Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko se nyt niin kallista  (Luettu 3660 kertaa)

maitoa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Onko se nyt niin kallista
Minkäsillä taksoilla ne sorkka hoitajat liikkuu siel etelässä. Olen tässä miettinyt jos alkas sorkkikseksi...Oon harrastellu noita hommia jonku verran lomittajana ollessa... 8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Onko se nyt niin kallista
Minkäsillä taksoilla ne sorkka hoitajat liikkuu siel etelässä. Olen tässä miettinyt jos alkas sorkkikseksi...Oon harrastellu noita hommia jonku verran lomittajana ollessa... 8)

15 euroo lehmä on keskihinta , parsimattosorkista pikkusen enemmän riippuen missä kunnossa ovat .

Auton ja koneet kun hommaa saapi laskua aikaan tollasen 50.000€

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Onko se nyt niin kallista
Jokaisessa maassa on oma hintataso, joka perustuu niihin kuluihin mitä siinä maassa on, Virolaiset on tällä hetkellä aika halpoja, mutta kun ne alkavat toimia pääsääntöisesti tällä puolen lahden, niin niiden hinnat pakostakin nousee samalle tasolle ennen pitkää ????

sorkkis

  • Vieras
Vs: Onko se nyt niin kallista
Jokaisessa maassa on oma hintataso, joka perustuu niihin kuluihin mitä siinä maassa on, Virolaiset on tällä hetkellä aika halpoja, mutta kun ne alkavat toimia pääsääntöisesti tällä puolen lahden, niin niiden hinnat pakostakin nousee samalle tasolle ennen pitkää ????

Kuule Emokaimaseni , toi Virolaisten tulo Suomeen on erään isomman maitofirman järjestämä juttu .Arvaas minkä , ei Arla-Ingman eikä HML vaan V...... jonkun tuotanto tai muun neuvojan hanke .