Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi  (Luettu 4572 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
eikö siellä etelässä olekaan maata?   ootteko käyttänny kaiken jo teitten alle?      pitäs varmaan pohosesta alkaan kuskaamaan sinne!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
alle kolmekymppiset on laskuista, nehän eivät vielä tiiä edes mitä haluavat aikuisena!                       tuo artjärvinen joutui lopettamaan kuulema sen takia että paska häirittee naapureita mutta meijerijako ei haitannut vanhaa polvea.                            käyttivät hyväksi vaan paremman hinnan.    ja remontoivat navetan ennen polvenvaihtoa.

                  nyt tila myyty ja uudet omistajat harrastaa jotain agentuuria.

  No juu, varmaan se Elannolle maitoa lypsävien lehmien paska haisikin Valiolaisten nenään pahasti..

tampioo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
  • Loimaalaiset on homoja
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
Moniko AB-alueella asuva viljelijä haluaa olla karjantilan omistaja, jos tuet olisi paremmat?
Saa ilmottautua nimimerkillä.
Jos ois ollut alaa, niin mulla ois nyt etelässä robonavetta.

Ja ihan kiusaksi sanon, että ohjatulla kierrolla ja kiskovaunu jakaisi apetta, jonka energia-arvo olisi 11, 7 Mj/kgka  8)
Älä unta nää . Mä en jaksais duunata jok ikinen päivä lääväs
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
mut jos saisit käydä joka toinen päivä?                                    eikös etelässä olis paljon joutilaita lomittajiks?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
mut jos saisit käydä joka toinen päivä?                                    eikös etelässä olis paljon joutilaita lomittajiks?

  Joutilaita kyllä on ,mut niitten nenään käy kaikkien lehmien haisu, Ja tyottomät paperimiehet saavat ansiosidonnaista enemmän mitä jotkut muut duunarit töistä palkkaa,

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maataloustukileikkaus vaalitavoitteeksi
mutta eikös lomitajille makseta ökypalkkoja kun niiiiin hirviästi kustantaa sossumenoissa?