Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hajasijoitus  (Luettu 1720 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Hajasijoitus
Jan Vapaavuori puhui vaalitilaisuudessa, mies oli oikein tyytyväinen hajasijoittamisesta ja alueellistamisesta ja vakuutti että se jatkuu myös seuraavalla vaalikaudella ( Lapin Kansa sivu A 10 ) suora lainaus " suurin osa alueellistamisesta on sujunut kivuttomasti" mutta ministeri ei rupea arvioimaan sitä, mikä virasto seuraavaksi siirretään Rovaniemelle ????

Ville Itälän päätös siirtää poliisin tietohallintokeskus Rovaniemelle on malliesimerkki hyvin sujuneesta hajasijoittamisesta, kokkareiden mielestä ( Vapaavuori, Annanpalo, Autto ), näin sanotaan jutussa ????

No onhan se Villekin jotain hyvää tehnyt, luulin ihan turhaksi jätkäksi ...

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Hajasijoitus
Taitaa Vapaavuori puhua sitten toisella lailla Uudellamaalla...luulen.

Vaikka onhan kok. Holmlundkin onnistunut hajaannuttamisessa ja hajottamisess...oho, tuli liikaa.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Olisikohn joku painanu paniikkinappulaa kokkaripuolueessa, näiden persujen nousun takia ????
Pelekääkö ne että ne menettää sen ainoan kansanedustajan, joka niillä on Lapista menny läpi, ei olisi ensimmäinen kerta kun kokkarit jää ilman edustajaa Lapissa, joka vaaleissahan tuo on yksi kestoteema täällä, meneekö se ainoakaan läpi vai joko tippuu ????

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26187
  • vastustan
Vs: Hajasijoitus
Jan Vapaavuori puhui vaalitilaisuudessa, mies oli oikein tyytyväinen hajasijoittamisesta ja alueellistamisesta ja vakuutti että se jatkuu myös seuraavalla vaalikaudella ( Lapin Kansa sivu A 10 ) suora lainaus " suurin osa alueellistamisesta on sujunut kivuttomasti" mutta ministeri ei rupea arvioimaan sitä, mikä virasto seuraavaksi siirretään Rovaniemelle ????

Ville Itälän päätös siirtää poliisin tietohallintokeskus Rovaniemelle on malliesimerkki hyvin sujuneesta hajasijoittamisesta, kokkareiden mielestä ( Vapaavuori, Annanpalo, Autto ), näin sanotaan jutussa ????

No onhan se Villekin jotain hyvää tehnyt, luulin ihan turhaksi jätkäksi ...
minä-itte pettyy yhtä pahasti kun tiurankin kanssa....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs usko itseesi
Jan Vapaavuori puhui vaalitilaisuudessa, mies oli oikein tyytyväinen hajasijoittamisesta ja alueellistamisesta ja vakuutti että se jatkuu myös seuraavalla vaalikaudella ( Lapin Kansa sivu A 10 ) suora lainaus " suurin osa alueellistamisesta on sujunut kivuttomasti" mutta ministeri ei rupea arvioimaan sitä, mikä virasto seuraavaksi siirretään Rovaniemelle ????

Ville Itälän päätös siirtää poliisin tietohallintokeskus Rovaniemelle on malliesimerkki hyvin sujuneesta hajasijoittamisesta, kokkareiden mielestä ( Vapaavuori, Annanpalo, Autto ), näin sanotaan jutussa ????

No onhan se Villekin jotain hyvää tehnyt, luulin ihan turhaksi jätkäksi ...
minä-itte pettyy yhtä pahasti kun tiurankin kanssa....


alkaa tiuran vaalimainos,,,, ja juttu jatkuu,,,,,

nyt on tehtävä vastuullisia
ratkaisuja suomalaisten puolesta

peräytymällä euroopasta sulkisimme
tehtaitamme ja tuhoaisimme
työpaikkojamme
lapsillemme ei saa  jättää velkaperintöä

näin sanailee mainoksessaan eduskunnan tulevaisuusvaliokunna puheenjohtaja
joka vaalitilaisuuessaan kielsi koskaan tavanneensa  merisaloa
vaan asioi sanomansa mukaan aina yli-saunantaustan kanssa


aika omituinen mainos kokoomuksen nykymenoon nähen  kun
kokooms itse on  lopettanut teollisuutta suomesta  ja  ottaa
toistenkin  velat  suomalaisten makettavaksi :o

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Hajasijoitus
raato eihän tässä ollukkaan kyse paskanlevityksestä.. no vähä sinnepäin kumminki.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65786
Vs: Hajasijoitus
eikö ole juuri siitä kyse?

krest yanin

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Mun mielestä nää kokoomusministerit tarttis hajasijoittaa olkiluodon tunneleihin... ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26187
  • vastustan
Vs: Hajasijoitus
Mun mielestä nää kokoomusministerit tarttis hajasijoittaa olkiluodon tunneleihin... ;D
ei muista minä-itte nyt villeä kehua???????
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Jan Vapaavuori puhui vaalitilaisuudessa, mies oli oikein tyytyväinen hajasijoittamisesta ja alueellistamisesta ja vakuutti että se jatkuu myös seuraavalla vaalikaudella ( Lapin Kansa sivu A 10 ) suora lainaus " suurin osa alueellistamisesta on sujunut kivuttomasti" mutta ministeri ei rupea arvioimaan sitä, mikä virasto seuraavaksi siirretään Rovaniemelle ????

Ville Itälän päätös siirtää poliisin tietohallintokeskus Rovaniemelle on malliesimerkki hyvin sujuneesta hajasijoittamisesta, kokkareiden mielestä ( Vapaavuori, Annanpalo, Autto ), näin sanotaan jutussa ????

No onhan se Villekin jotain hyvää tehnyt, luulin ihan turhaksi jätkäksi ...

Nyt pitäisi hajasijoittaa maatalous pois tundralta, missä sillä ei ole minkäänlaisia taloudellisesti järkeviä edellytyksiä toimia.

Toivottavasti Soininvaara valitaan eduskuntaan (on melko varmaa).

http://www.soininvaara.fi/2009/11/28/maatalouden-siirto-pohjoiseen-on-virhe/

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Olisikohn joku painanu paniikkinappulaa kokkaripuolueessa, näiden persujen nousun takia ????
Pelekääkö ne että ne menettää sen ainoan kansanedustajan, joka niillä on Lapista menny läpi, ei olisi ensimmäinen kerta kun kokkarit jää ilman edustajaa Lapissa, joka vaaleissahan tuo on yksi kestoteema täällä, meneekö se ainoakaan läpi vai joko tippuu ????

Parempi kuin ei menisi, ei olisi jarruttamassa maatalouden siirtoa pois tundralta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hajasijoitus
Olisikohn joku painanu paniikkinappulaa kokkaripuolueessa, näiden persujen nousun takia ????
Pelekääkö ne että ne menettää sen ainoan kansanedustajan, joka niillä on Lapista menny läpi, ei olisi ensimmäinen kerta kun kokkarit jää ilman edustajaa Lapissa, joka vaaleissahan tuo on yksi kestoteema täällä, meneekö se ainoakaan läpi vai joko tippuu ????

Parempi kuin ei menisi, ei olisi jarruttamassa maatalouden siirtoa pois tundralta.

Meinaako Veeti-eemelillä ne silmät pikkuhiljaa aueta, kuten monessa tekstissä olet hokenut, kako kulkee tiesonnalla pitkin kairoja vakuuttelemassa, ettei hajasijoitusta lopeteta eikä maataloustukiin tule muutoksia, ihan päinvastoin kuin "musolan kelkku" on vakuutellu ????