Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 50  (Luettu 2682 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: 50
Luulisi ettei nyt mihinkään kiinni jää. Talvikeleillä ja kelirikkoaikaan helpommin  ??? Tai traktorilla märälle pellolle

simmo

  • Vieras
Vs: 50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(
-moninkertainen varmaan.?

Mulla oli ollut ajokortti 20v,ennenkuin puhallutettiin ekakerran. :o

Minäku vinttaan pyörällä tuolla autojen seassa,niin kyllä on välillä orpo olo,kun ajattelee,millaisia huumehörhöjä voi olla ratin takana. >:(
Muttei auta jäähä kotio,ku pyöräjalakaa vipattaa...................... :(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: 50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(

  Näin varman on,turhanaikaista hurskastelua toi promillerajoista puhuminen,onhan sekin joskus tutkittu että pienessä piristeessä jotkut ajavat jopa paremmin kun vesiselvät..
  Pointtihan pitäs olla että saatas edes noi kaikki yli promillen kaasussa ajavat pois liikenteestä...

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: 50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(

  Näin varman on,turhanaikaista hurskastelua toi promillerajoista puhuminen,onhan sekin joskus tutkittu että pienessä piristeessä jotkut ajavat jopa paremmin kun vesiselvät..
  Pointtihan pitäs olla että saatas edes noi kaikki yli promillen kaasussa ajavat pois liikenteestä...

Tottahan ne ovat vaarallisempia, jotka ovat pahemmassa kännissä... mutta niitä on liikenteessä valtava määrä, kun poliiseja ei ole puhalluttamassa.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: 50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(
-moninkertainen varmaan.?

Mulla oli ollut ajokortti 20v,ennenkuin puhallutettiin ekakerran. :o

Minäku vinttaan pyörällä tuolla autojen seassa,niin kyllä on välillä orpo olo,kun ajattelee,millaisia huumehörhöjä voi olla ratin takana. >:(
Muttei auta jäähä kotio,ku pyöräjalakaa vipattaa...................... :(

Muistathan kypärän? Ja pitäiskö hankkia kokohaarniska?   :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 50
...rattijuoppoa jäi viikonloppuna kiinni. Näin uutisoitiin tänään. Mutta kysymys kuuluu: kuinka monta rattijuoppoa EI jäänyt kiinni??? Luulenpa, että se luku on paljon suurempi!    >:(
-moninkertainen varmaan.?

Mulla oli ollut ajokortti 20v,ennenkuin puhallutettiin ekakerran. :o

Minäku vinttaan pyörällä tuolla autojen seassa,niin kyllä on välillä orpo olo,kun ajattelee,millaisia huumehörhöjä voi olla ratin takana. >:(
Muttei auta jäähä kotio,ku pyöräjalakaa vipattaa...................... :(

Tuohonko se autoilu sitten loppu ku siirryit pyörään?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sirkussonni

  • Vieras
Vs: 50
Kuinkas se meneekään, että jos on pitkän päivän ajanut fergusoonilla, ja sitten ottaa illallallalla vaikka kolme olutta, niin onko se tuomittavaa, kun nukahtaa ja alkaa uudestaan ajamaan päivän ajot??? Eli siis jos pienessä sievässä ajaa unissaan selvinpäin kännissä??  ::) Mithen nyt niin thuli thällainen aassijha mieleenhikhään?? Kylvöt tehty, tai pitäskhö emänthä herättää??

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: 50

Tottahan ne ovat vaarallisempia, jotka ovat pahemmassa kännissä... mutta niitä on liikenteessä valtava määrä, kun poliiseja ei ole puhalluttamassa.
[/quote]

  Tuota just tarkoitin että saatas näitä nykyisiäkin promillerajan ylittäjiä kiinni tehokkaammin..

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: 50

Tottahan ne ovat vaarallisempia, jotka ovat pahemmassa kännissä... mutta niitä on liikenteessä valtava määrä, kun poliiseja ei ole puhalluttamassa.

  Tuota just tarkoitin että saatas näitä nykyisiäkin promillerajan ylittäjiä kiinni tehokkaammin..
[/quote]

Pitäis olla vähä enemmän tällaista omaehtoista poliisitoimintaa.    ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: 50
Mä olen samaa mieltä siitä, että promillerajan lasku on turhaa. Nämä 0,2 - 0,5 promillen kuskit eivät juurikaan ole liikenteessä vaaraksi toisin kuin nämä 1+ - 2,5 promillen kuskit jotka ovat jo ihan sekaisin. Ne pitää ehdottomasti saada pois liikenteestä ja mielellään nopeasti. Kaikista parasta on tietenkin ajella ihan selvinpäin. Sammakolla meni noin kolme päivää kun pilli oli ensimmäisen kerran suussa ja sama tahti on jatkunut, varmaan kolmisen kymmentä kertaa on pitänyt pilliin hönkäistä. Nyt viimeiseen pariin vuoteen en ole tainnut puhaltaa, mutta on ajotkin vähentyneet ja tuossa kylätiellä ei ole sitä riskiä...
Nothing is Something Worth Doing

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 50
Mä olen samaa mieltä siitä, että promillerajan lasku on turhaa. Nämä 0,2 - 0,5 promillen kuskit eivät juurikaan ole liikenteessä vaaraksi toisin kuin nämä 1+ - 2,5 promillen kuskit jotka ovat jo ihan sekaisin. Ne pitää ehdottomasti saada pois liikenteestä ja mielellään nopeasti. Kaikista parasta on tietenkin ajella ihan selvinpäin.

 Samoilla linjoilla. Muistaakseni tutkimustulokset kertovat että väsynyt kuljettaja, kuljettaja joka on syönyt tukevan aterian ja kuljettaja joka muuten on ok mutta muutaman promillen kymmenyksen humalassa ajaa suunnilleen samalla riskitasolla.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: 50
ja minä kun luulin otsikon mukaan että tyttö maalta täyttäää 50 v......... ois päästy juhlii :) :) :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: 50
sama ajatus miälessä käväs!                             mutta kuka muuten on sitä mieltä että viikonlopun liikenteen sekaan uskaltaa lähteä selvänä?    on sen verta etelän vaikutusta paakkuuntuna teille!

                nyyllä kun ajelin niin jo joku suurijohtaja liimautui almerallaan metrin päähän ja siinä körötteli mutta ei niin yhtän tajunna että tiellä ei ollu muita liikkumassa, kunnes kunnes päätin kääntyä vasemmalle ja kun vilkku ollu päällä jo parikyt metriä huomasin että käännöksen tilalla olikii almera rinnalla ja edelleen vauhti oli n. 15-20 kilsaa tunti!    liinat kiinni ettei liittymä menny ohi ja sit jyrkkä käännös!      mitähän johtaja oikein aatteli!???      ei kai ollu tässä maailmassa kun ajeli piiiiitkää taivaltaaan!

simmo

  • Vieras
Vs: 50


Tuohonko se autoilu sitten loppu ku siirryit pyörään?
[/quote]

-no ei ihan.pyöräilen liikunnan takia.Ukko köröttelee autolla maatilalle,minä pyörällä perässä.
Myönnän,että joskun,kun on ollut raskas päivä,tulen hänen kyydissään illalla pois.Mutta usein ajelen illalla takaisin.Mutkin tulee 34km.
Pyöräily on mulle sopivin liikuntamuoto.Siitä nauttii koko ruumis :)