Ja kun expertti on ottanut asioista selvää, kerropa onko edes teknisesti mahdollista sähköistää liikennettämme niin paljon kuin vaaditaan.
Vuonna 2035 henkilöautoista korkeintaan kolmannes voisi olla sähköautoja, jotta sähköverkosto olisi riittävän tasoinen huollehtimaan autojen lataustarpeen. Mikäli halutaan isompi määrä sähköautoja niin verkostoa joudutaan kehittämään huomattavan paljon enemmän, jonka aiheuttamat lisäkustannukset tulee nostamaan siirtohintoja kohtuuttomasti.
Maaseudulla ollaan todella isoissa vaikeuksissa mikäli hallituksen sähköautoilun tavoite toteutuu. Lisäksi otetaan huomioon kiinteistöjen lämmitys joka on myös muuttunut sähkölämmitykseksi, ilma- ja vesilämpöpumput. Kovalla pakkasella ollaan lähes suorasähkölämmityksessä ja lisäksi pitäisi saada ajoneuvojen akkuihin virtaa joiden teho heikkenee kovasti pakkasella ja lisäksi lämmitetään ajoneuvon sisätiloja ns. Ilmalämpöpumpulla.