Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kipinkapin kaikki Norjaan  (Luettu 1336 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kipinkapin kaikki Norjaan
Lumikerokin on nykyään norjalainen.  ;D ;D


"Suomi vihan kohteena

Maanantaina Lumikero raportoi, että arki on jatkunut Ateenassa normaalisti yön levottomuuksien jälkeen.

Lumikeron mukaan kreikkalaiset suhtautuvat nyt aggressiivisesti euromaihin, jotka ovat vaatineet Kreikalta säästöjä.

- Tämä on ensimmäinen kerta urani aikana, kun kriisialueella Suomi on jonkinlaisena vihan kohteena, Lumikero kertoi MTV3:n Huomenta Suomi -ohjelmassa aamulla.

Vihaisten väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.

- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä. "
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

simmo

  • Vieras
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
 väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.

- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä. "
[/quote]
-Nyt kun kukaan Suomesta ei lomailis siellä.Onhan noita muitakin lomapaikkoja ::)

;-)

  • Vieras
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.

- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä. "
-Nyt kun kukaan Suomesta ei lomailis siellä.Onhan noita muitakin lomapaikkoja ::)
[/quote]

Mutta kuinka moni on jo ehtinyt varata matkansa juuri Kreikan lomakohteisiin, joissa oli mellakoita ja varmasti jatkuvat. Paras muuten esittää norjalaista, jos vaikka menis läpi, Suomi-poika ja Norja-poika kun ovat hiukka eri näköisiä....

   :-\

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.

- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä. "
-Nyt kun kukaan Suomesta ei lomailis siellä.Onhan noita muitakin lomapaikkoja ::)

Mutta kuinka moni on jo ehtinyt varata matkansa juuri Kreikan lomakohteisiin, joissa oli mellakoita ja varmasti jatkuvat. Paras muuten esittää norjalaista, jos vaikka menis läpi, Suomi-poika ja Norja-poika kun ovat hiukka eri näköisiä....

   :-\
[/quote]

sanokoot   että  ovat  perussuomalaisia  8)

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
Näin EU, tuo rauhanprojektien rauhanprojekti ajaa kansat vastakkain samalla kun eurostoliiton byrokraatit ja pankkiirit nauravat täyteen ääneen.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
väkijoukkojen keskellä kuvanneella Lumikerolla oli varotoimenpide valmiina.

- Sanoin, että minä olen Norjasta. Suomi on vähän niin kuin haukkumasana tällä hetkellä. "
-Nyt kun kukaan Suomesta ei lomailis siellä.Onhan noita muitakin lomapaikkoja ::)

Mutta kuinka moni on jo ehtinyt varata matkansa juuri Kreikan lomakohteisiin, joissa oli mellakoita ja varmasti jatkuvat. Paras muuten esittää norjalaista, jos vaikka menis läpi, Suomi-poika ja Norja-poika kun ovat hiukka eri näköisiä....

   :-\
[/quote]



Jeg e Turska:  "-Me not know ikke Hjutta Uurpoolaenee..."
Slippin 'n sliding

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kipinkapin kaikki Norjaan
Näin EU, tuo rauhanprojektien rauhanprojekti ajaa kansat vastakkain samalla kun eurostoliiton byrokraatit ja pankkiirit nauravat täyteen ääneen.

tämä  on  sitä  bryssälän   viemää  demokratiaa  ::) ::)