Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ärsyttävä puhelinmarkkinointi  (Luettu 15917 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Minulla on puhelimessa sellainen punainen luuri. Kun puhelimessani esittäydytään puhelinkauppiaaksi, sanon "kiitos" ja painan punaista luurinappulaa. Välttyy molemmat osapuolet mielipahalta. Toivottavasti. :-X
Toiset soittaa vielä saatana uudestaan kun luulevat että meni vaan poikki  ;D
Niin soittavat. Sitkeimmät ovat uskoneet vasta kolmannen kiitoksen kohdalla. :'(
;D

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Se oliki joku minolin tehas. Tai joku semmonen. Tänään taas soitti. sanoin et oota vähä ja laitoin puhelimen taskuun. Rupesin kohta soittaa toisaalle, linja oli vielä auki. 5min jakso odottaa sitä että latasen punasta luuria. >:(
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Tänään miellyttävä naisääni soitti ja kauppasi KV nimistä julkaisua. Totesin heti että saan lukea ihan ilmaseksi vanhan isännän lehden ja että olen lypsyllä en oikeen ehtisi jutella. Naikkonen totesi saman tien että jatkahan lypsyä ja kiitos hei.

Joskus vuosi sitte meinas tulla ihan oikea riita kalsarikauppiaan kans ku totesin sille että ei kiitos en käytä... ;D Ei meinannu millään uskoa...

Köntys

  • Vieras
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Laitetaan nyt tännekin 8)

Onko joku saanu tämän puhelinmyyjien estolistan toimimaan  :)

http://www.amigazone.fi/blacklist/androidohje

Vaatii Enidroid-sovelluksen , mistä vaan löytyisi  ::)

http://www.amigazone.fi/blacklist/

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Kävin just hakemassa tuon apk. tiedoston mikä löytyi tuon sivuston ohjeiden mukaan. Eli play-kaupasta vaan haku sanalla apk. Katellaan nyt että miten toimii tuo, kun aika aktiivista tuntuu olevan markkinointi. Tuntemattomasta numerosta on soitellu viikon ajan pari kertaa päivässä joku enkä vastaa edes periaatteesta jos ei uskalla numeroaan näyttää.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Nykyisin soitellaan jo britannian suuntanuemrosta tulevasta callcenteristä joko itäeuroopan aksentilla tai pakistanin englannilla. En ole saanut selvää, mitä ne kauppaavat, mutta sähköpostiosoitetta olisivat vailla lisätietojen lähettämistä varten, joten punaista korvaan.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Nykyisin soitellaan jo britannian suuntanuemrosta tulevasta callcenteristä joko itäeuroopan aksentilla tai pakistanin englannilla. En ole saanut selvää, mitä ne kauppaavat, mutta sähköpostiosoitetta olisivat vailla lisätietojen lähettämistä varten, joten punaista korvaan.
Mä oon näille yrittäny opettaa suomen kieltä, huonolla menestyksellä. Sittemmin jättäny vastaamatta.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Nykyisin soitellaan jo britannian suuntanuemrosta tulevasta callcenteristä joko itäeuroopan aksentilla tai pakistanin englannilla. En ole saanut selvää, mitä ne kauppaavat, mutta sähköpostiosoitetta olisivat vailla lisätietojen lähettämistä varten, joten punaista korvaan.

Jos ne kuitenkin jotain tavaraa kauppaavat niin on helpointa kun vastaa että nou mani, nou hani, niin tuskin enää soittelevat.....joskus näin joutunut tekemään.....

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Mulle tuli kans puhelu huonolla englannilla ja yritin vastailla jotain. Mielenkiinnosta annoin jopa sähköpostiosoitteen mutta eipä ole näkynyt laatikossa mitään.

roadman

  • Vieras
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Nuista näteistä tyttösistä jotka uskon asiaa levittää. Kerran kolkuttelivat meitinkin pirtin ovea. Menin avaamaan. Olisivat tulleet hyvästä elämästä sisälle puhumaan. vastasin tyttösille jott nyt huono hetki kun emäntä kotona tulkaa huomenna niin olen yksin kotona. Eipä näkyny tyttösiä seuraavana päivänä eikä muulloinkaan HARMI   :-\

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Mulle soittivat tikestä sitä satokyselyä, niin sanoin etten osta mitään kiitos vain ja löin luurin kiinni, sen ehdin vielä kuulla kun sieltä kuulu " TÄH?"  ;D