Samsonin hinta putosi 20000€ kun siirtyi Maitilta Y:lle.
Varustelutasokin putosi, muttei kylläkään lähellekään hinnanlaskua.
Multivan hinta pompsahti kun myynti siirtyi Y:ltä K:lle. Aikaisempi hinta ei kylläkään ilmeisesti riittänyt kannattavaan valmistukseen.
Kai sielä Dometalilla vain kasvut oli kasvettu silloisen jälleenmyyjän kans. Se on sinänsä valitettavaa jotta Yrma on vahva ja aktiivinen vain muutamilla alueilla. Multivan hinta nousi noin 1-4% vakiovarustuksen parantumisen lisäksi (hydr. perälauta, äkeiden joustoetulata jne...), eli suunnilleen vuotuisen hinnannousun verran.
Joka tapaukses on hieno asia jotta Suomesta löytyy aktiivisia yksityisiäkin konemyyjiä hyvillä tuote-edustuksilla, se on loppupelis kaikkien etu. Ja ostopakkoa ei oo kenelläkään mihinkään suuntahan, ja hinnat seleviää parahiten myyjältä kysymällä. Ja vaikka Maittia moititahankin palio huippukorkiasta hinnoottelusta, on se suoran kaupan hinta tietääkseni sieläkin ollu ihan linjas esim. Samsonin kohoralla. Hinnootteluhun laskettu pelivara kuitenkin vaihteloo tosi rajusti eri tuotteiden ja firmojen välillä, lopputulos melekeen sama joka tapaukses.