Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Seitsemän kansanedustajaa haluaa Suomeen kuolemantuomion  (Luettu 4853 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Unohtuminen...
-se minusta on kamalaa,että maajussien lapsiakin muuttuu viherpiperoiksi,kun muuttavat kaupunkiin. Äkkiä unohtuu maaseudulla eläminen ::)

Hyvä, että unohtuu... loppuu keputerrorismissa kituminen ku ihmine pääsee ihmisten ilmoille  :P

niin  ne  kepulaiset  vähenevät   kun  kepu  ei  edes  peruskannattajakuntansa
asioita   viitsi  ajaa   joten   kaupunkiin  muuttaneet  ymmärtävät  että   vain
perusässät   ovat  tulevaisuuden  puolue  kaupungissakin ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Uhkaus...
... ja kepulaisista voitas alottaa... pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan... ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo
Oliko tuo uhkaus, KePu:laisia kohtaan ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Kysyy: sitoutumaton
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Joo...
Kun katselin eilises A-Studios näiden eläinaktivistien juttui tuli mieleen ettei se kuolemantuomio ihan huono juttu olis.

Ei ei... ja kepulaisista voitas alottaa... pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan... ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo  :P ;D

Tässähän ne nimet sitten on. Listaan voi näköjään lisätä Aulis Anttilan:
Pertti Hemmilä (kok)
Kalle Jokinen (kok)
Janne Sankelo (kok)

Juho Eerola (pers)
Jussi Halla-Aho (pers)
Jari Lindström (pers)
Martti Mölsä (pers)



Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Unohtuminen...
-se minusta on kamalaa,että maajussien lapsiakin muuttuu viherpiperoiksi,kun muuttavat kaupunkiin. Äkkiä unohtuu maaseudulla eläminen ::)

Hyvä, että unohtuu... loppuu keputerrorismissa kituminen ku ihmine pääsee ihmisten ilmoille  :P

niin  ne  kepulaiset  vähenevät   kun  kepu  ei  edes  peruskannattajakuntansa
asioita   viitsi  ajaa   joten   kaupunkiin  muuttaneet  ymmärtävät  että   vain
perusässät   ovat  tulevaisuuden  puolue  kaupungissakin ;D

Olen aika vakuuttunut siitä että teillä perusluusereilla on edessä populismin haihtuessa  vain kannatuksen lasku ja kurimuksen ajat....Se mikä nousee ylös, tulee joskus alas......ja joskus rytisten. Onhan se nähty muuallakin Euroopassa, oikeistopopulismi ja sen suosio on vain hetken ilmiö.....

Viimeksi muokattu: 25.10.11 - klo:18:29 kirjoittanut Luomujussi

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Unohtuminen...
-se minusta on kamalaa,että maajussien lapsiakin muuttuu viherpiperoiksi,kun muuttavat kaupunkiin. Äkkiä unohtuu maaseudulla eläminen ::)

Hyvä, että unohtuu... loppuu keputerrorismissa kituminen ku ihmine pääsee ihmisten ilmoille  :P

niin  ne  kepulaiset  vähenevät   kun  kepu  ei  edes  peruskannattajakuntansa
asioita   viitsi  ajaa   joten   kaupunkiin  muuttaneet  ymmärtävät  että   vain
perusässät   ovat  tulevaisuuden  puolue  kaupungissakin ;D

Olen aika vakuuttunut siitä että teillä perusluusereilla on edessä populismin haihtuessa  vain kannatuksen lasku ja kurimuksen ajat....Se mikä nousee ylös, tulee joskus alas......ja joskus rytisten. Onhan se nähty muuallakin Euroopassa, oikeistopopulismi ja sen suosio on vain hetken ilmiö.....

tässä  theadissa  voinet  kertoa  jos  mitenkään  kykenet  asioitten  laajempaan 
hallintaan  että   mikä   populismista  haihtuu  ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Lista...
Kun katselin eilises A-Studios näiden eläinaktivistien juttui tuli mieleen ettei se kuolemantuomio ihan huono juttu olis.

Ei ei... ja kepulaisista voitas alottaa... pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan... ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo  :P ;D

Tässähän ne nimet sitten on. Listaan voi näköjään lisätä Aulis Anttilan:
Pertti Hemmilä (kok)
Kalle Jokinen (kok)
Janne Sankelo (kok)

Juho Eerola (pers)
Jussi Halla-Aho (pers)
Jari Lindström (pers)
Martti Mölsä (pers)

Mä oon pasifisti... ja rauhanmies  :P

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Lista...
Kun katselin eilises A-Studios näiden eläinaktivistien juttui tuli mieleen ettei se kuolemantuomio ihan huono juttu olis.

Ei ei... ja kepulaisista voitas alottaa... pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan... ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo  :P ;D

Tässähän ne nimet sitten on. Listaan voi näköjään lisätä Aulis Anttilan:
Pertti Hemmilä (kok)
Kalle Jokinen (kok)
Janne Sankelo (kok)

Juho Eerola (pers)
Jussi Halla-Aho (pers)
Jari Lindström (pers)
Martti Mölsä (pers)

Mä oon pasifisti... ja rauhanmies  :P

Juuu.... Niin väitti myös muuan Akseli Anttila vaikka tapatti miljuunia syytömiä ihmisiä. :o
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
mutt, onks ne kolme kokkaretta aukin kavereita?        aiika outoa toi kuolemantuomio kun ei muustakaan rajusta rikoksesta saakuin muutam kuukauden ja haloska päästää lopulta pois!

             millä tosiaan määriteltäis nykysuomessa  kulemantuomio?   - vanhainkoti ilman hoitajaa?   

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Lista...
Kun katselin eilises A-Studios näiden eläinaktivistien juttui tuli mieleen ettei se kuolemantuomio ihan huono juttu olis.

Ei ei...
 ja kepulaisista voitas alottaa..
.
pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan...
ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo  :P ;D

Tässähän ne nimet sitten on. Listaan voi näköjään lisätä Aulis Anttilan:
Pertti Hemmilä (kok)
Kalle Jokinen (kok)
Janne Sankelo (kok)

Juho Eerola (pers)
Jussi Halla-Aho (pers)
Jari Lindström (pers)
Martti Mölsä (pers)

Mä oon pasifisti... ja rauhanmies  :P

sanoo   aalis  joka  ylläolevan tekstin  kirjootti   tynnyriin   laitettavista :P

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Uhkaus...
 ... ja kepulaisista voitas alottaa... pantas ne tammikuussa tynnyriin seisomaan... ja eikä ku sata litraa vettä sekaan, joo
[/quote]
Oliko tuo uhkaus, KePu:laisia kohtaan ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Kysyy: sitoutumaton
[/quote]

 Noita uhkauksia tulee, kun siirtyy mallasohrasta kannabikseen.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
 Vihapuhetta..jos aalis olis persu olis uutisen paikka.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
mutta totta tosiaan;    mikä aalis on? ???

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Rauhan armeija...
Mä oon pasifisti... ja rauhanmies

Jooopa ja jooo, varmaankin samaan tapaan kuin Puna-Armeijan väitettiin olleen rauhan armeija...      :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."