millasissa tilanteissa tuota tekee? isokin isku takana? itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen... silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla. muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.
Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.
Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .
Omassa 3000-sarjaisessa ne alkuperäiset muuttuivat mahdottomiksi ajan mittaan. Ei saanut letkuja kiinni, tai mikä vielä ärsyttävämpää - ei saanut irti. Vaihdoin kaikki 6 perinteisiin, ongelmat loppuivat. Ei tarvinnut enää viittä minuuttia repiä, riuhtoa ja maanitella että sai letkun irti.
6400-sarjaisessa taas kaikki originaalit pelaa yhä tosi hyvin, ainakin ekat 3000 h on mennyt täysin ongelmitta. Menee kiinni, lähtee irti ja virtaus pysynyt auki kaikilla perävehkeillä.