samna olen huomannut Fendt ja Renault heti valmiita töihin kylmässäkinKun Taas Basildonia sai lämmittää ja lämmitttää ja silti ei meinaa toimia Ollenkaan kunnolla Esim Suunnanvaihto ja nostolaite,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Å
Ja tsydeemi oli varsin edukas.....sellainen vaihdelooran alapintaan "liimattava" 500 W matto.Asennus nopea, teho yllättävän hyvä....500 w, mutta tuntuu lämmittävän öljyä sopivaisestisuunnilleen samassa ajassa kuin lohkolämppärikin. Koekäyttö oli tänä aamuna, illalla laitin lämmöt päälle ja aamulla klo 6.00 starttailin.....kaikki toimi aivan loistavasti, etukuormain, suunnanvaihto, ja pikavaihteetkin.Tämä lysti maksoi n.200 egeä, mun mielestä halpa hinta.
Ulosotto päälle... auttaa hieman
Rupiaa kans tympimähän tuo suodattimen tukkeutumisen valo...
miten mahtaisi olla kun mulla kurottajassa muovinen hydetankki siihen ei voi laittaa sellaista liimattavaa lätkää. mahtaisiko toimia jos laittaisi tyhjennyskorkkiin jonkinlaisen vastuksen. minkä kokoisia nämä casen ym. vastukset on muistaakseni aika pieni kierre tuossa tyhjennyskorkissa.
Toimiskohan tuommonen tarralämmitin auton öljypohjassa? Keväällä jäi yks Audi käteen josta ei löydy tepsliä
Milläs helkkaroidilla se traktorin persauksen sitte saa lämpöseksi jos ei pellipohjan läpi muutamaa litraa moottoriöljyä?