Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TULONSIIRROT  (Luettu 3323 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: TULONSIIRROT
Miettikääpä montako asukasta on teidän kylässänne joka ei saa jotain tulonsiirtoja tai ole valtion tai kunnantöissä. Tulonsiirrot lapsilisät, eläkkeet, maataloustuet, asumistuet,  esim.  Sitten vielä julkisella puolella kunnalla tai valtiolla päivähoidossa. Nyt pitäisi leikata etuuksia ja palkkoja 30%  -  50 % julkisella puolella, ei tarvis kerätä niin paljon veroja.   Maaseudulla päivät opettajana, illat nostaa maataloustukia ja lapsilisiä/ eläkettä.  Ei ole ihme jos meidän kansantalous on kuralla.

Tuohon torille kun ,een aamukahville, niin ei siellä ole kuin eläkelläisiä ja työttömiä. 😀😁🎅

Vähän päivemmällä muutama turisti. 😀😁🎅

Tuossa näkee tulonsiirtojen tason. Ei kannata ite keittää kahvia, vaan mennä torille juomaan munkki kaffet.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: TULONSIIRROT
Olen itse päässyt sisään kunnantalolle tällä tavalla kutsuttuna, kun olettivat että voisi olla tärkeää asiaa. Kun vallattomat kuntalaiset vievät niiden aikaa,  rajoitettuna aikana  laskevat sisälle niin kuin muutamissa pankeissa on tapana.  Olen seurannut mukana näitä kunnantalon kahvihuoneen keskusteluja, jos ne myytäisiin yksityisille työt loppuisivat lyhyeen.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: TULONSIIRROT
Nämä maaseudulla asuvat immeiset hyvin pitkälle ovat niitä jotka kaikki saavat monenlaisia tulonsiirtoja. Viljelijöiden asumiskumpanit kunnan hommissa, viljelijä kunnalle urakoi traktorilla ja nostaa maataloustukia.,Lapset pieniä. Olen katsellut verotietoja, asustelee täysin yhteiskunnan tuella, näitä maaseudulla on valtaosa.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: TULONSIIRROT
Nämä maaseudulla asuvat immeiset hyvin pitkälle ovat niitä jotka kaikki saavat monenlaisia tulonsiirtoja. Viljelijöiden asumiskumpanit kunnan hommissa, viljelijä kunnalle urakoi traktorilla ja nostaa maataloustukia.,Lapset pieniä. Olen katsellut verotietoja, asustelee täysin yhteiskunnan tuella, näitä maaseudulla on valtaosa.

No kukaan alle 30k€ tienaava ei käytännössä maksa valtiolle veroa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: TULONSIIRROT
Nämä maaseudulla asuvat immeiset hyvin pitkälle ovat niitä jotka kaikki saavat monenlaisia tulonsiirtoja. Viljelijöiden asumiskumpanit kunnan hommissa, viljelijä kunnalle urakoi traktorilla ja nostaa maataloustukia.,Lapset pieniä. Olen katsellut verotietoja, asustelee täysin yhteiskunnan tuella, näitä maaseudulla on valtaosa.

No kukaan alle 30k€ tienaava ei käytännössä maksa valtiolle veroa.

Maksaa, 10k euroa tienaava maksaa myös. Tuo sun väite vapaamatkustajista on vaan kateuden tuoma harha. 😀😀🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65641
Vs: TULONSIIRROT
mutta kuinka paljon net nostaa tukena rahaa valtiolta

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: TULONSIIRROT
mutta kuinka paljon net nostaa tukena rahaa valtiolta

Paljonko kela saa budjettirahaa.😀😁🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65641
Vs: TULONSIIRROT
sepä se             paaaaljon

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: TULONSIIRROT
sepä se             paaaaljon

Tää nyt meni taas kateuskeskusteluksi. Kateellisimpia ovat juuri ne jokka eniten saavat. Muutama satatuhatta tekee ihmisestä oikein kateellisen. Haluaa toiselta loputkin pois. 😀😁🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65641
Vs: TULONSIIRROT
mutta eiks kelan putjetti osuus ole pikkasen iso?   muistaaksein muutamia miljardeja     miä en moiselta virmalta saanu viä mittää     mite lie siä?