Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Veeti - 16.12.09 - klo:11:53
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
-
Joko sinä pölhö-kustaa ehdit tännekin kirjoittaa
-
Kyllä se veeti rupeaa jossain vaiheessa finnairia kaipaamaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun Ryanair keksii että koneet muutetaan seisomapaikallisiksi kokonaan. ;D
-
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/12/28926
...tuntipalkat kohdallaan.....mitä AuA tähän sanoo... :D :D
-
Finnairin pitäisi siirtyä Viroon, niin palkkaongelma ratkeaisi kerralla ????
-
Finnairin pitäisi siirtyä Viroon, niin palkkaongelma ratkeaisi kerralla ????
Näin ratkesi meriliikenteenkin palkkaongelma. Tallink ui kyllä muista syistä aika syvällä. Velkojen maksuun menee nykyisillä tuotoilla 20 vuotta. Kohta suomalaiset voi ostaa laivat takaisin halvalla ;D
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
Melkoinen kommunisti pitää olla,joka suomalaisen yrityksen konkursia toivoo.
-
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/12/28926
...tuntipalkat kohdallaan.....mitä AuA tähän sanoo... :D :D
kokoomuslaiset yritysjohtajat ne kehtaa viedä vaikka viimesen leipäpalan lapsen suusta :o :o :o :o
-
Ryanairi jyrää ja valtion verotulot lakkaa Finskin lopettamisen myötä. Jyrkille töitä.
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
Melkoinen kommunisti pitää olla,joka suomalaisen yrityksen konkursia toivoo.
Osuit asian ytimeen . Lentämään ei tyhjäpäitä päästetä eikä halpafirmojen koneetkaan välttämättä ole asianmukaisia .
Finnair on käyttänyt monopoliasemaa härskisti hyväkseen mihen pitäisi saada muutos , nyt asia ehkä korjaantuu .
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
Melkoinen kommunisti pitää olla,joka suomalaisen yrityksen konkursia toivoo.
Finnairin omistajana huolestuttaa tosi paljon ,mutta voi olla jos Finnair löytää kumppanin niin osakekurssi voi pomsahtaa niin sitten myin heti pois kaikki nyt ei muuta kuin odotellaan. ;)
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
Olin Espanjalaisessa koneessa kerran , nousun aikana kuski veti liinat kiinni ja ilmoitettiin koneessa olevan vikaa . parituntia odotettiin koneessa kentällä ja lopulta lähdettiin . Espanjan yllä lennettiin ukkomyrskyn läpi mikä oli jännä kokemus . Takaisin tullessa lentoa siirrettiin kolmekertaa ja laskun jälkeen ei koneesta päästy ulos kuin yhdestä ovesta , kävellen terminaaliin ja laukkuja ootettiin pieni iäsyys .
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
Olin Espanjalaisessa koneessa kerran , nousun aikana kuski veti liinat kiinni ja ilmoitettiin koneessa olevan vikaa . parituntia odotettiin koneessa kentällä ja lopulta lähdettiin . Espanjan yllä lennettiin ukkomyrskyn läpi mikä oli jännä kokemus . Takaisin tullessa lentoa siirrettiin kolmekertaa ja laskun jälkeen ei koneesta päästy ulos kuin yhdestä ovesta , kävellen terminaaliin ja laukkuja ootettiin pieni iäsyys .
radiosta kuulin että tämä finnairin ulkoistettu "laukkuhenkilökunta" oli edellisvuonna hukanna vähiten laukkuja maailmassa, oikeen palkittu kansainvälisen raadin toimesta ja sitte työnantaja palkitsee omalla tavallaan
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
Olin Espanjalaisessa koneessa kerran , nousun aikana kuski veti liinat kiinni ja ilmoitettiin koneessa olevan vikaa . parituntia odotettiin koneessa kentällä ja lopulta lähdettiin . Espanjan yllä lennettiin ukkomyrskyn läpi mikä oli jännä kokemus . Takaisin tullessa lentoa siirrettiin kolmekertaa ja laskun jälkeen ei koneesta päästy ulos kuin yhdestä ovesta , kävellen terminaaliin ja laukkuja ootettiin pieni iäsyys .
radiosta kuulin että tämä finnairin ulkoistettu "laukkuhenkilökunta" oli edellisvuonna hukanna vähiten laukkuja maailmassa, oikeen palkittu kansainvälisen raadin toimesta ja sitte työnantaja palkitsee omalla tavallaan
Se saneeraa nääs , halvimmat ensin pihalle ja sitten ihmetellään miksei tulokset parane .
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
Ju ei kun juu: ämteekookin "tarvitsee" Raision osingot, niin on riippumaton viljelijäväestön jäsenmaksuista.
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
Lentäjät taipui 5 %:n palkanalennukseen ja kenttähenkilökunta oli sitä mieltä, että nythän Finnairilla on vara nostaa heidän palkkoja ????
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
Lentäjät taipui 5 %:n palkanalennukseen ja kenttähenkilökunta oli sitä mieltä, että nythän Finnairilla on vara nostaa heidän palkkoja ????
eikös se eronnu toimitusjohtaja parkunu televisiossa että lentolakko syö muiden henkilöstöryhmien säästöt jao jatkuu pitkään ??? ??? ??? ???
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
Lentäjät taipui 5 %:n palkanalennukseen ja kenttähenkilökunta oli sitä mieltä, että nythän Finnairilla on vara nostaa heidän palkkoja ????
eikös se eronnu toimitusjohtaja parkunu televisiossa että lentolakko syö muiden henkilöstöryhmien säästöt jao jatkuu pitkään ??? ??? ??? ???
Onhan siellä ollut monenlaista säätämistä, mutta yhtiö vaan rypee niin syvällä, ettei selviä jos ei löydä uusia säästöjä ....
Kyllä Finnair taitaa olla niitä yhtiöitä, jotka häviää markkinaosuuksia muille tässä lamassa, mikäli lentäminen ei jostakin syystä lisäänny ja nopeasti.
-
No juttu on kyllä niin, että lentoyhtiöissä myydään matkoja, eikä oikeastaan mitään muuta, eli kyse on palvelusta ja suurin kulu on silloin henkilökuntakulut.
Kun toiminta on tappiollista, niin säästöjä ei vaan voi saada aikaiseksi, jos ei puutu suurimpaan kuluerään, eli henkilökuntakuluihin.
Kun palkkoja ei voi alentaa, niin hommia täytyy silloin ulkoistaa, eli siirtää alihankkijoille jotka tekee samat hommat halvemmalla.
Me kaikki olemme nähneet, että Finnairissa ei henkilökunta ole valmis tinkimään ansioistaan ????
Ruåtsissa SAAB on vastaavanlainen esimerkki. TV esitteli jokunen vuosi sitten suomalaisen työntekijän elämää, palkka oli kova ja kaikki omakotitalot, kesämökit iso auto yms oli hankittuna...mutta ei äyriäkään valmis tinkimään ökypalkastaan, vaikka firma kaatuisi alta.
eikös finnairin henkilökunta ollu valmis laskemaan palkkojaan, vai onko mulla väärä mielikuva ??? ??? ??? ??? eikös juuri tämä ulkoistaminen oo ollu suurin erimielisyyden aiheuttaja. empä oo kyllä kuullu osakkeenomistajista jotka ois sanonu, katotaan nyt laman yli vaikka osinkoa ei jaetakkaan ja kurssi laskee me pidetään osakkeista kiinni. pekka niska ansaitsee kyllä hatunnoston
Lentäjät taipui 5 %:n palkanalennukseen ja kenttähenkilökunta oli sitä mieltä, että nythän Finnairilla on vara nostaa heidän palkkoja ????
eikös se eronnu toimitusjohtaja parkunu televisiossa että lentolakko syö muiden henkilöstöryhmien säästöt jao jatkuu pitkään ??? ??? ??? ???
Onhan siellä ollut monenlaista säätämistä, mutta yhtiö vaan rypee niin syvällä, ettei selviä jos ei löydä uusia säästöjä ....
Kyllä Finnair taitaa olla niitä yhtiöitä, jotka häviää markkinaosuuksia muille tässä lamassa, mikäli lentäminen ei jostakin syystä lisäänny ja nopeasti.
pitäis olla jonku taitavan analyytikon yhteenveto missä selviäis myös nämä uusien koneiden hankinnat, menikö siinä pahasti överiksi, vähän niinkö tissinkoittajilla c-alueella veetin mielestä. löytäsköhän veeti ??? ??? ??? ???
-
Ryanair jyrää:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/talous/ryanair-tuplaisi-liikenteen-pirkkalassa-sopuhinnalla/163920
...kohta AuA:kin lähtee etelän maille Pirkkalan kautta :D :D :D :D :D ,,,ja se jos mikä on onneksi Isänmaalle
..ja Finnairin lentäjät ja laukunkantajat joutavat mennä kortistoon
-
...kohta AuA:kin lähtee etelän maille Pirkkalan kautta
Ei köyhällä eläkeläisellä oo moiseen varaa... kuha ny sais ees sen Kossupotun ::) ::) :P :P ;D ;D
-
...kohta AuA:kin lähtee etelän maille Pirkkalan kautta
Ei köyhällä eläkeläisellä oo moiseen varaa... kuha ny sais ees sen Kossupotun ::) ::) :P :P ;D ;D
...ja tämä ainainen marina...mene leipäjonoon... :P
-
...kohta AuA:kin lähtee etelän maille Pirkkalan kautta
Ei köyhällä eläkeläisellä oo moiseen varaa... kuha ny sais ees sen Kossupotun ::) ::) :P :P ;D ;D
...ja tämä ainainen marina...mene leipäjonoon... :P
Ei sinne kannata - eikä pidä - mennä... sillä on läjäpäittäin ahneita kepulaisia rosvoamassa vähäosaisten murkinoita... tulevat tukiaisvolvoillaan satojen kilometrien päästä rosvoretkilleen :o :o :o :o :o :o
-
...kohta AuA:kin lähtee etelän maille Pirkkalan kautta
Ei köyhällä eläkeläisellä oo moiseen varaa... kuha ny sais ees sen Kossupotun ::) ::) :P :P ;D ;D
...ja tämä ainainen marina...mene leipäjonoon... :P
Ei sinne kannata - eikä pidä - mennä... sillä on läjäpäittäin ahneita kepulaisia rosvoamassa vähäosaisten murkinoita... tulevat tukiaisvolvoillaan satojen kilometrien päästä rosvoretkilleen :o :o :o :o :o :o
Hölöhölöhölöhölöhölö taaaas :P :P
-
pitäis olla jonku taitavan analyytikon yhteenveto missä selviäis myös nämä uusien koneiden hankinnat, menikö siinä pahasti överiksi, vähän niinkö tissinkoittajilla c-alueella veetin mielestä. löytäsköhän veeti ??? ??? ??? ???
No lentoliikenteen kasvuprosentit oli ennen lamaa kaksinumeroisia, toisaalta kilpailukykyä voi hakea myös muista kuluista ja uusilla koneilla saadaan polttoaine ja huoltopuolelle säästöjä, polttoaineissa jopa 20 %:tia.
Finnair on yhtiö, jossa on länsimaiden palkkakulut, joten muiden menojen on oltava minimissä.
Vanhalla kalustolla sille kävisi vielä huonommin, nyt on mahdollisuus jos vain tästä lamasta selvitään.
-
pitäis olla jonku taitavan analyytikon yhteenveto missä selviäis myös nämä uusien koneiden hankinnat, menikö siinä pahasti överiksi, vähän niinkö tissinkoittajilla c-alueella veetin mielestä. löytäsköhän veeti ??? ??? ??? ???
No lentoliikenteen kasvuprosentit oli ennen lamaa kaksinumeroisia, toisaalta kilpailukykyä voi hakea myös muista kuluista ja uusilla koneilla saadaan polttoaine ja huoltopuolelle säästöjä, polttoaineissa jopa 20 %:tia.
Finnair on yhtiö, jossa on länsimaiden palkkakulut, joten muiden menojen on oltava minimissä.
Vanhalla kalustolla sille kävisi vielä huonommin, nyt on mahdollisuus jos vain tästä lamasta selvitään.
en tarkota että vanhoilla koneilla pitäis lentää, mutta oliko tuo kertarysäys konehankinnoissa liikaa/väärin ajoitettu
-
pitäis olla jonku taitavan analyytikon yhteenveto missä selviäis myös nämä uusien koneiden hankinnat, menikö siinä pahasti överiksi, vähän niinkö tissinkoittajilla c-alueella veetin mielestä. löytäsköhän veeti ??? ??? ??? ???
No lentoliikenteen kasvuprosentit oli ennen lamaa kaksinumeroisia, toisaalta kilpailukykyä voi hakea myös muista kuluista ja uusilla koneilla saadaan polttoaine ja huoltopuolelle säästöjä, polttoaineissa jopa 20 %:tia.
Finnair on yhtiö, jossa on länsimaiden palkkakulut, joten muiden menojen on oltava minimissä.
Vanhalla kalustolla sille kävisi vielä huonommin, nyt on mahdollisuus jos vain tästä lamasta selvitään.
en tarkota että vanhoilla koneilla pitäis lentää, mutta oliko tuo kertarysäys konehankinnoissa liikaa/väärin ajoitettu
Päätös oli varmaan aikanaan perusteltu, mutta kun ajat on muuttuneet niin paljon huuonommiksi, niin siinä mielessä hankinta tehtiin varmaan väärällä hetkellä.
Koneet pitäisi ostaa nyt, koska nyt ne saisi vielä halvemmalla kun kukaan ei pysty koneita ostamaan tämä laman takia.
-
Tampereen yliopiston tutkimuksen mukaan Ryanairin käyttämä T:re-Pirkkalan kenttä on olosuhteiltaan ihan veetin juttujen tasoa,eli kurja.
-
Tampereen yliopiston tutkimuksen mukaan Ryanairin käyttämä T:re-Pirkkalan kenttä on olosuhteiltaan ihan veetin juttujen tasoa,eli kurja.
Halpaa ja hyvää ei ole keksitykään, eikä keksitäkkään varsinkaan Tampereella.
-
Tampereen yliopiston tutkimuksen mukaan Ryanairin käyttämä T:re-Pirkkalan kenttä on olosuhteiltaan ihan veetin juttujen tasoa,eli kurja.
Kenttä on hyvä, myös Horneteille.
Ilmailuhallitus ei ole investoinut Tampereen terminaaliin, mutta pian on pakko, kun Suomen pääkenttästatus siirtyy Helsingistä Tampereella
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
Olin Espanjalaisessa koneessa kerran , nousun aikana kuski veti liinat kiinni ja ilmoitettiin koneessa olevan vikaa . parituntia odotettiin koneessa kentällä ja lopulta lähdettiin . Espanjan yllä lennettiin ukkomyrskyn läpi mikä oli jännä kokemus . Takaisin tullessa lentoa siirrettiin kolmekertaa ja laskun jälkeen ei koneesta päästy ulos kuin yhdestä ovesta , kävellen terminaaliin ja laukkuja ootettiin pieni iäsyys .
radiosta kuulin että tämä finnairin ulkoistettu "laukkuhenkilökunta" oli edellisvuonna hukanna vähiten laukkuja maailmassa, oikeen palkittu kansainvälisen raadin toimesta ja sitte työnantaja palkitsee omalla tavallaan
Se saneeraa nääs , halvimmat ensin pihalle ja sitten ihmetellään miksei tulokset parane .
Hyvästi Finnair: http://www.aamulehti.fi/uutiset/talous/air-baltic-suunnittelee-viela-kahdeksas-suomalaiskohde/165157
Lähiaikoina VR rakentaa pistoradan Pirkkalan kentälle.
-
Vai että halpafirmojen koneet ei ole asianmukaisia....Kunnon maalaistollon mielipide.
Olin Espanjalaisessa koneessa kerran , nousun aikana kuski veti liinat kiinni ja ilmoitettiin koneessa olevan vikaa . parituntia odotettiin koneessa kentällä ja lopulta lähdettiin . Espanjan yllä lennettiin ukkomyrskyn läpi mikä oli jännä kokemus . Takaisin tullessa lentoa siirrettiin kolmekertaa ja laskun jälkeen ei koneesta päästy ulos kuin yhdestä ovesta , kävellen terminaaliin ja laukkuja ootettiin pieni iäsyys .
radiosta kuulin että tämä finnairin ulkoistettu "laukkuhenkilökunta" oli edellisvuonna hukanna vähiten laukkuja maailmassa, oikeen palkittu kansainvälisen raadin toimesta ja sitte työnantaja palkitsee omalla tavallaan
Se saneeraa nääs , halvimmat ensin pihalle ja sitten ihmetellään miksei tulokset parane .
Hyvästi Finnair: http://www.aamulehti.fi/uutiset/talous/air-baltic-suunnittelee-viela-kahdeksas-suomalaiskohde/165157
Lähiaikoina VR rakentaa pistoradan Pirkkalan kentälle.
mitä iloa on radasta jos kokoomusinsinöörit ei saa junia kulkemaan pakkasessa ja vielä pistoraide,,,,, ei tuu mitään ;D ;D ;D ;D mutta kun sdp;n jäsenkirjan omaava linja-auton kuljettaja vaihtelee polttoaisuodattimet, ilman suodattimet ja talvirenkaat ja vie porukan varmasti ajallaan helsinkiin ja siitä sinivalkoisin siivin etelän lämpöön ni se lämmittää matkalaisen mieltä ::) ::) ::) ::)
-
mitä iloa on radasta jos kokoomusinsinöörit ei saa junia kulkemaan pakkasessa ja vielä pistoraide,,,,, ei tuu mitään ;D ;D ;D ;D mutta kun sdp;n jäsenkirjan omaava linja-auton kuljettaja vaihtelee polttoaisuodattimet, ilmansuodattimet ja talvirenkaat ja vie porukan varmasti ajallaan helsinkiin ja siitä sinivalkoisin siivin etelän lämpöön ni se lämmittää matkalaisen mieltä ::) ::) ::) ::)
No perskeletto... asennetta on - ja hyvä niin ::) ::) :P ;D ;D ;D ;D
-
mitä iloa on radasta jos kokoomusinsinöörit ei saa junia kulkemaan pakkasessa ja vielä pistoraide,,,,, ei tuu mitään ;D ;D ;D ;D mutta kun sdp;n jäsenkirjan omaava linja-auton kuljettaja vaihtelee polttoaisuodattimet, ilmansuodattimet ja talvirenkaat ja vie porukan varmasti ajallaan helsinkiin ja siitä sinivalkoisin siivin etelän lämpöön ni se lämmittää matkalaisen mieltä ::) ::) ::) ::)
No perskeletto... asennetta on - ja hyvä niin ::) ::) :P ;D ;D ;D ;D
aivan tosi, ei minusta express-bussi välitä onko 40 astetta pakkasta vai sataako taivaalta puukkoja, toimii ku junan vessa ;) ;) ;) ;)
-
Kun nyt vain eivät sitä pistoraidetta Tampereelta tekisi, eihän tåmpelaiset osaa lähettää vaunuja oikeille raiteille. Saattavat Pirkkalaan menijät herätä yllättäen vaikka Vainikkalassa. ;D
onko se kusilahti tuossa pirkkalan nurkilla, ku pohojalaaset kiitteli että mukava käydä veetiä tervehtimässä mennen tullen ja palatessa
-
Kun nyt vain eivät sitä pistoraidetta Tampereelta tekisi, eihän tåmpelaiset osaa lähettää vaunuja oikeille raiteille. Saattavat Pirkkalaan menijät herätä yllättäen vaikka Vainikkalassa. ;D
tamparelaiset veturikuskit menee lakkoon näin ennen joulua :P
bussikuskeille lisää töitä ;D
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009122910855886_uu.shtml
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009122910855886_uu.shtml
mitä yhteistä on laukunkantajilla ja veetillä se on alhainen työmoraali ;D ;D
-
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/ryanair-aloittaa-tampereelta-uuden-reitin/164667
...laukunkantajat ja muut lentäjät kortistoon!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009122910855886_uu.shtml
mitä yhteistä on laukunkantajilla ja veetillä se on alhainen työmoraali ;D ;D
Joo, taitaa olla se hidastusvaihde päällä, vanha painostuskeino ....
-
Olin minäkin sellaisen traktorin koeajossa, että kun veti liinat kiinni niin ei tiennyt kummalle puolen ojaa mannaan. On se hirveetä tuo koneistuminen! Kun vois paikallaan lantää!!