Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tilasto...  (Luettu 2103 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Tilasto...
Huh,huh !
Melekeen 3 vuorokautta on Agrossa tullu roikuttua,
vähän tuo silti Heinon MELEKEEN KAHEKSAN PÄEVEE !,
eikös se ole "toistaviikkoo" ?

Mielenkiintosia vuorokausirytmejä Agrolaisilla  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Tilasto...
Huh,huh ! Melekeen 3 vuorokautta on Agrossa tullu roikuttua, vähän tuo silti Heinon MELEKEEN KAHEKSAN PÄEVEE !, eikös se ole "toistaviikkoo" ? Mielenkiintosia vuorokausirytmejä Agrolaisilla  ;)

No joo... ja jaa... toi tilastointi - ajan osalta - on harhaanjohtava... se ei kerro oikeastaan mitään saitilla vietetystä ajasta... se tsekkaa sen kuinka kauan selain on ollut kirjautuneena... oli ukko sieltä koneen ääreltä vaikka päiväpanolla  ;D  :D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Tilasto...
Mulla nyt on semmoen systeemi, etten kehtaa kirjautuo ulos kun saan assien sanottuo. Totennäkösesti tesanttiki on oekeasti ollu palajo pitempään paekalla, vaen herran peleko on sillekki viisauvven alaku. Mulla kun ei tarvihe kellekkää kirjaa pittä mitämillonki teen. Sikälikki merkillistä ojalan kohalta että alotuksie on mahoton...
Elämä on parasta kometiijjaa

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Laskuri
... se tsekkaa sen kuinka kauan selain on ollut kirjautuneena...

Ei tsekkaa. Sisään kirjautuneena tulee olla aktiivinen, siis tehdä jotain että laskuri juoksee. Jos 10 minuuttiin ei tee mitään, laskuri pysähtyy. Omalta osalta sisäänkirjautumisaikaa on kertynyt kun olen lukenut viestejä kirjautuneena asetuksilla, jotka näyttää uusimmat viestit ylhäällä ja kun muokkaan viestejä paljon. Nykyisin luen viestit kirjautumattomana ja kirjoitan viestit selaimen muistiossa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Väärässä
... se tsekkaa sen kuinka kauan selain on ollut kirjautuneena...

Ei tsekkaa. Sisään kirjautuneena tulee olla aktiivinen, siis tehdä jotain että laskuri juoksee. Jos 10 minuuttiin ei tee mitään, laskuri pysähtyy.

O.K... jos noin on ni olin väärässä - ja kerrankos sitä  ;D

Omalta osalta sisäänkirjautumisaikaa on kertynyt kun olen lukenut viestejä kirjautuneena asetuksilla, jotka näyttää uusimmat viestit ylhäällä ja kun muokkaan viestejä paljon. Nykyisin luen viestit kirjautumattomana ja kirjoitan viestit selaimen muistiossa.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Tilasto...
Miten menaat assien kans pärjätä, tarvikko ammattiauttajjaa tae tukiryhymmää
Elämä on parasta kometiijjaa

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tilasto...
Nykyisin luen viestit kirjautumattomana ja kirjoitan viestit selaimen muistiossa.

****Tuntuu tressaavan sinua tuo a-netissä kirjautuneena olo...
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Tilasto...

No joo... ja jaa... toi tilastointi - ajan osalta - on harhaanjohtava... se ei kerro oikeastaan mitään saitilla vietetystä ajasta... se tsekkaa sen kuinka kauan selain on ollut kirjautuneena... oli ukko sieltä koneen ääreltä vaikka päiväpanolla  ;D  :D

Onkos toi laskurin juokseminen selaimesta kiinni? Oon huomannu, ettei ainakaan exploderin seiskaversiota eikä firefoxiakaan käyttäes ajanotto juokse eteenpäin, jos oot vähänkin kauemmin (n.10-15min) pois koneen äärestä/tekemättä mitään, jopa pitkään viestiä kirjoittaes laskuri pysähtyy. Eli toi AuA:n päiväpanonkin ajaksi laskuri pysähtyy, jos ei tuu liika äkkiä.
tethering holes to their concave windings

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Tilasto...
AuAn päiväpano menee siinä samalla vaikka vasemmalla,näppis vaan menee heikkoon kondikseen pitkäs juoksus.HEHE.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tilasto...
Huh,huh !
Melekeen 3 vuorokautta on Agrossa tullu roikuttua,
vähän tuo silti Heinon MELEKEEN KAHEKSAN PÄEVEE !,
eikös se ole "toistaviikkoo" ?

Mielenkiintosia vuorokausirytmejä Agrolaisilla  ;)

  Voi vitsi! Etkä oo muuta sanu sanottua kuin että fentti on paras ja tissit tarpeelliset :D
  Mä sentään viidessä päivässä oon saanu mainetta ja kunniaa. Tosin joidenkin mielessä kielteistä :D