehdään maidosta pitää alvia tilittää .

Naturalis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Verottaja seuraa alvilmoitusten perustella lähetetäänkö lisäennakko . Tämän otin verotoimistosta itse selvää .

Viljanviljeliälle voi olla *****maku mikä verokanta on mutta muilla on pikkusen erijuttu .

Jos peltoa on reilusti lypsykarjatilalla saa alvia takaisin mutta jos kulut ja tulos tehdään maidosta pitää alvia tilittää .

Sä olet todellakin pihalla kuin lumiukko näistä veroasioista... ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Verottaja seuraa alvilmoitusten perustella lähetetäänkö lisäennakko . Tämän otin verotoimistosta itse selvää .

Viljanviljeliälle voi olla *****maku mikä verokanta on mutta muilla on pikkusen erijuttu .

Jos peltoa on reilusti lypsykarjatilalla saa alvia takaisin mutta jos kulut ja tulos tehdään maidosta pitää alvia tilittää .

Sä olet todellakin pihalla kuin lumiukko näistä veroasioista... ;D
Sorkkiksen tapauksessa pihalla kuin kumiukko  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
sorkkis käy kesälomalla Naantalissa näyttelemässä muumipeikkoa ;D Ei tartte paljon puhua eikä tietää  ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Arvotaan seuraavat alvit
Yks tuttu sianlihantuottaja tilittää alvia Valtiolle 25.000€ vuodessa

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vielä jaksatte jauhaa paskaa .....
Verottaja seuraa alvilmoitusten perustella lähetetäänkö lisäennakko . Tämän otin verotoimistosta itse selvää .

Viljanviljeliälle voi olla *****maku mikä verokanta on mutta muilla on pikkusen erijuttu .

Jos peltoa on reilusti lypsykarjatilalla saa alvia takaisin mutta jos kulut ja tulos tehdään maidosta pitää alvia tilittää .

Sä olet todellakin pihalla kuin lumiukko näistä veroasioista... ;D

Tänään justiinsa maidontuottajan kanssa tosta juteltiin .  8)