Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaksinaismoraalia  (Luettu 5851 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Kaksinaismoraalia
Jep vety.On vaan aikaainetta,Tankatessa tupakki hampais "pum" mihinkäs vidduhun mun dyna hävis ja navetasta ei jää ku kivijalka. ???
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Kaksinaismoraalia
Ei meilläkään ollut minun lapsuudessani juoksevaa vettä, sähköt sentään oli. Jääkööt kehitysmaat sille tasolle niin maailma pelastuu. Eli nehän sen ilmastonmuutoksen saavat aikaan kun haluavat länsimaisen elintason. Käy neekereille selittämässä etteivät he tarvitse autoa ym nykyajan mukavuuksia.

Huh huh... olihan tää vitsi... olihan  :o  ::)  ???  ???  ???

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kaksinaismoraalia
Miksi minun pitäisi luopua elintasosta? Halonen ja Vanhanen käyttävät pansaroitua  autoa joka kuluttaa polttoainetta jotain 70litraa satasella turvallisuus syistä mutta kävelevät kauppatorilla ilman luodinkestäviä liivejä, minne häviää turvallisuus uhka? Entäs EU:n eri asevoimien polttoaineen käyttö, Ei tarvii kuin pieni sotaharjoitus niin pienenkylän sadan vuoden polttoaineet on käytetty.

Aulis Anttila

  • Vieras
Luopuminen
Miksi minun pitäisi luopua elintasosta? Halonen ja Vanhanen käyttävät pansaroitua  autoa joka kuluttaa polttoainetta jotain 70litraa satasella turvallisuus syistä mutta kävelevät kauppatorilla ilman luodinkestäviä liivejä, minne häviää turvallisuus uhka? Entäs EU:n eri asevoimien polttoaineen käyttö, Ei tarvii kuin pieni sotaharjoitus niin pienenkylän sadan vuoden polttoaineet on käytetty.

Niinpä niin... miksi kenenkään pitäisi luopua yhtään mistään...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kaksinaismoraalia
Suuri osa suomalaisista hyväksyy ydinvoiman(kunhan se tulee mahd.kauas omasta asuinkunnasta)
Uraanikaivosta Suomeen ei myöskään sallita!(Kuolkoot muun maan kaivosmiehet syöpään)
Entä sitten siitä syntyvä jäte.No mahdollisimman kauas Suomesta tietenkin!
Elintaso on pilannut kansamme täysin.Tällainen itsekkyys on aivan moraalitonta.Kärsikööt köyhät kansat kunhan meillä vaan on kaikkea kivaa ilman mitään vastuuta :'(

Simmolta hyvä keskustelun avaus. Ydinvoimaa, kuten monia muitakin asioita,  kannatetaan niin kauan kuin siitä ei itselle koidu haittaa. Tämä on yleismaailmallinen ilmiö, NIMBY, (Not In My Back Yard, "ei minun takapihalleni")

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nimby

Viimeksi muokattu: 04.01.08 - klo:09:48 kirjoittanut Luomujussi