Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kauppiaat vieneet traktoreita.  (Luettu 11271 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Olen huomannut että listoille on alkanut tulla myös 200 - 600 h ajettuja koneita joita myydään asiakkaan lukuun, eli suomeksi rahat loppu. Sinänsä fiksua havaita itse ongelma ajoissa ja tehdä sille jotain, kuin odottaa että rahoitusyhtiö hakee omansa pois.
meilläpäin yleensä vaihdetaan isompaan/uudempaan jos myydään tuolla tavalla pois ??? 

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ainahan joiltain on traktorikuume ylittänyt lompakon keston ja traktoreita on haettu takaisin.

traktorikuume on erittäin vaarallinen tauti.

kyllä sitä olisi hieno ajaa uudella koneella mutta tietyt realiteetit pitää käsittää.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ainahan joiltain on traktorikuume ylittänyt lompakon keston ja traktoreita on haettu takaisin.
Radiossa oli kysely, että millä autokuume lähtee.
Yksi muija soitti ja sanoi hakkaavansa ukkoosa tyhjällä lompakolla. Auttaskohan tuo traktorikuumeeseen.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ainahan joiltain on traktorikuume ylittänyt lompakon keston ja traktoreita on haettu takaisin.

traktorikuume on erittäin vaarallinen tauti.

kyllä sitä olisi hieno ajaa uudella koneella mutta tietyt realiteetit pitää käsittää.
No, en mä nyt tiedä onko se niin hienoo...Eka uus oli kai jotenkin siistii,mut eihän ne oo kun työkoneita.En mä niin paljoa traktorilla ajosta tykkää että hurua ajelisin.Mutta kolmessa ekassa vaihdossa on ollut se hyvä puoli että on aina päässyt isän vanhasta Massikasta eroon...vaikkei aina uutta tilalle olisi tullutkaan.  :) ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ainahan joiltain on traktorikuume ylittänyt lompakon keston ja traktoreita on haettu takaisin.

traktorikuume on erittäin vaarallinen tauti.

kyllä sitä olisi hieno ajaa uudella koneella mutta tietyt realiteetit pitää käsittää.
No, en mä nyt tiedä onko se niin hienoo...Eka uus oli kai jotenkin siistii,mut eihän ne oo kun työkoneita.En mä niin paljoa traktorilla ajosta tykkää että hurua ajelisin.Mutta kolmessa ekassa vaihdossa on ollut se hyvä puoli että on aina päässyt isän vanhasta Massikasta eroon...vaikkei aina uutta tilalle olisi tullutkaan.  :) ;)

tota voisi rinnastaa lapsuusaikaan.
aina kun sai jonkun uuden lelun niin oli taas hetken aikaa kivaa.

sama voi päteä isäntiin ja emäntiin traktori ja ylennsäkin koneasioissa.

tää oli vähän tökerö vertaus.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Olen huomannut että listoille on alkanut tulla myös 200 - 600 h ajettuja koneita joita myydään asiakkaan lukuun, eli suomeksi rahat loppu. Sinänsä fiksua havaita itse ongelma ajoissa ja tehdä sille jotain, kuin odottaa että rahoitusyhtiö hakee omansa pois.
meilläpäin yleensä vaihdetaan isompaan/uudempaan jos myydään tuolla tavalla pois ??? 
Ei niitä ole vaihdettu
Nothing is Something Worth Doing

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ajatus vaan heräsi, että eikös nää nykytraktorit kannata aina ostaa rahoituksella esim 5 vuodeksi ja

vaikka takuu olis loppu esim 2 vuoden jälkeen niin jos tulee joku paha tekninen vika traktoriin

niin jättää vaan rahoituserän hoitamatta.

Hakevat traktorin pois.

 ;D

Hyvä suunnitelma  ;D Mitenkä pälkähtikään massikka miehen mieleen  ;D  ;D  :P

Sanos muuta.

 :D
Kui mää ain olen paras?

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Kauppiaat vieneet traktoreita.
Ainahan joiltain on traktorikuume ylittänyt lompakon keston ja traktoreita on haettu takaisin.
Radiossa oli kysely, että millä autokuume lähtee.
Yksi muija soitti ja sanoi hakkaavansa ukkoosa tyhjällä lompakolla. Auttaskohan tuo traktorikuumeeseen.

Mua ainaski aina rupee ahistamaan, jos rahasta pitää luopua..  Se on kattos eri asia maksaa ostos rahalla, ku maksaa se lainarahalla..  Se sattuu enemmän ja sitä alkaa ajattelemaan että mitä sen rahan eteen on pitäny tehdä, jotta sen on saanu käteen, ja sitte ny oon pistämässä sitä tämmöseen koneenromuun???? Meinaan kun verottaja vie vain osan, konekauppias kaikki!
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)