Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karitsanlihaa  (Luettu 15703 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Karitsanlihaa
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta muistutan vielä lampaiden oikea paikka on Honkajoki Oy.

Sianliha ei ole ihmisravintoa.

Kerronko terveisiä sikatilalle huomenna .  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Karitsanlihaa
Vai että kotimainen karitsa on joidenkin mielestä huonoa?? Olen ostanut säännöllisesti karitsanlihaa eräältä tutulta lampurilta ja voin todeta että parempaa lihaa saa hakea. Ehkä hirvi, peura ja poro ovat parempaa. Petri ja muut lammasfarmarit osanevat kertoa miksi lampaanliha on nykyisin niin laadukasta.

Olen tässä viime päivinä koeluontoisesti maistellut erilaisia lihoja ja voin todeta kun olen jo neljännen kerran syönyt Sepen suosimaa naudan Brassisisäfilettä että se on itse asiassa aika mautonta. Vain sen mureus on ylivoimaista.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Karitsanlihaa
Koska kuluttaja on kuningas niin voimme voimme tilastoista katsoa mitä halutaan syödä ja sehän on sianliha josta saa tehtyä todella maukasta ruokaa.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Karitsanlihaa
Koska kuluttaja on kuningas niin voimme voimme tilastoista katsoa mitä halutaan syödä ja sehän on sianliha josta saa tehtyä todella maukasta ruokaa.

Maustamaton kotimainen sianliha on tosi halpaa ja siitä saa hyvää sapuskaa mutta siitä huolimatta en hyväksy sitä että jotkut olisivat lähettämässä karitsat Honkajoelle. Jos maistelet erilaisia lihoja niin silmät voi avautua.

Viimeksi muokattu: 27.03.10 - klo:20:36 kirjoittanut Luomujussi

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Karitsanlihaa
Kyllähän petoeläintäkin syö, kuten sikaa,, kun halvalla saa. Ostin etuselkää ja lapaa köntissä 10 kg halpahallista, maksoi vajaan parikymppiä. Ei huonoa kun ei ollut ympätty suolavettäkään teollisuuden toimesta.

Lampaan ystävät on pikkuisen sivistyneempiä kuin nimimerkki "timppa".

Se on turha helmiä tarjota sioille. Ei ne osaa sitä pyörittää, mölyävät vaan.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Karitsanlihaa
Koska kuluttaja on kuningas niin voimme voimme tilastoista katsoa mitä halutaan syödä ja sehän on sianliha josta saa tehtyä todella maukasta ruokaa.
Kyllä siitä saa kohtuullista, kun laittaa peuraa joukkoon tekee makkaraa. Muuten ei oo kyllä tullu koskaan ostettua sianlihaa.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa
Lampaan ystävät on pikkuisen sivistyneempiä kuin nimimerkki "timppa".

***No jos tykkää kuravedessä lionneesta vanhasta villavanttuusta niin siitä vaan.  "Sivistynyt" syö vaikka koiran kinttua "fiksu" hymy naamallaan.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Karitsanlihaa
Se on sitten timppa maistanut sellaista,, kuravedessä muhinutta. Kerro lisää tempauksistasi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa
Se on sitten timppa maistanut sellaista,, kuravedessä muhinutta.

***Kyl se lammas siltä maistuu ja kun syödessä tulee se lampaankarva mieleen niin se on ruokahalu sitten siinä...
     Sama juttu oli ranskan reissulla kanin kintun järsiminen. Hyi prkl kun teki pahaa ajatuskin.
     Rotanliha varmaan olis sivistyksen huippu?

 Kerro lisää tempauksistasi.

***Miltä osa-alueelta?
Kui mää ain olen paras?

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Karitsanlihaa
Lampaan ystävät on pikkuisen sivistyneempiä kuin nimimerkki "timppa".

***No jos tykkää kuravedessä lionneesta vanhasta villavanttuusta niin siitä vaan.  "Sivistynyt" syö vaikka koiran kinttua "fiksu" hymy naamallaan.

 ;D
Tulehan murkinalle, kun käyt Lapissa hihtamassa; olemme tässä ihan matkan varrella. Torstaina tulee Kimmon savu-uunista seuraavat ulos, ihan vaan pienenä vihjeenä...

Petri

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Karitsanlihaa
Olettekos Timppa ja Pigman maistaneet ihan oikeasti koskaan kotimaista karitsanlihaa?? Teidän ennakkoluulot näyttävät valtaavan mielen. Minä tohdin maistaa kaikea ja kerron avoimesti kokemuksistani....

Miksi tuon tätä asiaa esille...pääsiäinen taitaa lähestyä.

Viimeksi muokattu: 27.03.10 - klo:21:12 kirjoittanut Luomujussi

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Karitsanlihaa
Savustettuna en ole koskaan maistannu mutta muuten kyllä, aina pettyen.

Sama oli viikko sitten laivalla, siel oli jotain riistalihapalluroita ja esim. peuraa kylmätiskillä.

Ei prkl pysty muuten kun väkisin syömään. Yököttää ja puistatuttaa.

Hirvenlihakeitto ei aiheuta mitään puistatuksia.

*********************************************'

Mikään ei voita kunnon karjalanpaistia, kinkkua, pihviä, ylikypsää possun palvia ja kalaa eri muodoissaan. Namskis!

Kivikylän savunakkeja vetelee molemmin käsin kohti pimiää. Tapolan makkarakin maistuu.

Viimeksi muokattu: 27.03.10 - klo:21:24 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Karitsanlihaa
Lampaan ystävät on pikkuisen sivistyneempiä kuin nimimerkki "timppa".

***No jos tykkää kuravedessä lionneesta vanhasta villavanttuusta niin siitä vaan.  "Sivistynyt" syö vaikka koiran kinttua "fiksu" hymy naamallaan.

 ;D
Tulehan murkinalle, kun käyt Lapissa hihtamassa; olemme tässä ihan matkan varrella. Torstaina tulee Kimmon savu-uunista seuraavat ulos, ihan vaan pienenä vihjeenä...

Petri

Kimmon herkkuja on tullut maistettua, tosin hirvenlihasta valmistettuja. Tosi hyvää on ollut....

mcpa

  • Vieras
Vs: Karitsanlihaa
Lampaan ystävät on pikkuisen sivistyneempiä kuin nimimerkki "timppa".

***No jos tykkää kuravedessä lionneesta vanhasta villavanttuusta niin siitä vaan.  "Sivistynyt" syö vaikka koiran kinttua "fiksu" hymy naamallaan.

 ;D

Timppa pitää lampaan"lihasta" kiltti päällä :)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Karitsanlihaa
Koska kuluttaja on kuningas niin voimme voimme tilastoista katsoa mitä halutaan syödä ja sehän on sianliha josta saa tehtyä todella maukasta ruokaa.

Sika ja kana jyllää hinnalla, mutta juhlaruuat on jotain muuta lihaa yleensä ...