Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"  (Luettu 3977 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"
Palo + Myrsky + Lumi + Hyönteis+ Tulva + Sienitauti + Eläintuho + Ilkivalta

4-7e/ha

  Kyll mää tuolla hinnalla pidän vastuut pers taskussa. Mä en ole kovin solidaarinen tyyppi, siis en rahoita toisten ongelmia ;D


Se on hyvä homma. Itsellä ei vaan ole noin isoja taskuja ;D

  Meikäläisen ei tarvitse pelätä myrskyjä. Tilastollisesti trombi ei osu samaan paikkaan ainakaan 1000 vuoteen ;D

istutettuihin taimiin voivat myyrät tehdä tuhoa ja myöhemmin hirvet, mutta todellisuudessa
vakuutusyhtiöiden maksamilla korvauksilla ei  kata vahinkoja, joten siitä on valittava ::)

  Myyrät iskee tosi harvoin. Hyvä bisnes vakuutusyhtiöille. Myös myskyt sattuu samaan paikkaan kerran 1000 vuodessa ;D

Mulla on sitten tavallista parempi tuuri. Ei ole Manta myrskystä nimittäin 1000 vuotta aikaa  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"
ja minen muista kuka se kerto että tänä kesänä kun kolmatta kertaa myrsky lanas mettiä niin eipä naarattanu yhtään, ja samalla män tuas sähköt mökistä kuukaudeks!              mutta nyt on hyvillään kun kerkis tekeen sopimuksen eilisviikolla mettiin , siis ennen myrskyä!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"
Palo + Myrsky + Lumi + Hyönteis+ Tulva + Sienitauti + Eläintuho + Ilkivalta

4-7e/ha

  Kyll mää tuolla hinnalla pidän vastuut pers taskussa. Mä en ole kovin solidaarinen tyyppi, siis en rahoita toisten ongelmia ;D


Se on hyvä homma. Itsellä ei vaan ole noin isoja taskuja ;D

  Meikäläisen ei tarvitse pelätä myrskyjä. Tilastollisesti trombi ei osu samaan paikkaan ainakaan 1000 vuoteen ;D

istutettuihin taimiin voivat myyrät tehdä tuhoa ja myöhemmin hirvet, mutta todellisuudessa
vakuutusyhtiöiden maksamilla korvauksilla ei  kata vahinkoja, joten siitä on valittava ::)

  Myyrät iskee tosi harvoin. Hyvä bisnes vakuutusyhtiöille. Myös myskyt sattuu samaan paikkaan kerran 1000 vuodessa ;D

Mulla on sitten tavallista parempi tuuri. Ei ole Manta myrskystä nimittäin 1000 vuotta aikaa  ;D

  Nää tälläiset Manta ja Unto myskyt ei oo mitään. Nää trombit ja syöksyvirtaukset pistää metät matalaksi.
  Meillä tempas trombi 12.6.98 15 sekunissa muutaman hehtaarin nurin. Pahimmissa paikoissa 3m puut nousi juuriltaan maasta. Tukkikokoiset kuuset lensi 300m ruispeltoon. Luulen ettei 1000 vuoteen satu kohalle ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"
niihän aatukii luuli mutta kuis käy sitten noin kolmen -viiden vuoten päässä jääpi nähtäväksi!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Taas kerran, vankaa näyttöä "ammattitaidosta"
Palo + Myrsky + Lumi + Hyönteis+ Tulva + Sienitauti + Eläintuho + Ilkivalta

4-7e/ha

  Kyll mää tuolla hinnalla pidän vastuut pers taskussa. Mä en ole kovin solidaarinen tyyppi, siis en rahoita toisten ongelmia ;D


Se on hyvä homma. Itsellä ei vaan ole noin isoja taskuja ;D

  Meikäläisen ei tarvitse pelätä myrskyjä. Tilastollisesti trombi ei osu samaan paikkaan ainakaan 1000 vuoteen ;D

istutettuihin taimiin voivat myyrät tehdä tuhoa ja myöhemmin hirvet, mutta todellisuudessa
vakuutusyhtiöiden maksamilla korvauksilla ei  kata vahinkoja, joten siitä on valittava ::)

  Myyrät iskee tosi harvoin. Hyvä bisnes vakuutusyhtiöille. Myös myskyt sattuu samaan paikkaan kerran 1000 vuodessa ;D

Mulla on sitten tavallista parempi tuuri. Ei ole Manta myrskystä nimittäin 1000 vuotta aikaa  ;D

  Nää tälläiset Manta ja Unto myskyt ei oo mitään. Nää trombit ja syöksyvirtaukset pistää metät matalaksi.
  Meillä tempas trombi 12.6.98 15 sekunissa muutaman hehtaarin nurin. Pahimmissa paikoissa 3m puut nousi juuriltaan maasta. Tukkikokoiset kuuset lensi 300m ruispeltoon. Luulen ettei 1000 vuoteen satu kohalle ;D

ei sitä sitten enää kannata vakuuttaa , pelloksi vaan :D