Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyllä mä ihmettelen  (Luettu 1610 kertaa)

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Kyllä mä ihmettelen

 *** Ei voi kuin haavi auki ihmetellä,miten täällä jaksetaan meuhkata noista tukijutuista keskenään niin maan perusteellisesti. Ihan tulee vaikutelma,että täällä on vaan pers'aukista porukkaa keskenään kiistelemässä ja tukien perään poraamassa. Perustakoon ylläpito oman osionsa tälle porukalle,joka ei muusta osaa peistä taittaa. Ei tarvitsisi vapaansanan joka aloituksen takaa löytää samaa aihetta.

Eiköstä niin veljet ?!   Jos elämä ja toimeentulo on tukien varassa,on se jo sinällään ihan absurdia. Se nyt vaan on tyhmää luulla muuta  :D.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kyllä mä ihmettelen
Joo, meneehän meno täällä joskus niin paksuksi, että ei taitu sitten millään.
Sanohan Vorsan Sirkkakin; kateus ja kiima...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kyllä mä ihmettelen

 *** Ei voi kuin haavi auki ihmetellä,miten täällä jaksetaan meuhkata noista tukijutuista keskenään niin maan perusteellisesti. Ihan tulee vaikutelma,että täällä on vaan pers'aukista porukkaa keskenään kiistelemässä ja tukien perään poraamassa. Perustakoon ylläpito oman osionsa tälle porukalle,joka ei muusta osaa peistä taittaa. Ei tarvitsisi vapaansanan joka aloituksen takaa löytää samaa aihetta.

Eiköstä niin veljet ?!   Jos elämä ja toimeentulo on tukien varassa,on se jo sinällään ihan absurdia. Se nyt vaan on tyhmää luulla muuta  :D.

  No onko net hankintapuut jo pinossa ,kuten kuvassa näkyy. Vai onko net viimevuotisia. Meikä pitää välivuoden, kun on noita euroja, ettei paskalle taivu :D

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Kyllä mä ihmettelen

  No onko net hankintapuut jo pinossa ,kuten kuvassa näkyy. Vai onko net viimevuotisia. Meikä pitää välivuoden, kun on noita euroja, ettei paskalle taivu :D

 *** Välivuosihan tästä tuli,mitä nyt tuulenkaatoja joku 100 mottia tuli rassattua.
 No,tänään kuiteskin investoin uuteen sahaan. Eiköhän sitä taas ajallaan löydy puulle kysyntää ja voi hyötyliikuntaa taas harrastaa. Pitää nyt vaan vyötä kiristää ootellessa  ;).

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Kyllä mä ihmettelen
Joo, meneehän meno täällä joskus niin paksuksi, että ei taitu sitten millään.
Sanohan Vorsan Sirkkakin; kateus ja kiima...

  *** Just näin ja SE pakkaa kyllästyttää. Voiskai sitä joskus porukat muustakin innostua porisemaan.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kyllä mä ihmettelen

 *** Ei voi kuin haavi auki ihmetellä,miten täällä jaksetaan meuhkata noista tukijutuista keskenään niin maan perusteellisesti. Ihan tulee vaikutelma,että täällä on vaan pers'aukista porukkaa keskenään kiistelemässä ja tukien perään poraamassa. Perustakoon ylläpito oman osionsa tälle porukalle,joka ei muusta osaa peistä taittaa. Ei tarvitsisi vapaansanan joka aloituksen takaa löytää samaa aihetta.

Eiköstä niin veljet ?!   Jos elämä ja toimeentulo on tukien varassa,on se jo sinällään ihan absurdia. Se nyt vaan on tyhmää luulla muuta  :D.

  No onko net hankintapuut jo pinossa ,kuten kuvassa näkyy. Vai onko net viimevuotisia. Meikä pitää välivuoden, kun on noita euroja, ettei paskalle taivu :D

seisaaltaanko päästelet :o

no ohase tiete elämys seki :D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY