Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ennakkoa...?  (Luettu 4073 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Entisöinti
Pontikkapannua ei nykyisin tehdä kaasuvehkeillä . Plasmaleikkuri sekä tig hitsausvälineet pitää olla .
Jos Aulis onkin näitä kotiseutumuseoharrastajia ja haluaa prikulleen entisöidä faarin tinatut kurkkupurkkivehkeet?

Meillä on semmonen... mun papan peruja... hyvässä tallessa Satakunnassa... yhen navetan vintillä... kunnostan sen "joskus"  ;D  :D  ::)

Ai jaa. Arvasin oikein, että harrastuksia eläkepäivien varalle löytyy. Kansalaisopiston metallityökurssille tuskin kannattanee pannu kainalossa sännätä, jos ei sitten tulpita ja "deaktivoi" rakasta kampettaan. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Syntyperä
Jaaa, ne on Auliksen juuretkin maalla


Mä oon syntyperänen stadilainen... mut paljasjalkanen mä en oo... ku mun mutsi meni kaurahatun kans jiftikseen  :o  ::)  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Kursseille
Pontikkapannua ei nykyisin tehdä kaasuvehkeillä . Plasmaleikkuri sekä tig hitsausvälineet pitää olla .
Jos Aulis onkin näitä kotiseutumuseoharrastajia ja haluaa prikulleen entisöidä faarin tinatut kurkkupurkkivehkeet?
Meillä on semmonen... mun papan peruja... hyvässä tallessa Satakunnassa... yhen navetan vintillä... kunnostan sen "joskus"  ;D  :D  ::)
Ai jaa. Arvasin oikein, että harrastuksia eläkepäivien varalle löytyy. Kansalaisopiston metallityökurssille tuskin kannattanee pannu kainalossa sännätä, jos ei sitten tulpita ja "deaktivoi" rakasta kampettaan. ;D


Juu... ei... mä meen muina miehinä vähä opettelemaan periaatteita... ja kerron korjaavani vanhan fillarin rungon  ::)  ;D  :D  ::)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Ennakkoa...?
Ei tsadilaiset osaa ees fillaria a ;Djaa saati sitten ponuvehkeitten päälle jotain ymmärtäis

Aulis Anttila

  • Vieras
Ääliöjuntti
Ei tsadilaiset osaa ees fillaria a ;Djaa saati sitten ponuvehkeitten päälle jotain ymmärtäis

Hoida sä ääliöjuntti luuseri vaa omat asias  >:(  :(  :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Syntyperä
Jaaa, ne on Auliksen juuretkin maalla


Mä oon syntyperänen stadilainen... mut paljasjalkanen mä en oo... ku mun mutsi meni kaurahatun kans jiftikseen  :o  ::)  :P

Vai siitä se kauna juontaa ...
Otan osaa, ja vielä satakuntalaisen, mahtoi olla melko paha trauma lapsuusaikana ...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ennakkoa...?
Pietarsaarelaiset otti sitten ennakkoa kunnolla Pohjanmaan kautta, hajun kera... :D


http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hajukaasujen+r%C3%A4j%C3%A4hdys+h%C3%A4mmensi+Pietarsaaren+seudulla/1135242358950
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Ääliöjuntti
Ei tsadilaiset osaa ees fillaria a ;Djaa saati sitten ponuvehkeitten päälle jotain ymmärtäis

Hoida sä ääliöjuntti luuseri vaa omat asias  >:(  :(  :o

tollasia sekasikiö äpärä pentuja tulee kun stadilaisia ja etelän jauholakkeja risteytetään ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?