Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onkohan nyt miehissä vika eikä koneessa ,ihminen on tehnyt sen ja sen myös ihminen pystyy korjaamaan. Jos ei kokemusta niin soitto huoltomiehelle säästää aikaa ja rahaa,mutta jos on niin ylypiä ettei kehtaa soittaa niin sille ei voi mitään.
Viestisi sisältö sama kuin useimmissa muissakin ketjuissa joihin osallistut eli lyhennettynä VMP. Jos et tiedä mitä tarkoittaa niin rimpauta Valtran huoltomiehelle, se kertoo kyllä. Jos siis ylpeytesi sallii.
Lattiaa pitää kai aukaista ?
Toivottavasti ei noin "pienen" takia tarvitsisi
Laita siihen vanhaan vaikka kunnon naru tai rautalanka kun vedät pois,saat sitten uuden varmasti tilalle.Oliskos muuten tuo alkuperäisen katkeamisen syy liika jyrkkä mutka, katseleppa jos sen sais jostain muualta loivemmin, saattasi kestoikää lisätä.
Jotenkin noin se on yritettävä!
Koko setti kerralla kyllä,
en muista muuta kuin, että jollain tavalla *****mainen projekti se oli....
Nojoo, katoin kanssa että varmaan viisainta laittaa koko setti.. Ollut v****mainen varmaan siksi että taattuun Valtra-tyyliin se nimenomainen lenkki kopin alla on saatu ängettyä niin ahtaaseen väliin ettei toivoakaan saada sormia sinne mahtumaan. Laitettava uusi vaijeri vanhaan kiinni ja vedettävä paikoilleen samalla kun vanha pois. Olipa epäselvästi esitetty
Nasahti alkuperäinen vaijeri poikki hytin etureunan kohdalta, 12 vuotta vaan kesti..
Sanokaas ketkä ootte näitä vaihdellu, tekeekö tuo vaijeri kopin alla vaan pienen lenkin vai onko jotenkin "kiinni" siellä? Taitaa olla paras vaihtaa koko setti kerralla suojakuorineen?
Ruiskutuskurssi on kai nykyisin vain tunnin mittainen. Meinasin sen istua, kun tutkinto on menossa vanhaksi.
Torstaina tuli käytyä kurssi+tentti suorittamassa. Riippuu toki luennoitsijasta, mutta nyt kyllä itse kurssista jäi vähän huuhaa-maku. Tentissä 20 oikein/väärin väittämää, 16 piti olla oikein. Varsin hyvin olisi pärjännyt ihan yleistiedolla ilman kurssiakin
Stihlin ms261 taitaa edelleen olla kampanjahinnalla 699€. Vakiolaipalla (13 tuumaa) todella ärhäkkä peli, tarvittaessa menee 15-tuumaisellakin nätisti kun pitää ketjun kunnossa. Yhtään tankin korkkia en oo Stihleistä saanu särkymään, ei kai niitä väkisin oo tarkoitus rempoa??
Ja nyt kokemuksesta viisastuneena laitat sinne booreihin vaseliinia,seuraavalla kertaa irtoaa helpommin.
Toki, oli tosin rasvattu juuri ennen tätä viimeistä kytkentää
No antautuihan se lopulta!
"Heittovasara" (onkohan oikea nimitys) löytyi kaverilta ja sillä lähti lopulta aika helposti ja vaurioitta. Akseli ja tappi olivat ehjiä, oli vaan kertakaikkiaan niin tiukkaan jumittunut. Tuossa vinssissä on vielä niin ahtaat suojat akselintumpin ympärillä ja hankalasti purettavissa ettei ilman tuota heittovasaraa päässyt takaapäin millään antamaan iskua. No, hetkellisesti yksi harmi vähemmän
On kyllä uskomattoman tiukassa, alkaa eväät loppua
Ei liiku milliäkään suuntaan eikä toiseen, vaikka tappi tosiaan toimii eikä ole jumissa.. Jännä juttu ei tuon vinssissä pitäisi niin koetukselle joutua
No se tuli heti alkuun tarkistettua, joskus tullut samaa ihmeteltyä
Täytyy kai vaan tarjota sitä kankea vähän reilummin!
Nojoo, jotenkin näin se on ratkaistava.. Ei voi oikein tappi/lukituspala poikkikaan olla kun kun tappi liikkuu ihan normaalisti. Kummallista
Noniin, eli olisko kenelläkään vinkkiä jumiutuneen nivelakselin pätkän irroittamiseksi
Vinssissä ollut kiinni, ei mitenkään pitkään eli aika ei ole syypää. Lukitustappi painuu sormivoimin normaalisti pohjaan mutta vapautusmekanismi ei kuitenkaan pelaa. Onko ajatuksia miten akselin saisi irti?
Kiitos vinkeistä! Rodeota tuli itsekkin haettua, ja tuon 10-15 % seoksen bongasin kanssa ohjeista... Levitettävää alaa sen verran, ettei pensselihommana kannata vaan pakko turvautua reppuruiskuun. Tilaaja haluaa työn tehtäväksi juuri nyt, eli teho suhteessa ajankohtaan jääköön tilaajan murheeksi.
Harvoin on jurtinnostossa pelto pölissyt, tänä syksynä niin kävi. Ja on tosiaan ollut olevinaan märkä vuosi! Kovimmilla lohkoilla vantaatkin kului melkein silmissä. Multaa ei aumoissa kyllä juurikaan ole