Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas  (Luettu 1029 kertaa)

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
On nuo muoviveneet semmosia purtiloita. Laiva sen olla pitää ja raudasta tehty. Sauna ja poreallas sais löytyä jotta vois edes puhua kesämökin korvikkeesta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22201
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
Ei voi makeammin päivä mennä, kun vielä johtaja siilä ilmoitti tänään ettei näe estettä jatkaakseen puolueen puheenjohtajana.

Isänmaalle eduksi, isänmaa kiittää. No kepuloisille se voikin olla ihan eri juttu.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22201
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
Ja tuostahan tulee valtiolle pelkkää säästöä.
Lentää itse omat ulkomaan matkansa ja nyt voi ihan itse hakea omat venepakolaisensa suoraan Välimereltä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
Ja tuostahan tulee valtiolle pelkkää säästöä.
Lentää itse omat ulkomaan matkansa ja nyt voi ihan itse hakea omat venepakolaisensa suoraan Välimereltä.
aivan toista luokkaa on laatuvaikutelma ja arvon pitävyys tuommosessa laatukamppeessa kuin esimerkiksi eemelimersussa  jossa ensimmäiset ruosteet rapsahtaa asfalttiin jo liikkeestä ulos ajettaessa  jos vaan kauppiaalla on sattunu lattiakaivollinen halli olemaan mihin mersun kehtaa tuoda:) ;) :D ;D

Nord Star -veneet ovat keskipohjalaisen kotimaisen yrityksen valmistamia veneitä, joiden laatua ja merikelpoisuutta arvostetaan veneilypiireissä.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
mitä se stuippi ostikaan sillä omalla palkkiollaan?  eiks se ollu joku munamankeli joak apinoi kilon ja maksoi melkein saman euroina?      mikä ero tuolla?   ja työllisti sentäs kotimaisen virman.. eikä jotain pellein puljua.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Veetiä ja Eemeliä ottaa pattiin taas
Näin se pääministeri laittaa euron kiertämään

https://www.seiska.fi/Uutiset/Juha-Sipila-hankki-kasintehdyn-luksusveneen-hinta-parhaimmillaan-yli-100-000-euroa-kuvat

Ny veemeliteuksia wituttaa niin ettei veri kierrä. Naamojensa värillä lie sininen tulevaisuus...   🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."