Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raision rehut  (Luettu 8731 kertaa)

MF 4000

  • Vieras
Raision rehut
Tuossa olen pohtinut tätä salmonellajuttua ja niiden tilojen ongelmia jotka joutuvat karanteeniin.Raisiohan ei ole korviaan ilmeisesti lopsauttanut tiloille päin korvausten suhteen vaan käskeepi kääntymään vakuutusyhtiön puoleen.
Eikö olisi kuitenkin oikeus ja kohtuus että rehutehdas hyvittäisi sen rehuerän joka on ollut saastunutta salminellasta koska siitähän kaikki on alkanut.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Raision rehut
rehuerä x10 eihän tuos yhtälössä paska rehu paljoa paina,parempi vaihtaa firmaa ja pian ennen kuin löytää itsensä killumasta samasta liristä >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Raision rehut
Minusta olisi kohtuus että Raisio /  Vakuutusyhtiö (heidän) ilmoittaa yhden nimen ja henkilön kenen kanssa ihmiset asiaa hoitavat.

Pomputtelu on anaalista
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: Raision rehut
suomen rehulla jo kovat piipus , taitaa kaapata leijonan osan raision rehun myynnistä...
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Raision rehut
Suomenrehu on kyllä hävinnyt rehumarkkinoilla paljon viimeisen 2 v aikana. Ainakin täälläpäin.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Vs: Raision rehut
Raision asenteen alleviivaa kommentit, joissa vihjaillaan salmonellafarssin nostavan rehujen hintaa. Ei ole niiden nettisivuilla mitään ohjeistusta etc. etc.

Pelkkä epäilyksenalaisena olo tuo tilalle vaikeuksia. Esim. porsaat ajamatta 2-3 viikkoa... ehtii sekoittaa rytmit, kasvattaa tautipainetta :D etc. etc.
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Raision rehut
suomen rehulla jo kovat piipus , taitaa kaapata leijonan osan raision rehun myynnistä...
[/quote

perustele?? on niitä muitaki rehustajia... suomen rehu ja sok meni kimppaan , niin ei ainakaan näkyny positiivisesti hinnoissa aina häviää tarjous kilvan, ainaki mun kohalla ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Raision rehut
onko pakko on muitakin rehuvalmistaqjia kuin kaksi suomen kalleinta ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: Raision rehut
suomen rehulla jo kovat piipus , taitaa kaapata leijonan osan raision rehun myynnistä...
[/quote

perustele?? on niitä muitaki rehustajia... suomen rehu ja sok meni kimppaan , niin ei ainakaan näkyny positiivisesti hinnoissa aina häviää tarjous kilvan, ainaki mun kohalla ;D


miksi sulle pitäis perustelemaan ryhtyä ? ajattele ensin.... jos on kaks kilpailevaa ja toiselle sattuu jotain niin  miitä siitä yleensä seuraa  ??? ??? :o
ittellä ei oo ollu kummankaan rehuja syötös hetkeen kun on noita pienempiäkin vielä olemas 8)
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Raision rehut
suomen rehulla jo kovat piipus , taitaa kaapata leijonan osan raision rehun myynnistä...
[/quote

perustele?? on niitä muitaki rehustajia... suomen rehu ja sok meni kimppaan , niin ei ainakaan näkyny positiivisesti hinnoissa aina häviää tarjous kilvan, ainaki mun kohalla ;D


miksi sulle pitäis perustelemaan ryhtyä ? ajattele ensin.... jos on kaks kilpailevaa ja toiselle sattuu jotain niin  miitä siitä yleensä seuraa  ??? ??? :o
ittellä ei oo ollu kummankaan rehuja syötös hetkeen kun on noita pienempiäkin vielä olemas 8)

mulle ei ainakaa sr oo kutkahtanukkaa vaikka tiätää että raison rehuja oon käyttäny. no tänään tuli kivennäis lappu. se siitä

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Vs: Raision rehut
Joku tilarehulinja olisi nitistetty kuoliaaksi alle viikossa jos olisi "vaalinut" salmonellaa kuukausikaupalla kuten Rehuraisio on tehnyt. Salmonellahan tavattu jo syksyllä tehtaalla eikä asianmukaisiin toimenpiteisiin ole ryhdytty. Näin mediassa sanottiin.
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Raision rehut
Ja talonväki hammasharjalla jyystää kanahäkkejä puhtaaksi. Mikäs pakko se on itse hoitaa saastuneen tilan puhdistus? Ei muuta kun ulkoistaa homma ja laskutusoisoitteeks rehuraisio.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Raision rehut
salmonella valmennettua rehua 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Raision rehut
onko pakko on muitakin rehuvalmistaqjia kuin kaksi suomen kalleinta ???
Mistä saa vastaavaa rehua halvemmalla?

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Raision rehut
itse otin a-rehulta, tuntuus toimivan viikon kokemuksella...?