Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jussina tulee lunta  (Luettu 10924 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: jussina tulee lunta
Onpa viime päivinä ollut niin koleaa että on saanut pipo päässä tehdä töitä.....perinteinen juhannuksen sää....
Ai jaa, mä makaan nurtsilla auringossa ja juon Pol Remyä  :D

No sitten me kumpikin ollaan tyytyväisiä, mä sain peltotyöt tehtyä ennen juhannusta ja voin nyt ottaa muutaman olvin ja sä ryystät jotain litkua.....

Viimeksi muokattu: 20.06.14 - klo:18:32 kirjoittanut Luomujussi

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: jussina tulee lunta
Onpa viime päivinä ollut niin koleaa että on saanut pipo päässä tehdä töitä.....perinteinen juhannuksen sää....
Ai jaa, mä makaan nurtsilla auringossa ja juon Pol Remyä  :D

No sitten me kumpikin ollaan tyytyväisiä, mä sain peltotyöt tehtyä ja voin nyt ottaa muutaman olvin ja sä ryystät jotain litkua.....
Tääl meil on aika köyhää  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: jussina tulee lunta
Onpa viime päivinä ollut niin koleaa että on saanut pipo päässä tehdä töitä.....perinteinen juhannuksen sää....
Ai jaa, mä makaan nurtsilla auringossa ja juon Pol Remyä  :D

No sitten me kumpikin ollaan tyytyväisiä, mä sain peltotyöt tehtyä ja voin nyt ottaa muutaman olvin ja sä ryystät jotain litkua.....
Tääl meil on aika köyhää  :D

No siellä etelässä kaikki on tunnetusti vauraampaa ja on varaa avata muutama samppakaljapullo tarvittaessa.....

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: jussina tulee lunta
Onpa viime päivinä ollut niin koleaa että on saanut pipo päässä tehdä töitä.....perinteinen juhannuksen sää....
Ai jaa, mä makaan nurtsilla auringossa ja juon Pol Remyä  :D

No sitten me kumpikin ollaan tyytyväisiä, mä sain peltotyöt tehtyä ja voin nyt ottaa muutaman olvin ja sä ryystät jotain litkua.....
Tääl meil on aika köyhää  :D

No siellä etelässä kaikki on tunnetusti vauraampaa ja on varaa avata muutama samppakaljapullo tarvittaessa.....
Pitää paikkansa, eikä sihen tarvita valtiota sponssaamaan
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: jussina tulee lunta
mutta miksette tarjua sille veetile kun se kuivin suin vain kiroaa näitä pohosen tukitasoja?

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2633
Vs: jussina tulee lunta
Jos ei jussina ole lunta, voiko joulupukki tullakaan?? :o

Köntys

  • Vieras
Vs: jussina tulee lunta

Saako mistään muovisia juhannuskoivuja? Ei millään viitsisi naapurin metsästä hakea niitäkin, salaa  :-\

navettapiika

  • Vieras
Vs: jussina tulee lunta

Saako mistään muovisia juhannuskoivuja? Ei millään viitsisi naapurin metsästä hakea niitäkin, salaa  :-\

Mä en ole koskaan noita juhannuskoivuja ymmärtänyt, minkä kumman takia niitä pitää vielä lisää tuohon pihaan roudata, kun kumminkin muutama kasvaa jo valmiiksi.  ??? Ja siihen ne sitten kuivaa kärvähtää, kauniita?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: jussina tulee lunta
eiks porukat tehny noista aattoiltana vastoja/vihtoja?        eihän niitä pakko katella niin pitkään että kuivahtava ja sitten vasta pois.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: jussina tulee lunta

Saako mistään muovisia juhannuskoivuja? Ei millään viitsisi naapurin metsästä hakea niitäkin, salaa  :-\
onko siellä pohjanmualla koivuja. mie oon kuulunna jotta turpeella lapsettii piiskootta. laeta niitä turvemkönttyjä seipääseen nii siinä siulle juhannuspuu.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2633
Vs: jussina tulee lunta
No nyt ne hopiahaalarit joutavat naulahan pariksi kuukaudeksi?

- Herpertilläkin aika vaihtaa pitkät kalsarit pois... tai ainakin sarkapuku ohuempaan pellavaiseen.

http://yle.fi/uutiset/lappiin_luvassa_poutaa_ja_lamminta__etelaan_kaikkea_muuta/7327284

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: jussina tulee lunta

Saako mistään muovisia juhannuskoivuja? Ei millään viitsisi naapurin metsästä hakea niitäkin, salaa  :-\
onko siellä pohjanmualla koivuja. mie oon kuulunna jotta turpeella lapsettii piiskootta. laeta niitä turvemkönttyjä seipääseen nii siinä siulle juhannuspuu.

Elä vääristele. Kyl sää tiät mitä siellä pohooojaaanmaalla on siis etelä.  ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: jussina tulee lunta

Saako mistään muovisia juhannuskoivuja? Ei millään viitsisi naapurin metsästä hakea niitäkin, salaa  :-\
onko siellä pohjanmualla koivuja. mie oon kuulunna jotta turpeella lapsettii piiskootta. laeta niitä turvemkönttyjä seipääseen nii siinä siulle juhannuspuu.

Elä vääristele. Kyl sää tiät mitä siellä pohooojaaanmaalla on siis etelä.  ;D

jaa. eikö sielloo turvettakkaan. ::)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: jussina tulee lunta
No nyt ne hopiahaalarit joutavat naulahan pariksi kuukaudeksi?

- Herpertilläkin aika vaihtaa pitkät kalsarit pois... tai ainakin sarkapuku ohuempaan pellavaiseen.

http://yle.fi/uutiset/lappiin_luvassa_poutaa_ja_lamminta__etelaan_kaikkea_muuta/7327284

Vieläkö tulis vähän vettä, niin edes joku kasvaisi, laitumet ihan kuivina ....
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2633
Vs: jussina tulee lunta
No nyt ne hopiahaalarit joutavat naulahan pariksi kuukaudeksi?

- Herpertilläkin aika vaihtaa pitkät kalsarit pois... tai ainakin sarkapuku ohuempaan pellavaiseen.

http://yle.fi/uutiset/lappiin_luvassa_poutaa_ja_lamminta__etelaan_kaikkea_muuta/7327284

Vieläkö tulis vähän vettä, niin edes joku kasvaisi, laitumet ihan kuivina ....
Jokiyhtiön miehiä tämä Herpertti... ihan selevästi! :o ;D