Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4

Viestit - Topker


Marktoberdorfissa tehtaalla ekalla yrittämällä testiin jäläkeen laitettiin nootteja
Ylivakerille Linnavuoreen juopon kesyttämiseksi  ;D

Toisella yrityksellä kuulemma kelepasj rimaa hipoen Fendtille  ::)
[/quote]

Ai että oli ensin liian villit hevoset fendtin voimansiirrolle?  ;D
Lautasmuokkain = juolavehnän monistuskone. ;)
Voi voi ku ois ollu  boksi ohjattu sisu diisseli naapurin ison ferkun keulalla aikoinaan.. ois saanut rajoitettua väännöt giman perän kestävyyden tasolle.. aika pahasti hajosi kerran.. mutta eikait se vaan oo sama perä kuin rellussa? (MF 8160)  ??? ??? ??? ??? :o
Myytsä edelleen koneita?
Eihän nuin viisaalta voi ostaa mitään.. ;D ;D ;D ;D
Jokohan ne nuo mokkulat vie verkon kapasiteetin kokonaan? sen verran rajusti ovat yleistyneet lyhyessä ajassa.
Onhan se Luonteri Surf ja massikka rock, ei ikävä kyllä vaan youtubesta löydy.. on kyllä raju biisi, voipi vaan olla Timpalle ja Mikelle laksatiivinen vaikutus...  ;D ;D

[/quote]

Taitaa aika monella olla portaattomissa erillään joka on minustakin paras vaihtoehto. Jäähdytysteho riippuu muustakin kuin jäähdyttävän elementin omasta lämpötilasta, en ole energiaininööri, mutta uskalataisin väittää että ei kuumankaan jäähdytysnesteen käyttö öljyn jäähdyttämisessä ole välttämättä huonompi vaihtoehto. Eihän moottoriakaan jäähdytetä ilmavirralla enää, vaan nesteellä. Uskoisin että kys. virman insinöörit on kyllä miettinyt näitä öljyn jäähdytysasioita, onhan heidän tuotekehitysbudjetti luokkaa Valtran liikevaihto ;D ;D

[/quote]
Ja silti ei tahdo onnistua... ;D
Sivuja: 1 [2] 3 4