Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case 1056 neliveto?  (Luettu 12374 kertaa)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Case 1056 neliveto?
Suodattimen jalassa, ota jalka irti ja pura kaikki hilut mitä lähtee ja putsaa huolella.
 
Pumpun saat irti nopeimmin ja helpoimmin siten että otat maton pois hytistä, rälläkän käteen ja vedät lattiaan sellaisen reijän mikä on vähän leveempi ku vaihteisto kotelo ja niin pitkä että nousee penkin tasolle. muistaakseni penkki tarvi irroittaa. (joissain on lattiaan tehty jo reikä valmiiksi edellisen omistajan toimesta), tämän jälkeen vaihdevivut irti ja kotelon kansi auki. pumppu näkyykin jo samalla kohtaa missä suodatin on kotelon ulkopuolella, ei muuta kun putket irti pumpusta ja kuusiokolopultit ulkopuolelta koteloa ja näin pumppu on kädessä. halkaise pumppu niin näet mitä se on syöny.
Takaisin laittaessa kannattaa ohjaamon laittia pistää pulteilla kiinni.

Ja vaihda suosista se pumppu jos näet niin paljon vaivaa että sen avaat - siitä ei silmillä välttämättä näe onko se väljä. Muistaakseni toi on semmoinen olikohan nelisakarainen tähti, joka pyörii viisilovisen pyörivän ulkokehän sisällä.

huhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Case 1056 neliveto?
Ennenkuin suuremalti purat konetta kokeile vaihtaa imusuodatin.Jos se on tukossa ei pumppu saa tehdyksi tarpeeksi painetta irroittaakseen nelivedon pakan.

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: Case 1056 neliveto?
kylläpä tuo 4-veto ongelma tuntuu olevan ominaista nois 1056 caseissa. meidän vanhassa 1056:sessa oli sama ongelma ettei 4-veto mennyt pois. sillä ajettiin sitten 4-veto päällä koko ajan,vaikka eihän se ole suotavaa ajella pitkiä matkoja lujaa nelivedolla.
tä?!?!

herttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Case 1056 neliveto?
Heitän lisää sekaan

Vaihteistoöljynsuodattimen jalan sisällä on kara jota mg-venttiili ohjaa = nelivedon kytkin ( käsittääkseni). Ota kara laita se pylväsporakoneeseen ja hio sitä hienolla hiomapaperilla. Omastani tein huoltomiehen neuvojen mukaan. Kara ei saa takerrella yhtään, kuulemma.

Tosin vika ei ollut nelikon toiminnassa vaan naputtava ääni kylmillä öljyillä.