Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Iltalukemista  (Luettu 7623 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Iltalukemista
Tiiliskiven kokoinen lukemisto odotti tankin päällä. Kuinkahan moni tämän historiikin todella lukee... Mies, liekki ja unelma.. ::)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65673
Vs: Iltalukemista
mikä tiili olis kyseessä?     ei meillä ole mitään lukemista tankin päällä, soitto tahi tekstiviesti tuolta tuloo...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Iltalukemista
A.I. Virtasen elämänkerta..rapiat seitsemänsataa sivua asiaa... :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65673
Vs: Iltalukemista
ai, onks siinä kuviikin?   oliskohan meitän siilontapasesta kuvaa kun tekivä silloin vuonna kivi ja keppi rehua kun arttu ite oli neuvomassa...                             oli se vaan aikamoista touhua kun sellasien myrkkyjen kanssa pelasivat.    ja niillä varusteilla, ja kaupastahan silloin sai kaikkea ihan kuin nykyään.                        saappaat kun levis niin uusia sitten ootettiinkin muutama tovi.    mutta homma vaan jatku!

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Iltalukemista
Mistähän tuon AIV: elämänkerran saa. Mulla kun on hänen antama harjoittelutodistus .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Iltalukemista
Mistähän tuon AIV: elämänkerran saa. Mulla kun on hänen antama harjoittelutodistus .
Valiolta. ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Iltalukemista
Mistähän tuon AIV: elämänkerran saa. Mulla kun on hänen antama harjoittelutodistus .
Valiolta. ;D

 8)  Meleko ylivoimasta !
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65673
Vs: Iltalukemista
miksei arla markkinoi tuota kanssa?   eikä arlalaiset teekään aiv-rehua?

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Iltalukemista
miksei arla markkinoi tuota kanssa?   eikä arlalaiset teekään aiv-rehua?

SO last season......!
Nykyää kukaa enää happoje kans uskalla läträtä, jos o tyäntekijöötä johonaki likimai rehua...!

Elias N

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Iltalukemista
Ei se pieni sivistäminen tee pahaa tälle porukalle.

A.I. Virtanen ei kuulemma ollut Paasikivi-Kekkonen linjan miehiä, joten kannattaa sitä kirjaa silmäillä ;).
"Valta turmelee ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti"   "Kontrolloimatonta valtaa ei pitäisi olla kenelläkään"

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Iltalukemista
 Kyllä harjoittteluaikana tuli  tuntuma että AIV :lle oli vaikea hyväksyä sitä että että UKK tuli valituksi presidentiksi.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Iltalukemista
Kyllä harjoittteluaikana tuli  tuntuma että AIV :lle oli vaikea hyväksyä sitä että että UKK tuli valituksi presidentiksi.

 Tais olla veetieemelin linjoilla enenne aikaansa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Elias N

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Iltalukemista
Mistähän tuon AIV: elämänkerran saa. Mulla kun on hänen antama harjoittelutodistus .
Valiolta. ;D

Valio alkaa maksamaan tuottajille maidosta tavaroina, tarkoittako tämä että rahat on loppu? ;)

Ei valiolaiset voi ostaa kirjan vaikka täältä:

http://www.kauppakv.fi/sis/Otava/tuote/9789511287865

Tosin tavallinen kirjakauppa saattaa olla halvempi vaihtoehto.

"Valta turmelee ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti"   "Kontrolloimatonta valtaa ei pitäisi olla kenelläkään"

Kyösti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 206
Vs: Iltalukemista
Ihan noin periaatteesta Valion tehtävä ei ole tukea kirjailijoita eikä kustantajia. En väheksy yhtään aiveen elämäntyötä, mutta ko. opus ei jaksa yhtään kiinnostaa. Mulle ei tarvi kirjoja pakkomyydä,haluan itse päättää rahojeni käytöstä. Maidon hinnasta tuokin on lopulta pois.

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: Iltalukemista
 
A I Virtanen oli Valion Biokemiallisen tutkimuslaitoksenjohtaja. Laitos oli tärkeä Valiolle maidosta tehtavien  tuotteiden laadun parantamisen kannalta.  Voitaansiko tänä päivänä ajatella Suomessa maidon tuotantoa  ilman  AIV rehua.