Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 31.12.15 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:02Hauskaa lukea teidän spekulointia massikan poistumisesta. Massikka taitaa olla kuitenkin accon suurin merkki myyntimääräisesti, jos katsotaan koko maailman tasolla. Suomessa tietty valtra suuri mutta muualla ei niinkään. Esim kun fiat ja ford yhdistyi nh,ksi taisi myyntimäärät kokonaisuudessa tippua. Tuo ei ole faktaa vaan arvailua.Valtralla taitaa olla jotain 60% markkinoista ja Fendtillä ehkä 5%. Massikalla on jotain 10-15% Suomessa. Onhan sielä HCpeterseni mikä vois masseria myydä tai Yrma ja tietysti koneharmi.Suomessa näin, mutta mitkä on prosentit jos otetaan koko maailma mukaan? Acco ei varmaan paljon suomen lukuja katsele kun päättää minkä merkin hautaa jos hautaa. Täällä pohjoissuomessa koneharmi/lakkapää olis ihan hyvä myyjä.
Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:02Hauskaa lukea teidän spekulointia massikan poistumisesta. Massikka taitaa olla kuitenkin accon suurin merkki myyntimääräisesti, jos katsotaan koko maailman tasolla. Suomessa tietty valtra suuri mutta muualla ei niinkään. Esim kun fiat ja ford yhdistyi nh,ksi taisi myyntimäärät kokonaisuudessa tippua. Tuo ei ole faktaa vaan arvailua.Valtralla taitaa olla jotain 60% markkinoista ja Fendtillä ehkä 5%. Massikalla on jotain 10-15% Suomessa. Onhan sielä HCpeterseni mikä vois masseria myydä tai Yrma ja tietysti koneharmi.
Hauskaa lukea teidän spekulointia massikan poistumisesta. Massikka taitaa olla kuitenkin accon suurin merkki myyntimääräisesti, jos katsotaan koko maailman tasolla. Suomessa tietty valtra suuri mutta muualla ei niinkään. Esim kun fiat ja ford yhdistyi nh,ksi taisi myyntimäärät kokonaisuudessa tippua. Tuo ei ole faktaa vaan arvailua.
Lainaus käyttäjältä: Vekkuli - 31.12.15 - klo:20:36Keskon traktorimyynti loppui samalla kun myyjät siirrettiin pois k-maataloudesta.Monta kauppaa tuli tehtyä samalla kun haki jotain.Claasin myynnin noste on hinnasta kiinni.Jotenkin aggon taktiikka että fendt,masseri ja valtra olisi samalla tiskillä ei oikein innosta.Voihan toki tulla täysin uusi organisaatio tai joku merkki poistuu unholaan.Epoäilen että masseri poistuu vähitellen taka vasempaan. Laitetaan ensin toimitus myyntiin ja sitten vähitellen myynti lopetetaan.
Keskon traktorimyynti loppui samalla kun myyjät siirrettiin pois k-maataloudesta.Monta kauppaa tuli tehtyä samalla kun haki jotain.Claasin myynnin noste on hinnasta kiinni.Jotenkin aggon taktiikka että fendt,masseri ja valtra olisi samalla tiskillä ei oikein innosta.Voihan toki tulla täysin uusi organisaatio tai joku merkki poistuu unholaan.
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 31.12.15 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Vekkuli - 31.12.15 - klo:20:36Keskon traktorimyynti loppui samalla kun myyjät siirrettiin pois k-maataloudesta.Monta kauppaa tuli tehtyä samalla kun haki jotain.Claasin myynnin noste on hinnasta kiinni.Jotenkin aggon taktiikka että fendt,masseri ja valtra olisi samalla tiskillä ei oikein innosta.Voihan toki tulla täysin uusi organisaatio tai joku merkki poistuu unholaan.Epoäilen että masseri poistuu vähitellen taka vasempaan. Laitetaan ensin toimitus myyntiin ja sitten vähitellen myynti lopetetaan..... ei kun Valtra häviää ja se saa Masserin tarrat kylkiinsä. Ehkä jo vuonna 2017..
Viimeksi muokattu: 31.12.15 - klo:22:25 kirjoittanut lypsyukko
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 31.12.15 - klo:21:19Eihän sitä myyntiä saa Agcossa toimimaan muutenkuin järkkäämällä omat myyjät Massikalle. Kolme merkkiä samalle on liikaa, varsinkin, kun myyjät on pitkän linjan Valtran miehiä. Tuskinpa sitä merkkiä Suomesta ollaan hävittämässä, mitä hyötyä siitä olisi.Valtran myyjäthän ei tunnetusti myy edes valtraa muille kuin ennestään sellaisen omistavalle.
Eihän sitä myyntiä saa Agcossa toimimaan muutenkuin järkkäämällä omat myyjät Massikalle. Kolme merkkiä samalle on liikaa, varsinkin, kun myyjät on pitkän linjan Valtran miehiä. Tuskinpa sitä merkkiä Suomesta ollaan hävittämässä, mitä hyötyä siitä olisi.
Lainaus käyttäjältä: lynx700500 - 31.12.15 - klo:21:38Lainaus käyttäjältä: kylmis - 31.12.15 - klo:21:19Eihän sitä myyntiä saa Agcossa toimimaan muutenkuin järkkäämällä omat myyjät Massikalle. Kolme merkkiä samalle on liikaa, varsinkin, kun myyjät on pitkän linjan Valtran miehiä. Tuskinpa sitä merkkiä Suomesta ollaan hävittämässä, mitä hyötyä siitä olisi.Valtran myyjäthän ei tunnetusti myy edes valtraa muille kuin ennestään sellaisen omistavalle. Ja ei kukaan järkevä valmettiin koske.
Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 31.12.15 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:02Hauskaa lukea teidän spekulointia massikan poistumisesta. Massikka taitaa olla kuitenkin accon suurin merkki myyntimääräisesti, jos katsotaan koko maailman tasolla. Suomessa tietty valtra suuri mutta muualla ei niinkään. Esim kun fiat ja ford yhdistyi nh,ksi taisi myyntimäärät kokonaisuudessa tippua. Tuo ei ole faktaa vaan arvailua.Valtralla taitaa olla jotain 60% markkinoista ja Fendtillä ehkä 5%. Massikalla on jotain 10-15% Suomessa. Onhan sielä HCpeterseni mikä vois masseria myydä tai Yrma ja tietysti koneharmi.Suomessa näin, mutta mitkä on prosentit jos otetaan koko maailma mukaan? Acco ei varmaan paljon suomen lukuja katsele kun päättää minkä merkin hautaa jos hautaa. Täällä pohjoissuomessa koneharmi/lakkapää olis ihan hyvä myyjä.Tässä näyttäisi euroopan maiden markkinaosuuksia olevan vuodelta 2014. NH useissa maissa kärkiporukoissa ja Fenttiä myydään kyllä paljon tuolla keski euroopassa. http://www.farm-equipment.com/articles/11759-new-holland-john-deere-are-market-leaders-in-eu-tractor-sales
Lainaus käyttäjältä: andie - 31.12.15 - klo:21:43Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 31.12.15 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: fenu - 31.12.15 - klo:21:02Hauskaa lukea teidän spekulointia massikan poistumisesta. Massikka taitaa olla kuitenkin accon suurin merkki myyntimääräisesti, jos katsotaan koko maailman tasolla. Suomessa tietty valtra suuri mutta muualla ei niinkään. Esim kun fiat ja ford yhdistyi nh,ksi taisi myyntimäärät kokonaisuudessa tippua. Tuo ei ole faktaa vaan arvailua.Valtralla taitaa olla jotain 60% markkinoista ja Fendtillä ehkä 5%. Massikalla on jotain 10-15% Suomessa. Onhan sielä HCpeterseni mikä vois masseria myydä tai Yrma ja tietysti koneharmi.Suomessa näin, mutta mitkä on prosentit jos otetaan koko maailma mukaan? Acco ei varmaan paljon suomen lukuja katsele kun päättää minkä merkin hautaa jos hautaa. Täällä pohjoissuomessa koneharmi/lakkapää olis ihan hyvä myyjä.Tässä näyttäisi euroopan maiden markkinaosuuksia olevan vuodelta 2014. NH useissa maissa kärkiporukoissa ja Fenttiä myydään kyllä paljon tuolla keski euroopassa. http://www.farm-equipment.com/articles/11759-new-holland-john-deere-are-market-leaders-in-eu-tractor-salesMulle on yllätys, että NH on noin iso tekijä, käytännössä erittäin suosittu kone Euroopassa. Luulisi kyllä osia löytyvän tulevaisuudessakin. Massikka ja Claas pikkutekijöitä:(