Joo.Juurikin tulin reissusta joka tilattiin sen takia kun kotimainen traktori ei runkotankistaan huolimatta suostu käymään kun on kesäpöö päässy pesiytymään joka sopukkaan.Talvilaatu vaihdettu,suodattiimet yms.mutta ei käy niin ei käy.-29 oli mittarissa kun äsken tulin kotiin.
Yksi ngelma tuossa on, että eri laadut eivät kylmässä sekoa, vaaditaan lämpötila + 8 astetta. Tankki siis pitää saada ihan tyhjäksi. Runkotankkivaltterissa kyllä voi näyttää vaikka kosania tai kunnon sähköpuhallinta tankin pohjaan, niin saa melko nopeasti tankin lämmitettyä jopa kymmeniin asteisiin. Toinen juttu on, että kun pistää lohkolämmittimen päälle, niin peittää konepellin tiiviisti vaikkapa vanholla täkeillä, yllättävän lämmin on moottoritila, kun yön yli antaa lohkolämmittimen olla päällä.
Jos noilla eväillä ei valtteri lähde käyntiin(edellyttäen, että se ei sitä ennen ole sammunut, kun on väkisin käytetty ja saatu suodattimet parafiiniä täyteen), niin suuresti ihmettelen.
Itsellä kaksi valtteria, toisessa kesä MOPÖ ja toisessa välilaadun ja kesälaadun seos, käyvätihan normaalisti. Jos valtterin käymään saa ja sen jälkeen antaa rauhassa vartin käydä, niin sen jälkeen kyllä käy ja kukkuu, oli sitten mikä lukema hyvänsä mittarissa. Jos se sitten on konehallissa yöt ja päivittäin käytetään, niin pitäsi kyllä toimia. Meikäläisen ei tarvitse edes lähteä ajoon yli -15 asteen, karjamiehillä tietenkin eri juttu, kun rehua on saatava elukoiden eteen.