Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Junat aikataulussa sinipunan aikaan?  (Luettu 1675 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Junat aikataulussa sinipunan aikaan?
Ei oo tainnun liikenneministeri olla harjan ja lapion varressa puhistamassa vaihteita vaikka lupas. Mitäs minä-itte sanoo asiaan.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Junat aikataulussa sinipunan aikaan?
Ei oo tainnun liikenneministeri olla harjan ja lapion varressa puhistamassa vaihteita vaikka lupas. Mitäs minä-itte sanoo asiaan.

Ihanko se lupasi puhdistaa itse vaihteita jos junat ei lumen takia kulje? ;D
Se on varmaan Kreikasta kotoisen se liikenneministeri, neuvottelee juuri ulkotyölisää, paltamiskorvausta, lapiotaksaa, harjan heilutus maksua ja lupauskorvausta. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Junat aikataulussa sinipunan aikaan?
Ei oo tainnun liikenneministeri olla harjan ja lapion varressa puhistamassa vaihteita vaikka lupas. Mitäs minä-itte sanoo asiaan.

Hyvähän se on vaalien alla vaikka mitä luvata, toista on sitten kun pitäs jotain tehdäkkin eikä vaan luvata!

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Junat aikataulussa sinipunan aikaan?
Ei oo tainnun liikenneministeri olla harjan ja lapion varressa puhistamassa vaihteita vaikka lupas. Mitäs minä-itte sanoo asiaan.

Ihanko se lupasi puhdistaa itse vaihteita jos junat ei lumen takia kulje? ;D
Se on varmaan Kreikasta kotoisen se liikenneministeri, neuvottelee juuri ulkotyölisää, paltamiskorvausta, lapiotaksaa, harjan heilutus maksua ja lupauskorvausta. ;D

Italiasta on kotoisin niin kuin veturitkin  ;) ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Junat aikataulussa sinipunan aikaan?
Ei oo tainnun liikenneministeri olla harjan ja lapion varressa puhistamassa vaihteita vaikka lupas.

Käteisen komunistihallituksen Kyllönen joutuu toteamaan: "Junat ovat muuttuneet."     
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."