Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nämä m.rkku, s.ppo sekä hännystelijänsä  (Luettu 3128 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Nämä m.rkku, s.ppo sekä hännystelijänsä
Sittenhän sinun kannattaisi vähän verrata, mitä maitotölkki maksaa muissa EU maissa. Ainakin ennen kuin kutsut sepe toverit aseisiin

  Mulle on aivan sama mitä maitopurkki kaupassa maksaa. Mutta miksi mun pitää maksaa siitä vaikka en tarvitse sitä. Tästä on kysymys.

Jos on sama , mitä maitopurkki kaupassa maksaa ja etkä välitä ottaa hintaa selville, niin mihin perustuu tuo sinun alla oleva väitteesi?
Taas kerran zepefaktoja




Niin kait se pitääs sisällissota aloottaa, jos kansa ei tykkää maitulitrasta maksaa enenpää kuin muuallakaan euroopassa. Siis se hiukka yli 5 miljoonaa ei halua.

  Niin tuo perustuu uutiseen, että näissä persujen porukoissa on ainesta jotka haluaa lietsoa kaaosta. Ja täällä agrossakin on paljon ajatusta siitä että osa porukasta olisi paras viedä saunan taakse.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Nämä m.rkku, s.ppo sekä hännystelijänsä
Sittenhän sinun kannattaisi vähän verrata, mitä maitotölkki maksaa muissa EU maissa. Ainakin ennen kuin kutsut sepe toverit aseisiin

  Mulle on aivan sama mitä maitopurkki kaupassa maksaa. Mutta miksi mun pitää maksaa siitä vaikka en tarvitse sitä. Tästä on kysymys.

Jos on sama , mitä maitopurkki kaupassa maksaa ja etkä välitä ottaa hintaa selville, niin mihin perustuu tuo sinun alla oleva väitteesi?
Taas kerran zepefaktoja


Niin kait se pitääs sisällissota aloottaa, jos kansa ei tykkää maitulitrasta maksaa enenpää kuin muuallakaan euroopassa. Siis se hiukka yli 5 miljoonaa ei halua.

Niinpä niin, zepeläzzä maitun hinta kiinnostaa, mutta ei kiinnosta. Ilimi selevää zepeteozzekoilua taasen...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."