Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirovets k700/701 tykkiveturitraktorista kokemusta?  (Luettu 10396 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Tai onko nähtykään sellaisia kunnolla? Jos olisi jollain ajokokemuksia tuosta 701 mallista niin ne varsinkin kiinnostaisi kun sellainen on hiukan kiikarissa ja ostaminenkin ehkä mahdollista.
 Kyseessä on pitkästi yli 10 tonnin painoinen venakkolinkkutraktori, heppoja 300+ v12moottori, 28.1-26 renkaat joka kulmassa. Vaikuttaisi saavan suomessa liikenteeseen ihan traktorina, olen kyllä ihmeissäni...  Äestä tai lavettia veisi varmaan pois tiehensä loivaa ylämäkeäkin.
  Sen olen antanut itseni ymmärtää että kestävä ja jokseenkin suunnitellusti tehty kone verrattuna esim belarus/harkov 150 malliin jota on tuotu suomeenkin taannoin. Jos suuttimet kunnossa niin tehoja voi olla paljonkin ja kulutus kohtuullinen.

Vilske

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Belarus -gruppa Finljandija ry. on esillä Oulaisissa  Waltakunnallisilla Weteraanikonepäivillä http://www.wanhawoima.fi näyttelyssä.
Kerhon jäsenten koneita edustaa muiden lisäksi yksi Kirovetsin k701-malli.
Näyttelyssä kerhon edustajalta saa koneesta lisätietoja jos omistaja ei satu olemaan paikalla.
Toivottavasti myös koneen ääninäytteitä kuullaan :D

Viimeksi muokattu: 03.07.09 - klo:13:40 kirjoittanut Vilske

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3616
tuossa on tuoreempi versio Deutsin koneella............eikä ole hinnankiroissa .

http://www.agriaffaires.fi/kaytetty/maataloustraktori/802244/kirovets-k-744.html

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Belarus -gruppa Finljandija ry. on esillä Oulaisissa  Waltakunnallisilla Weteraanikonepäivillä http://www.wanhawoima.fi näyttelyssä.
Kerhon jäsenten koneita edustaa muiden lisäksi yksi Kirovetsin k701-malli.
Näyttelyssä kerhon edustajalta saa koneesta lisätietoja jos omistaja ei satu olemaan paikalla.
Toivottavasti myös koneen ääninäytteitä kuullaan :D
Jos on joku menossa tuonne ja kiinnostaa vähänkään kyseinen kone niin olisin kiitollinen tiedoista painon, vaihteiden, nopeuden ja ajettavuuden suhteen. Itse en pääse valitettavasti oikein mitenkään paikalle, pahus!

Vilske

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28

Viimeksi muokattu: 03.07.09 - klo:16:26 kirjoittanut Vilske

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Käyttökokemusta ei kukaan uskalla tuoda esiin? Vaihteisto on aika erikoinen, 4 vaihteinen laatikko jossa hydraulisesti kytketään vaihteet ja ymmärtääkseni veto ei katkea. Olisi mukava saada tietoa joltakin joka on itse ajanut tai jonka joku tuttu on ajellut moisella härpäkkeellä. Vaihteita tuossa on ymmärtääkseni 16+8, onkohan koneessa siis toinen vaihteisto 4+2 vai 2+1 ja lisäksi hidas/nopea.
 Tuon hydraulisen vaihteiston kestävyydestä olisi myös mukava saada kommentteja. "Varmatoimisuus" ei vielä täysin vakuuta.
 701:stä on  myös pyöräkuormaajaversio, jos on jollekin tuttu niin sepä vasta olisi amerikkaa!! Tai siis venäjää tässä tapauksessa. Kone jota olen hiukan kuola valuen katsellut on juuri tällainen. Teho osunee haarukkaan 280-450 heppaa. Ja venäläisille koneillehan on tyypillistäkin että kahta samantehoista ei ihan heti tule vastaan.

Vilske

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Laitoin yv:tä

Vilske

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
701:stä on  myös pyöräkuormaajaversio, jos on jollekin tuttu niin sepä vasta olisi amerikkaa!! Tai siis venäjää tässä tapauksessa. Kone jota olen hiukan kuola valuen katsellut on juuri tällainen. Teho osunee haarukkaan 280-450 heppaa. Ja venäläisille koneillehan on tyypillistäkin että kahta samantehoista ei ihan heti tule vastaan.

www.kuldnebors.ee/7039632

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
701:stä on  myös pyöräkuormaajaversio, jos on jollekin tuttu niin sepä vasta olisi amerikkaa!! Tai siis venäjää tässä tapauksessa. Kone jota olen hiukan kuola valuen katsellut on juuri tällainen. Teho osunee haarukkaan 280-450 heppaa. Ja venäläisille koneillehan on tyypillistäkin että kahta samantehoista ei ihan heti tule vastaan.

www.kuldnebors.ee/7039632

:D Jaha, maailma on pieni, tai ainakin viro. Tuo on juuri se sama kone mitä olen katsellut, auto.ee sivuilta tosin.  Kauempana niitä tietysti on paljon enemmän ja kaiken hintaisia, nuo mallit on aikoinaan suunnattu muualle kuin eestiin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
701:stä on  myös pyöräkuormaajaversio, jos on jollekin tuttu niin sepä vasta olisi amerikkaa!! Tai siis venäjää tässä tapauksessa. Kone jota olen hiukan kuola valuen katsellut on juuri tällainen. Teho osunee haarukkaan 280-450 heppaa. Ja venäläisille koneillehan on tyypillistäkin että kahta samantehoista ei ihan heti tule vastaan.

www.kuldnebors.ee/7039632

:D Jaha, maailma on pieni, tai ainakin viro. Tuo on juuri se sama kone mitä olen katsellut, auto.ee sivuilta tosin.  Kauempana niitä tietysti on paljon enemmän ja kaiken hintaisia, nuo mallit on aikoinaan suunnattu muualle kuin eestiin.
käyppäs kahtoon VALTRA VASTAAN PUNAVANNE kohdasta, siellä tuo idän ihme vetää venttiä vastaan ;) ;) ;) ;)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

jikow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88