Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.  (Luettu 644155 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Miksi k u k a a n käyttäisi 300kW tuulivoimalaa. Kun samaan bajonettikantaan voi asentaa 9 000kW ja 50- kertaa enemmän tuottavan tuuli-ihmeen!

Niin, Eurajoella itse näin ensimmäisen aurinkokennoston 1967. Ja kuten kuvaan kuuluu. SAMA aurinkokeräin on samalla katolla kokoamassa energiaa yli 50y myöhemminkin!

Joten älä tule ainakaan minulle kertomaan satuja aurinkokennojen 10y iästä SUPO sikA!


 Mistä voi tietää sen tuotannon kun arvton omimien kuuleman mukaan viimekesänä asennettujen paneelien tämän päivän tuotannostakaan ei ole mitään tietoja herunut.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Miksi k u k a a n käyttäisi 300kW tuulivoimalaa. Kun samaan bajonettikantaan voi asentaa 9 000kW ja 50- kertaa enemmän tuottavan tuuli-ihmeen!

Niin, Eurajoella itse näin ensimmäisen aurinkokennoston 1967. Ja kuten kuvaan kuuluu. SAMA aurinkokeräin on samalla katolla kokoamassa energiaa yli 50y myöhemminkin!

Joten älä tule ainakaan minulle kertomaan satuja aurinkokennojen 10y iästä SUPO sikA!


Sä et voi olla tosissaan oikeesti.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Miksi k u k a a n käyttäisi 300kW tuulivoimalaa. Kun samaan bajonettikantaan voi asentaa 9 000kW ja 50- kertaa enemmän tuottavan tuuli-ihmeen!

Niin, Eurajoella itse näin ensimmäisen aurinkokennoston 1967. Ja kuten kuvaan kuuluu. SAMA aurinkokeräin on samalla katolla kokoamassa energiaa yli 50y myöhemminkin!

Joten älä tule ainakaan minulle kertomaan satuja aurinkokennojen 10y iästä SUPO sikA!


ihmehän se olisikin jos se sähköä tuottaisi, niin kuin sinun muutkin ihmeet. Se sinun aurinkokeräimeskin kokoaa vain lämpöenergiaa, eikä tuota sähköenergiaa yhtään. Käy vaikka heti mittaamassa sähkötuotos, niin nähdään että sinä olet suurin valehtelija

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tämä kennosto oli siinä minun opettajan talossa. Ja opettaja kehui meille alakoulussa, kuinka hieno laite se on. Ja kertoi sen tuottavan vuosikymmenet ilmaista energiaansa, että kohta näitä on kaikilla!

Mutta sitten tuli TVO rikolliset ja meni peräti 50y. Ennen kuin MINÄ sitten tein kuntaan sen kaikkein suurimman uuden aurinkovoimalan. Ja nimenomaan tämän jo kuolleen opettajan opastavalle muistolle . Ydinrikollisia vastaan,  UHALLAKIN! Muistukseksi taasn nuorille. Mikä ON maailman tulevaisuus, ekoenergiat!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Tämä kennosto oli siinä minun opettajan talossa. Ja opettaja kehui meille alakoulussa, kuinka hieno laite se on. Ja kertoi sen tuottavan vuosikymmenet ilmaista energiaansa, että kohta näitä on kaikilla!

Mutta sitten tuli TVO rikolliset ja meni peräti 50y. Ennen kuin MINÄ sitten tein kuntaan sen kaikkein suurimman uuden aurinkovoimalan. Ja nimenomaan tämän jo kuolleen opettajan opastavalle muistolle . Ydinrikollisia vastaan,  UHALLAKIN! Muistukseksi taasn nuorille. Mikä ON maailman tulevaisuus, ekoenergiat!

 Milläs teholla se nyt tuottikaan sähköä tällähetkellä? Vai onko opettaja paran muisto jo himmenny.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
TäysiLLä!

Tuottaa, vaikka käyttöikä katolla

onkin TODISTETUN 100% VARMASTI

YLI 50VUOTTA! Siis PALJON ENEMMÄN,

KUIN YHDELLÄKÄÄN SUOMEN
LOVIISA

TYYLIIN RÄJÄHTÄVILLÄ YDINPASKIMOILLANNE!

Viimeksi muokattu: 23.12.17 - klo:10:20 kirjoittanut arvosupi

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
TäysiLLä!

Tuottaa, vaikka käyttöikä katolla

onkin TODISTETUN 100% VARMASTI

YLI 50VUOTTA! Siis PALJON ENEMMÄN,

KUIN YHDELLÄKÄÄN SUOMEN
LOVIISA     Loviisa 1 ja 2 sekä Ol 1 ja 2 ovat tuottaneet suomeen
                                                                                  hyvinvointia ja elintasoa jo yli 40 y putkeen. Arvtokin
                                                                                 koulutettu ja nyttemmin huolehdittu tällä tuotolla.
                                             
TYYLIIN RÄJÄHTÄVILLÄ YDINPASKIMOILLANNE!

 Vieläkin on arvton omimien paneelien tuotto arvailujenvarassa kun peliin tuodaan lisää näitä
hämärävoimaloita joidenka toimivuus on jäänyt perikunnan epävarmoihin ja osaamattomiin käsiin.

Viimeksi muokattu: 23.12.17 - klo:11:05 kirjoittanut bdr-529

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Eurajoen sateisessa säässä tämän hetkinen tuotantoarvio 500Wh.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Vesiekovoimalan 330 00W teho ollut täysillä

 KOLMATTAKYMMENETTÄ PÄIVÄÄ!

Jännätään, kestääkö tilanne samana vuoden loppuun!

Ja jos ei kestä.

OL-3 työmaan sähköistys loppuu sitten siihen!
Kun eivät saa rottavoimaloillaan sähköä aikaiseksi watin wattia!




-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20000
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Pidättelepä ohjaksista vähän nyt laukalle menee supi; ota vaikka toinen rauhoittava pilleri ja alakoulun laskukirja ja opiskele keskenjääneitä laskennon taitojasi. Tänäkin jouluna jo 40. vuonna Loviisan ydinsähköllä paistettua maistuvaa  kinkkua syödään, aurinkopaneelista ei paljon irtoa. Pimiää on.



Kuva: Tuotanto 23.12.2017 klo 16:30

-SS-

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
 Ex-astronautti kuoli ennenaikaisesti 80vuotiaana olisko ollu säteilysairautta niiku arvto taannoin epäili astroauttien    sairastuvan.  https://www.is.fi/tiede/art-2000005501217.html?ref=rss
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Vesiekovoimalan 330 00W teho ollut täysillä

 KOLMATTAKYMMENETTÄ PÄIVÄÄ!

Jännätään, kestääkö tilanne samana vuoden loppuun!

Ja jos ei kestä.

OL-3 työmaan sähköistys loppuu sitten siihen!
Kun eivät saa rottavoimaloillaan sähköä aikaiseksi watin wattia!


Kuinka monta rottaa pitää polttaa, jotta saadaan reaktori päihitettyä?

Vai ovatko ne jotain juoksumattorottia?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Hurjaksi mennyt tuo tuulivoiimanKIN osuus nyt! 1233MW!!!!
_________________________________________________

Kun ei pärjää Loviisa rupu reaktoritkaan  enää MILLÄÄN! Ja tiukkaa tekee TVO:llakin JO!

Fingrid kirjoittaa näin:
Tuulivoimatuotanto ylitti ensi kertaa 1500 megawatin rajan
 
Suomen tuulivoimalla tuotetun sähkön osuus on kasvanut sitä mukaa kun uusia tuulivoimalaitoksia on otettu käyttöön. Suomen yhteenlaskettu tuulivoimatuotanto saavutti Fingridin mittausten perusteella ensimmäistä kertaa 1500 megawatin tuntikeskituotannon 8.11.2017 kello 17-18.
 
Kyseisellä keskiviikkoillan tunnilla tuulivoiman osuus Suomen sähköntuotannosta oli noin 16 prosenttia ja sähkön kokonaiskulutuksesta tuulivoimalla voitiin kattaa noin 14 prosenttia.
---

* Ei muuten uskoisi, että vain parisen vuotta sitten tuulivoimalat oli jossain 330MW ja ydinrikolliset piti alaa mitättömänä. Eipä pidä muuten ENÄÄ! Vaan nyt ydinala tuskaile. Kun tuulivoimalat tuotti JO enemmän, kun ydinvoimalat kaikki toimivat yhteensä! Varsinkin, kun tuulivoimaa myydään YLEISESTI jopa 7- kertaa ydinvoiman 10,9snt/kWh takuuhintaa HALVEMMALLA!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Hurjaksi mennyt tuo tuulivoiimanKIN osuus nyt! 1233MW!!!!
_________________________________________________

Kun ei pärjää Loviisa rupu reaktoritkaan  enää MILLÄÄN! Ja tiukkaa tekee TVO:llakin JO!

Fingrid kirjoittaa näin:
Tuulivoimatuotanto ylitti ensi kertaa 1500 megawatin rajan
 
Suomen tuulivoimalla tuotetun sähkön osuus on kasvanut sitä mukaa kun uusia tuulivoimalaitoksia on otettu käyttöön. Suomen yhteenlaskettu tuulivoimatuotanto saavutti Fingridin mittausten perusteella ensimmäistä kertaa 1500 megawatin tuntikeskituotannon 8.11.2017 kello 17-18.
 
Kyseisellä keskiviikkoillan tunnilla tuulivoiman osuus Suomen sähköntuotannosta oli noin 16 prosenttia ja sähkön kokonaiskulutuksesta tuulivoimalla voitiin kattaa noin 14 prosenttia.
---

* Ei muuten uskoisi, että vain parisen vuotta sitten tuulivoimalat oli jossain 330MW ja ydinrikolliset piti alaa mitättömänä. Eipä pidä muuten ENÄÄ! Vaan nyt ydinala tuskaile. Kun tuulivoimalat tuotti JO enemmän, kun ydinvoimalat kaikki toimivat yhteensä! Varsinkin, kun tuulivoimaa myydään YLEISESTI jopa 7- kertaa ydinvoiman 10,9snt/kWh takuuhintaa HALVEMMALLA!

 Ei oo näkyny yleisessä myynnissä. Veronmaksajalle myydään reilun 8 sentin hinnalla.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tuulivoimalat 100% ongelmattomia sanoo tutkimus.
Vesiekovoimalan 33kW teho ollut täysillä

 KOLMATTAKYMMENETTÄ PÄIVÄÄ!

Jännätään, kestääkö tilanne samana vuoden loppuun!

Ja jos ei kestä.

OL-3 työmaan sähköistys loppuu sitten siihen!
Kun eivät saa rottavoimaloillaan sähköä aikaiseksi watin wattia!


 Mitä oikeasti pyörittää noin vähäisellä sähkön määrällä? Esim 15 kpl kulmahiomakonetta tai kahvinkeitintä. Sinun näpertely voimalasi sähköt ei riitä mihinkään työntekoon, kun se ei riitä edes ko. työmaan taukotilojen kahvinkeittimille.