Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Älymölökännyt  (Luettu 7913 kertaa)

ex-possufarmari

  • Vieras
Älymölökännyt
Uutta kännyä pitäis hommata ja tuollainen isonäyttöinen kiinnostaa jo senkin vuoksi kun iän karttuessa näkö on heikentynyt jo sille asteelle ettei näistä pienistä normaalinäytöistä erota kunnolla minkäänlaista lukukelpoista tekstiä, lukulasit useimmiten unohtaa sohvapöydälle.
Mitä kokemuksia agrolaisilla on näistä älykännyistä, saako niihin ohjelmia tai sisältääkö ne ohjelmia joita voi hyödyntää meikäläisen hommissa tai muuta hyödyllistä millä vois perustella omaa ostopäätöstään miksi juuri älymölö pitää ostaa muutenkuin hyvän näytön vuoksi.
Muutamaa on tullu hypisteltyä kaupassa, näytöt on selkeitä kookkaita ja teräväkuvaisia josta erottaa huonommallakin näkökyvyllä kohtuullisesti tekstin.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Älymölökännyt
Mulle ilmesty tommoinen Nokia E75 tossa pari viikkoa sitten.Toistaiseksi oon tykänny,ominaisuuksista vielä osa hakusessa.Monipuolinen laite.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Älymölökännyt
Syyskuun alussa ostin nokialaisen multimediakännykän.Pari viikkoa toimi jollainlailla.(virrat katkeili ja ohjelmat jämähteli) Sitten meni täysin toimimattomaksi.Kuukauden oli remonttimatkalla ja toimi muutaman päivän,kunnes jämähti kesken kuvien oton.Nyt on ollut kaksi viikkoa taas remonttimatkalla.Valtuutettu huolto(Anglo-Service)ilmoitti laitteen toimittamisesta nokialle takaisin.Hiukan tuntuu laadussa olevan  korjaamisen varaa.

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Älymölökännyt
Nokiat olen hyljännyt jo reilu 5 vuotta sitten.

Nykyisin puhelimena Samsungin UltraTouch. Löytyy ohjelmaa oikeastaan joka lähtöön. Toki nykyään pystytään nettiyhteyden kanssa pelailemaan ihan mitä tahansa ohjelmia kännykkään.

Lähinnä karttapohjat, GPS- paikannus- muistilla ja ihan tavallinen FM-radio on noista parhaimmat ohjelmat.

Suosittelen, hipaisunäytöllä ja tuntuis pelaavan ihan hyvin pölyisissäkin oloissa. Näppäimet ei jumita ja kohtuu kestävä puhelinkin. Remontit loppui kun Nokiasta luopui

ex-possufarmari

  • Vieras
Vs: Älymölökännyt
Nokiat olen hyljännyt jo reilu 5 vuotta sitten.

Nykyisin puhelimena Samsungin UltraTouch. Löytyy ohjelmaa oikeastaan joka lähtöön. Toki nykyään pystytään nettiyhteyden kanssa pelailemaan ihan mitä tahansa ohjelmia kännykkään.

Lähinnä karttapohjat, GPS- paikannus- muistilla ja ihan tavallinen FM-radio on noista parhaimmat ohjelmat.

Suosittelen, hipaisunäytöllä ja tuntuis pelaavan ihan hyvin pölyisissäkin oloissa. Näppäimet ei jumita ja kohtuu kestävä puhelinkin. Remontit loppui kun Nokiasta luopui
Nokialaisia en ole edes vakavissani ajatellukaa, aika paljon tuntuu ongelmia olevan laadun kanssa palstoilla annetusta palautteesta päätellen.
Samsung Omnia HD näistä lähinnä mietityttämään jäi olisko siinä seuraava känny, hintaa noilla ryökäleillä vaan on ei taida alle 500€ saada näitä uusimpia älymölömalleja.

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Älymölökännyt
7 viikkoa oli N85 takuukorjauksessa, kuulemma ihan normaali aika, kun lähettävät Tsekkiin korjattavaksi. Puhelin on sinänsä hyvä ja kamera ensimmäinen kännykässä, jolla oikeasti saa kelvollisia kuvia.

iPhonen ostaisin nyt, kun siihenkin saa opastavan navigoinnin ja kamera on parantunut. Siinä tosin epäilyttää näytön kestävyys.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Älymölökännyt
Uutta kännyä pitäis hommata ja tuollainen isonäyttöinen kiinnostaa jo senkin vuoksi kun iän karttuessa näkö on heikentynyt jo sille asteelle ettei näistä pienistä normaalinäytöistä erota kunnolla minkäänlaista lukukelpoista tekstiä, lukulasit useimmiten unohtaa sohvapöydälle.


****Mitä sääkin älypuhelimella?

Tommonen sopis sullekin:

Siin on kaikille tukialueillekin esivalintanäppäin.  Sianhoitaja siittä vaan valittee oman tukialueensa ja rahaa pompsahtaa tilillensä.

http://www.ideatuote.fi/WebRoot/Kaupat/Shops/ideatuote/4849/09BE/8761/EBF4/C3A2/0A28/100C/7112/Doro_HandleEasy_328gsm_black_and_white_black_front_alt01.jpg

Viimeksi muokattu: 15.11.09 - klo:21:32 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Älymölökännyt
Uutta kännyä pitäis hommata ja tuollainen isonäyttöinen kiinnostaa jo senkin vuoksi kun iän karttuessa näkö on heikentynyt jo sille asteelle ettei näistä pienistä normaalinäytöistä erota kunnolla minkäänlaista lukukelpoista tekstiä, lukulasit useimmiten unohtaa sohvapöydälle.


****Mitä sääkin älypuhelimella?

Tommonen sopis sullekin:

Siin on kaikille tukialueillekin esivalintanäppäin.  Sianhoitaja siittä vaan valittee oman tukialueensa ja rahaa pompsahtaa tilillensä.

http://www.ideatuote.fi/WebRoot/Kaupat/Shops/ideatuote/4849/09BE/8761/EBF4/C3A2/0A28/100C/7112/Doro_HandleEasy_328gsm_black_and_white_black_front_alt01.jpg

Eli Timpalla on vissiin tommonen jo? Muuta se ei varmaan osaisi käyttääkkää ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Älymölökännyt
Eli Timpalla on vissiin tommonen jo? Muuta se ei varmaan osaisi käyttääkkää ;D
[/quote]

Ei ol mutta kyl väliin tulee mieleen että tarttis olla. Tommonen doro ja vielä olis veden ja tomun kestävä niin se olis siinä.

Tota oli hyvä hanskakkäres "näppäillä".

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Älymölökännyt
Oma puolisokee 85v mummo siirty kännykkäaikakauteen vuosi sitten kun hommasin sille ton doron. On tykännyt  ;D 

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Älymölökännyt
Nokia kännyköiden kuningas! Koskaan ei ole ollut korjattavaa ,ensimmäiset oli kannettavia niissäkään ei mitään remonttia.Yhden Simensin erehdyin ostamaan se oli aivan hyvä muuten mutta siinä oli kaikuefekti jota ei saanut pois millään.
Samoin tutuilla ei ongelmia Nokialaisen kanssa muitten kyllä.
Ei ihme että on valtamerkki.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Älymölökännyt
Sony Ericssonin X1 Xperia on nyt ollut melkein vuoden käytössä, ihan soiva peli sekin on. Tosin näytön lasi meni säröille housun taskussa. Tällä hetkellä saattaisi HTC Touch Pro 2 olla aika vahva ehdokas.

Ja suojaksi sitten Invisible Shieldin full body-kalvot (http://www.kivenalla.fi).

ex-possufarmari

  • Vieras
Vs: Älymölökännyt
Oma puolisokee 85v mummo siirty kännykkäaikakauteen vuosi sitten kun hommasin sille ton doron. On tykännyt  ;D 
Meillon samanikäinen puolkuuro ja sokee mummo känny ollu jo vuosia, vuoden ollu Emporian mummokänny, puolikylää herää kun tuo soi on siinä kovat äänet.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Älymölökännyt
Tosta Nokian laadusta...
Mulla oli edellinen ja nyt vielä toimiva E70,nyt siis E75.
Kaikilla muillakin meillä Nokiat ja ei niitä juuri ole remontissa täytynyt käyttää.Paitsi mitä nyt nuoriso tuhoo näyttöjä pudottelemalla puhelinta.
Käsittääkseni E sarja varmatoimisempaa sarjaa kuin N,ainakin E:stä jätetty pois kaikenlaista mediaa...

Aiemmin mulla oli Ericssonin ja Siemensin tuotteita mutta kun em.alko ontuun ja jälkimmäinen loppu niin oli vaihdettava.

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
Vs: Älymölökännyt
Mulle ilmesty tommoinen Nokia E75 tossa pari viikkoa sitten.Toistaiseksi oon tykänny,ominaisuuksista vielä osa hakusessa.Monipuolinen laite.

Mulla pari kk vanha e75 ja akku kestää päivän, ei sitäkään jos puhuu enemmän. Aika heikkoa...