Jos kerta toimitusaika ja toimitussisältö ei vastaa kaupantekohetkellä so*****a sehän on peruste purkaa koko kauppa.
"Pitäkää tunkkinne", sano. Ei olis ekakerta kun kuorma-auto kääntyy pihalta takaisin ilman lastin purkamista, kun toimitus on myöhästynyt liikaa..
Niin mutta sullahan ei ole tietenkään kaupasta mitään so*****na kirjallisesti, edes sähköpostilla?
Tilausvahvistus ja siinä on sanottu tuo toimitusaikakin. Ei olleet tullu vastaan muissakaan tapauksissa ja naureskelivat ensikertaa soitellessa (kun olivat myöhässä 3 viikkoa) että kyllä ne sieltä tulevat. TUlevat varmasti, mutta kun muutakin olisi tehtävänä esim. rehu ja remontit/huollot noiden navetan sarvipäitten lisäksi.
Monta kertaa teki mieli laittaa liinat kiiinni ja sanoa että pitäkää tosiaan tunkkinne, mutta kun pohjat on jo tehty betonista ja ei sovi kun tuolle siilolle, niin minkäs teet. Useiden tonnien edestä senkin takia nähty vaivaa. Tietty jos ois rikas, niin sanois että pitäkööt sen kuuluisan tunkkinsa, mutta köyhän on kituuteltava.
Koska Dankornin saa täsmällisesti pihallensa ihan vaan kun ottaa hiukan isomman mytyn taskusta, lienee reklamaatio syytä tehdä suoraan valmistajalle ja myyjälle, ei se täällä sen paremmin mene oikeaan osoitteeseensa.
Ei, en ole minkään viljankäsittelylaitteen myyjä, ja en, en ole hankkinut äskettäin miltään firmalta siiloa, eli en puolustele tavarantoimittajan viivytystä.
-SS-
Näin jälkeenpäin tämä olisi ollut varmaan se viisain vaihtoehto.