juuripa nuin. korjaamolla yleensä onkelmat poistuu. ja hommat taas jatkuu. toisin kuin ite kopelkoiten. ite niiin tunpelo että antaa tietävän hoitaa ja verottajakin kiittää..
Samoilla linjoilla olen noiden autojen ropaamisen kanssa.Polttimoita ja pyyhkijän sulkia voi itekin uusia, ja jarrupalaa sekä öljynvaihtoa, mutta nuo sähköpuolet on sellasia nykypeleissä että virtakynällä ei oikein kuntoon saa.On kaikenlaista can väyläohjausta ym, missä pitää sitten tietsikan kautta kuittailla noita vikakoodeja ym.Aikoinaan kun autot oli vielä sellasia että moottoritilaankin mahtui vaikka seisomaan, niille jotain oikeetakin remppaa pystyi tekemään.
Uusia ei saa kuntoon aina korjaamokaan... ilman vaihda boksi, kokeile, vaihda seuraava, kokeile taas... :-((
Ei kyllä aina vanhojakaan.
Kaverilla oli Buickki, taisi olla Park Avenue ellen väärin muista. Siinä oli kaikkea pientä mielenkiintoista sähköropleemaa, joista moni ilmeni niin että se laittoi päivällä omia aikojaan päälle valoja, pyyhkimiä sun muita. Kaikenlaisia kummittelevia saattovalosysteemejä ja sadetunnistimia siis, toteutettuna sen ajan jenkkilän sähkötekniikalla. Lämmityslaitteen systeemit toimivat kai alipaineella..
Tarjosi pirssiä täällä merkkihuoltoon jossa sanottiin että ei me kyllä osata sille mitään tehdä.
Googlattiin sitten itse jenkkifoorumeja ja löytyihän se kummitteleva musta laatikko. Vai olikohan se harmaa...
Vanhempi Haisu ei taida vielä kovin paljoa sisältää digitekniikkaa.