Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Retku!  (Luettu 6347 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Retku!
Haje ny ittelles lisää ongelmia.Jeesusteipillä karvalakki päähän ja isoäireen lapaset kätösiin.

On meinaan niinkun panemisen meininkiä tuon lyö tulille.  ;D



http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=652121
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Retku!
Vai "viikon tarjous" muka. Toihan on ollu kohta varmaan vuoden päivät myynnissä. Ei vaan ole työkones kelvannu kellekään.

Nimim. "Keulapainoja ei myydä erikseen"
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Retku!
Haje ny ittelles lisää ongelmia.Jeesusteipillä karvalakki päähän ja isoäireen lapaset kätösiin.

On meinaan niinkun panemisen meininkiä tuon lyö tulille.  ;D



http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=652121

ihan normaali pukamainen vallu, mitä sitten...

siihen sentään taitaa saada rekisteröintiä varten tarvittavat paperit mukaan... kuten tapana on, eiks ni ?

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Retku!
kyllähän tuo on klassikko ;D. ensimmäinen turbo ja neliveto traktori muuten millä tuli ajettua oli tuo 803 nostalgiaa turbon suhina kuului kauas ja tehoa löytyi. onneksi koneet on vähän kehittynyt. hyvä kone aikanaan vaikka näkyvyys oli kuormaajan kanssa kuin panssarivaunussa ja hallinta muuten myös. mutta hyvä kulkemaan maastossa ja pellolla. ehdoton klassikko mutta pyynti on vähän liikaa :D. tinkimistä ;D.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Vs: Retku!
Ehdoton klassikko mutta pyynti on vähän liikaa :D. tinkimistä ;D.
Niin, tänään taas istuttu 10 tuntia tuollaisessa, tosin vain takavetoisessa... Olen tyytyväinen tällaisen pikkutilan voimakoneena; peltoorit ja kännykkäradiosta nappikuulokkeet, niin kyllä työ sujuu. Tuosta liikapyynnöstä olen saamaa mieltä; ilman tuota vikalistaa olisi kohdallaan.

Petri

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Retku!
Mukava turbon vislaus noissa vanhemmissa peleissä. Paljonkohan joutuu remonttiin euroja laittamaan? -Paljon...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Retku!
Haje ny ittelles lisää ongelmia.Jeesusteipillä karvalakki päähän ja isoäireen lapaset kätösiin.

On meinaan niinkun panemisen meininkiä tuon lyö tulille.  ;D



http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=652121

ihan normaali pukamainen vallu, mitä sitten...

siihen sentään taitaa saada rekisteröintiä varten tarvittavat paperit mukaan... kuten tapana on, eiks ni ?

Jaahans sitä on sitte oikein Kokemäjenjojen rannoilla kartanon pirtin pitkän pöydän ääressä
asiaa mietitty.Eiköhän ne sieltä löydy.Asiasta seitsemänteen.

Tuli tuossa mieleeni kun 185:lla ajelin,minä olen syyllinen ilmastonmuutokseen koska aina paikallisen esson pihasta lähtiessäni kohti pohjoista ahtopaineiden noustessa 2 kiloon ja 820millisten takarengaiden pureutuessa kuumaan asfalttiin nostan kytkintä maapallo pyörähtää.Olenko oikeassa? Onhan se mahdollista? Kun tuota Woemaa on niin vituste.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Retku!
Haje ny ittelles lisää ongelmia.Jeesusteipillä karvalakki päähän ja isoäireen lapaset kätösiin.

On meinaan niinkun panemisen meininkiä tuon lyö tulille.  ;D



http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=652121

ihan normaali pukamainen vallu, mitä sitten...

siihen sentään taitaa saada rekisteröintiä varten tarvittavat paperit mukaan... kuten tapana on, eiks ni ?

Jaahans sitä on sitte oikein Kokemäjenjojen rannoilla kartanon pirtin pitkän pöydän ääressä
asiaa mietitty.Eiköhän ne sieltä löydy.Asiasta seitsemänteen.

Tuli tuossa mieleeni kun 185:lla ajelin,minä olen syyllinen ilmastonmuutokseen koska aina paikallisen esson pihasta lähtiessäni kohti pohjoista ahtopaineiden noustessa 2 kiloon ja 820millisten takarengaiden pureutuessa kuumaan asfalttiin nostan kytkintä maapallo pyörähtää.Olenko oikeassa? Onhan se mahdollista? Kun tuota Woemaa on niin vituste.


Einsteinin suhteellisuusteorian mukaan periaatteessa mahdollista, verkun näkökulmasta maapallo pyörähtää. Mutta pyörähtääkö maapallo muihin kiintopisteisiin nähden, onkin sitten kyseenalaisempaa..  ;)

Joka tapauksessa, tuohon toimenpiteeseen riittäisi todennäköisesti 10 hv ja kapeat pyörät, ja lopputulos olisi sama. Mutta kenties se ilmastonmuutos on seurausta sieltä pakokanavasta tunkeutuvasta pilvestä?  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Mato

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Retku!
- -

Tuli tuossa mieleeni kun 185:lla ajelin,minä olen syyllinen ilmastonmuutokseen koska aina paikallisen esson pihasta lähtiessäni kohti pohjoista ahtopaineiden noustessa 2 kiloon ja 820millisten takarengaiden pureutuessa kuumaan asfalttiin nostan kytkintä maapallo pyörähtää.Olenko oikeassa? Onhan se mahdollista? Kun tuota Woemaa on niin vituste.


Kyllähän se näin on. Tästä johtuu myös magneettisen pohjoisnavan siirtyminen.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Retku!
- -

Tuli tuossa mieleeni kun 185:lla ajelin,minä olen syyllinen ilmastonmuutokseen koska aina paikallisen esson pihasta lähtiessäni kohti pohjoista ahtopaineiden noustessa 2 kiloon ja 820millisten takarengaiden pureutuessa kuumaan asfalttiin nostan kytkintä maapallo pyörähtää.Olenko oikeassa? Onhan se mahdollista? Kun tuota Woemaa on niin vituste.


Kyllähän se näin on. Tästä johtuu myös magneettisen pohjoisnavan siirtyminen.


Niin se on.
Kun näet kuljettajan näkökulmasta piiitkän punaisen konepeiton ja auringossa kiiltelevän ruostumattomasta teräksestä
itse tekemäsi pakoputken ja jyrysisun ilmansuodatin horii ahnaasti ilmaa läpi TW-30 Foordin esipuhdistimen josta ilma
johdetaan Garretin ahtimen syöttämänä kuusinkertaiseen maanpäälliseen helvettiin jota sinä käsket kaasupolkimen välityksellä.
Multipower vaihteistoa käskien voima välittyy 820millisten rengaiden kautta kuumaan asfalttiin.Uljasta kerta kaikkiaan.Uljasta.


Eri oli kouluaikoina 80-luvulla kun aamulla peltohommiin lähdettiin sattu se 565 valtionmetalli.
Päivän kun silläkin ajeli niin silloinen tyttöystävä illalla kyseli että eikö jörnittäis oli vaan
sanottava "ei kertakaikkiaan toimi ei,mulle sattu kato se 565" Mokomaki homosohva meinaan
se 565,toipunu vieläkään siitä ujelluksesta.


"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Retku!
- -

Tuli tuossa mieleeni kun 185:lla ajelin,minä olen syyllinen ilmastonmuutokseen koska aina paikallisen esson pihasta lähtiessäni kohti pohjoista ahtopaineiden noustessa 2 kiloon ja 820millisten takarengaiden pureutuessa kuumaan asfalttiin nostan kytkintä maapallo pyörähtää.Olenko oikeassa? Onhan se mahdollista? Kun tuota Woemaa on niin vituste.


Kyllähän se näin on. Tästä johtuu myös magneettisen pohjoisnavan siirtyminen.


Niin se on.
Kun näet kuljettajan näkökulmasta piiitkän punaisen konepeiton ja auringossa kiiltelevän ruostumattomasta teräksestä
itse tekemäsi pakoputken ja jyrysisun ilmansuodatin horii ahnaasti ilmaa läpi TW-30 Foordin esipuhdistimen josta ilma
johdetaan Garretin ahtimen syöttämänä kuusinkertaiseen maanpäälliseen helvettiin jota sinä käsket kaasupolkimen välityksellä.
Multipower vaihteistoa käskien voima välittyy 820millisten rengaiden kautta kuumaan asfalttiin.Uljasta kerta kaikkiaan.Uljasta.


Eri oli kouluaikoina 80-luvulla kun aamulla peltohommiin lähdettiin sattu se 565 valtionmetalli.
Päivän kun silläkin ajeli niin silloinen tyttöystävä illalla kyseli että eikö jörnittäis oli vaan
sanottava "ei kertakaikkiaan toimi ei,mulle sattu kato se 565" Mokomaki homosohva meinaan
se 565,toipunu vieläkään siitä ujelluksesta.




etpä tietenkään ole ennää illalla kyenny ko koko päivän olet valmetti-parkaa raiskannu, kerrankin kato joku on ujeltanu ku olet päässy polkemaan... 
allekirjoittanut

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Retku!
Kylläpäs laitoit jauhot suuhun oikein kunnolla.
Toivunko ikinä?  ;D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Retku!
peijjooni, näinpä pääsi käymään. Kuule ei kannata ottaa liian tosissaan jne...  ???
allekirjoittanut