Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New hollandin ohjelmointi  (Luettu 23833 kertaa)

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
New hollandin ohjelmointi
Tarkoitus olisi ohjelmoituttaa t6040.
Mitä hyötyä/haittaa ohjelmoinnista olisi?
Ala vääntö koneessa tällä hetkellä aika onneton, sen luulisi parantuvan?
Henri

Jumi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
  • Roses are red and Tractors are Blue
Vs: New hollandin ohjelmointi
No ei siitä ainakaan mitää haittaa ole, onhan se vakiona tosi hengetön.
Porin tehotuonti ohjelmoi mulle. 155 heppaa tapista.Aikalailla luonne muuttui ;). Pari tuhatta tuntia sillä ajeltiin meillä ilman ongelmia, sitte vaihtui isompaan

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: New hollandin ohjelmointi
Koneteho kävi tänään laittamassa ohjelman sisälle 153hp ja 688nm. Huomenna näkee jaksaako pyörittää linkoa paremmin. Vielä saa kuulemma lisää jos tarvetta/ uskallusta  :)
Vakiotehot oli126/134hp ja 573/557nm jälkimmäiset lukemat lisäteholla jännä että vääntö on huonompi lisäteholla.
Henri

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: New hollandin ohjelmointi
Johan se paremmin jakso pyörittää tuota alatalkkaria ats250 540e ulosotolla. Eikä hyydy mäkilöihin ihan samalla tavalla kuin vakiona.
Nälkä vaan kasvaa syödessä, että oisko kuitenkin pitänyt laittaa vielä himppu lisää  ::)
Henri

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: New hollandin ohjelmointi
Naapurin nyykkäristä levis pakat ohjelmoinnin myötä..

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: New hollandin ohjelmointi
ota vaan niin paljoko saapi,kyllä se kestää...aikasa. ;D

saishan nuista varsoistaki +400 kaakkia,mutta ku ei poloisissa kestä pakat etes vakiona... :-*

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: New hollandin ohjelmointi
Naapurin nyykkäristä levis pakat ohjelmoinnin myötä..

Olko 4 vai kuuspyttynen? Kuuspyttysistä pitäs kuulemma askin paineita nostaa ohjelmoinnin myötä.
Henri

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Henri

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Ei oo ollut ohjelmoimisen jälkeen ongelmia yhdessäkään koneessa. Tuo nyykkärin loota vaan pitää kalibroida kuukauden välein.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Ei oo ollut ohjelmoimisen jälkeen ongelmia yhdessäkään koneessa. Tuo nyykkärin loota vaan pitää kalibroida kuukauden välein.
Deutsissa pitää kansipahvi laittaa vähän väliä ,on täällä kokemusta monesta koneesta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Ei oo ollut ohjelmoimisen jälkeen ongelmia yhdessäkään koneessa. Tuo nyykkärin loota vaan pitää kalibroida kuukauden välein.
Deutsissa pitää kansipahvi laittaa vähän väliä ,on täällä kokemusta monesta koneesta.
Ei ole tullut sitä ongelmaa vielä vastaan. Tiedän kyllä usean valtraa joihin on pitänyt kansipahvi vaihtaa..

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.
Sopivan kokoinen on yleensä alitehoinen. Varsinkin malliston pienimmät..

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: New hollandin ohjelmointi
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat ???
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista. :o
Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.

Totta, tosin optimoinnissa (lue: tehonnostossa) on hyvä tietää mitä konetta rassataan ja sen mukaan sitten tehoja. Oikeasti lujaa konetta voi sitten kutitella enemmän. Tähän on varmaan esim. hakettajilla enempi kokemusta.

Tietyt koneet kun ei tahdo kestää vakionakaan niin siitä on huono lähteä nostamaankaan?

Viimeksi muokattu: 01.03.16 - klo:21:40 kirjoittanut mekano